Stránka 1 z 2
Vstrikovaci trysky u TDDI
Napsal: 16.11.2007 13:33
od eman07
Nemate nekdo zkusenosti s vymenou vstrikovacich trysek u tddi za nejake lepsi nebo z tdci?Melo by to zvysit vykon.Treba hodit do 1.8TDDi 66kw trysky z 1.8 TDCi 85kw?Kamos to ma v octavii 1.9 TDi 66kw trysky z 85kw a ma tam vykon ted neco pres 80kw a ma to i zmerane na brzde

Napsal: 16.11.2007 13:38
od TripleJay
Otazna bude cena, trysky TDCI 4x ked aj nie nove asi nebudu lacne
Ale uprava ako taka to nie je zla... Trysky s vacsim priemerom, resp. vstrekom sa davaju pri upravach, kde sa napr. implantuje turbo, resp. sa zvysuju tlaky turba, aby palivo stihalo za vzduchom... Ale len samotne vymenie vstrekovacov bez zmeny tlaku turba nemusi spravit dobrotu a moze to motor a riadiacu jednotku riadne rozhodit... Ale ked sa to dobre odladi, preco nie

Napsal: 16.11.2007 13:49
od eman07
Ono se to musi pry pak nechat pres pocitac vyladit a melo by to pak fungovat.A navic se to pak pry dá jeste čipnout a poradne seridit, dohromady pak ma 66kw asi 120kw.Pry jde vyladit vse mozne v motore ale musi to nekdo umet a pohrat se s tim.U octavii to maji pry tak delane.
Napsal: 16.11.2007 13:54
od TripleJay
stare TDI od VW group (PD, nove uz su tiez Common-Rail) su zname tym ze su laditelne na velke spektrum vykonov a aj vydrzia, ale Ford je v tomto dost konzervativny a je dost mozne ze sa tazko najde niekto kto by to odladil... Ale mozne je vsetko, kde su peniaze, tam je cesta

Napsal: 16.11.2007 14:01
od eman07
Taky si myslim.Podle me to jde,jen nekoho najit kdo to umi.Pak zalezi na tom,jak to se to auto bude honit.Kdyz bude stale ve vysokych otackach,tak je jasne ze brzo odejde.Hodne lidi si takto upravuji auta a maji tam i o 70% vic vykonu.Jen by me zajimalo,jestli s tim ma nekdo zkusenosti u focusu?
Napsal: 16.11.2007 14:07
od TripleJay
To sa uz musia ozvat skusenejsi harcovnici...
Ja som po nikom zatial nepatral, ma to cas, najskor budem nad tym dumat az padne zaruka
Napsal: 16.11.2007 20:30
od jamaka
eman07 - nic proti tebe, ale skus si precitat este raz nieco o motoroch TDDi a TDCi, to si ako myslis ze su v oboch rovnake tryska, len v jednom su vecsie a v druhom mensie? Su to dva rozdielny systemy, ktore sa nedaju spojit dokopy. Uz len cerpadlo je pri tychto dvoch systemoch ine.
A ty myslis ze v Octe len vymenia trysky? Sa dost mylis. A dalsia vec, tak isto to nejde z TDI na PD.
Napsal: 17.11.2007 11:52
od eman07
Kamos me to tak rekl...,auta muj obor nejsou,znam jen zakladni veci,proto se na to ptam.
Napsal: 17.11.2007 12:29
od foki
jamaka me predbehl
Napsal: 17.11.2007 21:06
od Ahmed
No, chtel bych ty trysky z common railu videt v tddi

Napsal: 17.11.2007 21:20
od Boban
No když je tam položiš tak proč né.

Napsal: 18.11.2007 13:18
od fplisek
Ahmed píše:No, chtel bych ty trysky z common railu videt v tddi

no ale proč ne, pasujou

, funkčne ne, ale mechanicky jo

Napsal: 18.11.2007 13:25
od Boban
Asi bych moc nepolemizoval o tom jestli to tam vlezou nebo né, to je to samé jako když si můj pes sedne za volant, taky tam sedí, ale prostě auto nerozjede.!!:-)
Napsal: 01.12.2007 17:03
od Honzajs
Jo, někde na na webu byl článek s nějakým "betatunerem"

který do 1,9 TDI vrazil větší trysky a tak zvedl výkon, pak tomu upravil ŘJ (nebo čipnul ?) a dostal to někde ke 200 kobylám a pak dal při plným rejdu plnej kotel a ukroutil kloub
Obecně jo, pokud má tryska větší průměr, rve tam při stejným tlaku víc nafty a ŘJ o tom neví, tím pádem o něco větší výkon a mraky sazí.
Vzpoměl jsem si na scénu z filmu RONIN, kde ladili AUDI S8 a rvali do toho taky větší trysky
Takže větší trysky jo, ale určitě ne z TDCI, když tak třeba z BOEINGu, to by bylo peklo ....
Napsal: 01.12.2007 20:14
od Fokal
Ten tuner byl asi Jim z autorevue.cz, docela to tam sleduju a je tam tim známej
