jj tddi a tdci je rozdiel ... (chcel som linknut ten rozdiel, len ked tu clovek toho tolko precita, ze to nevie potom najst

)
Inak ak mal to tddi co ma tych 60 ci 66 kW tak chipom (podla tabuliek "cca" ) by malo dojst k 80-88 kW ...co by zodpovedalo tym 115 koniam .... viac by som uz asi ani neveril zeby z toho dostal (za predpokladu 60 kW motora cca)
ja mam 85 kw a chcel by som min. 100 kW
CHCem to riesit hlavne chipom, ale k tomu aj nieco ...
Mal som poradene ze intercooler sa oplati dat vacsii ... zevraj ked sa vzduch ochladi zmensuje svoj objem, tym padom moze ist viac paliva pri vstrekovani (mozno som to zkomolil, ak hej budem rad ak ma niekto vyvedie z omylu)
Co sa tyka sportoveho filtra, tam treba asi robit nejake upravy, aby nenasaval teply vzduch z motora ... mozno aj zasah na kapotu auta, co by som nerad ... ale dumal som aj nad tym... aj nad tou termopaskou na vyf. zvody co popisoval tusim martin170
No nic, idem este napisat tomu typkovi co ste mi ho poradili ...
Zatim diki za infos
