Čau, diagnostika bez chyb, možná horší hodnoty MAP a MAF. Tlak vyleze tak max. 60 nad okolní.
Pocitově mi chybí tak 25kW výkonu- hl. zrychlení nad 60 km/h není super.
Elektropneumatický ventil Pierburg (N75) koupen a vyměněn.
A dneska jsem byl pod autem a našel jsem:
Bylo to volně, nikam nezastrčeno. Podle měho tohle má zalézt do aktuátoru turba (wastegate) a regulovat.
(NEMÁ)
V C-Maxovi trapně málo místa. Nic nevidím. Dokonce jsem chtěl zkusit rozpohybovat tyčku aktuátoru obtokového ventilu, ale sem ji ani nezahlédl.
Nějaké nápady?
Díky.
EDIT- asi je to OK, ten výstup na N75 je označen ATM, takže je to filtřík okolního vzduchu.
EDIT 2- tyčka aktuátoru wastegate nalezena. Po nastartování zaleze, po vypnutí po nějaké době zase vyleze. Tak asi pracuje. Při volnoběhu a zvýšení otáček občas vyleze a zaleze, což vypadá OK. Jen se tam v rámci toho zvyšování objeví trochu čmoudíku.
Zeleně je označena tyčka od wastegate, modře čoudíky- ne moc a vyjedou po uvolnění plynu.