Stránka 1 z 1

Solenoid-zapojeni

Napsal: 07.06.2024 07:22
od Bodlina93
Zdravim, prosim, vi tady nekdo jak spravne zapojit solenoid? Kam ktera hadicka patri? Ff mk2 1,6 80kw, 2006.

Re: Solenoid-zapojeni

Napsal: 07.06.2024 09:38
od dusanlulka
Obrázek
airbox je vlastne atmosfera

Re: Solenoid-zapojeni

Napsal: 07.06.2024 10:58
od Bodlina93
A to je vlastně to co hledam, takze kdyz nemam ve vzduchovem filtru pripojku tak je jedno jestli tam mam hadicku ci ne? Ze si to bere vzduch z venku a jelikoz tam nemam ani hadicku tak jsem mohl nasat prach a odesel?

Re: Solenoid-zapojeni

Napsal: 07.06.2024 12:17
od dusanlulka
Pravdepodobne ano.
Nasaď tam nejaku hadicku a vyved niekam kde nebude nasavat prach.

Re: Solenoid-zapojeni

Napsal: 07.06.2024 12:24
od Bodlina93
Dobře super, nastesti ho muzu vymenit koupil jsem si novy ale nechtel jsem se do toho poustet nez uvidim nejake schema.

Re: Solenoid-zapojeni

Napsal: 10.05.2025 15:58
od C-Maxis
Čau, diagnostika bez chyb, možná horší hodnoty MAP a MAF. Tlak vyleze tak max. 60 nad okolní.
Pocitově mi chybí tak 25kW výkonu- hl. zrychlení nad 60 km/h není super.
Elektropneumatický ventil Pierburg (N75) koupen a vyměněn.
A dneska jsem byl pod autem a našel jsem:

Bylo to volně, nikam nezastrčeno. Podle měho tohle má zalézt do aktuátoru turba (wastegate) a regulovat. (NEMÁ)
V C-Maxovi trapně málo místa. Nic nevidím. Dokonce jsem chtěl zkusit rozpohybovat tyčku aktuátoru obtokového ventilu, ale sem ji ani nezahlédl.
Nějaké nápady?
Díky.
obrázek_2025-05-10_162407952.png
EDIT- asi je to OK, ten výstup na N75 je označen ATM, takže je to filtřík okolního vzduchu.
EDIT 2- tyčka aktuátoru wastegate nalezena. Po nastartování zaleze, po vypnutí po nějaké době zase vyleze. Tak asi pracuje. Při volnoběhu a zvýšení otáček občas vyleze a zaleze, což vypadá OK. Jen se tam v rámci toho zvyšování objeví trochu čmoudíku.
Zeleně je označena tyčka od wastegate, modře čoudíky- ne moc a vyjedou po uvolnění plynu.