Stránka 1 z 2

TSB 16-2086

Napsal: 25.02.2024 08:23
od ZaQik
za posledni pulrok jsem resil uz 4x vyrezele BCM pod zelenym konektorem ... doporucuji u aut vyrobenych do 26.06.2015 (vsechny predFL a cast i poFL) zkontrolovat/vymenit cerpadlo ostriku skel, protoze casem to patrne potka kazdeho :(
TSB:
TSB_16_2086.pdf
(884.47 KiB) Staženo 191 x
rozpoznani cerpadla:
TSB_16_2086_cerpadlo.jpg
vlevo je videt pridana izolace

Re: TSB 16-2086

Napsal: 25.02.2024 09:59
od stano.
Mam tomu rozumiet tak, ze cerpadlo kvapalinu pod tlakom pretlaci v kabli, pod izolaciou, az do BCM?

Re: TSB 16-2086

Napsal: 25.02.2024 10:06
od Pet70
Měnil jsem motorek ostřikovače na puma 2019 po trech letech ,stejny problém :(

Re: TSB 16-2086

Napsal: 25.02.2024 10:22
od ZaQik
stano., ano - voda protece telem cerpadla do konektoru a pak, protoze je pod tlakem, pokracuje az ke gumove pruchodce do kabiny (to trva nekolik let v zavislosti na tom, jak casto ostrikujes skla) a odtud pak gravitaci k BCM (a to uz bezi samo i kdyz neostrikujes) ... vymena BCM nic neresi, protoze to mas do nekolika tydnu opet vypalene ... musi se vymenit motorek (idealne i s konektorem) a piny v konektoru na BCM
(prvni pripad jsem videl pred 2 roky a nechapal jsem to)

Re: TSB 16-2086

Napsal: 26.02.2024 16:17
od Vezir
Obávám se, že ani výměna čerpadélka za "více izolované" problém nevyřeší - viz fotka (původní z výroby - používáno 3 roky). Pak už mě napadá jen "preventivně" střihnout někde rozumně nad nádržkou jednotlivé vodiče a opětovně je spojit a to tak, aby byl každý vodič v kousku trasy bez izolace (nebo s navléknutou dutinkou, ale ne vodotěsně), kudy by voda mohla odkapávat, aniž by způsobila větší problémy...
prusak.jpg

Re: TSB 16-2086

Napsal: 04.05.2024 21:08
od ZaQik
ja bych to vymenil

Re: TSB 16-2086

Napsal: 05.05.2024 12:35
od djdekl
u vozu 2017/2018 je to tedy jiz vyreseno ?

Re: TSB 16-2086

Napsal: 07.07.2024 17:46
od djdekl
No radeji sem dodelal dalsi mezikonektor...
ostrik-konektor.jpg
konektor ostrikovace bcmi - vyhledavaci slova

dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Napsal: 08.07.2024 06:02
od phofy
Chápu to dobře, že si tam přidal jenom uni konektor před konektor co jde do čerpadla?

Re: dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Napsal: 08.07.2024 07:56
od djdekl
Ano, snad to pres to neprotece :-D

Re: dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Napsal: 08.07.2024 09:01
od phofy
Možná by stálo za to, jedny ty gumičky zespoda konektoru vyndat, aby to mohlo vytékat ven :mrgreen:

Re: TSB 16-2086

Napsal: 08.07.2024 09:02
od ZaQik
tu "propojku" k cerpadlu ostriku jste si udelali sami nebo uz to zacina nekdo hromadne nabizet?
rikam si, ze kdyby to melo pomoc (nevim, jak je udelan vnitrek konektoru), tak to ford uz ma davno v katalogu jako reseni problemu

dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Napsal: 08.07.2024 09:06
od jenikHK
Nebylo by lepší dát nějaký netěsněný konektor (nejlíp na nějaké místo mimo riziko vlhkosti), aby si tam kapalina mohla vytéct, vyschnout?
Pokud si dobře vybavuju, tak tyhle superseal konektory jsou těsněné z vnějšku, ale piny vůči housingu těsněné nemají? Každopádně je v tom konektoru případný rezervoár na kapalinu, což by taky mohlo pomoct.

Re: TSB 16-2086

Napsal: 08.07.2024 09:16
od ZaQik
pokud je pouzit stejny typ konektoru (a to asi je), tak rezervoar vznikly prostorem kolem spojenych pinu je jen odlozenim budouciho stavu ... leda to alespon 1x za rok rozpojit a nechat vykapat :wink:

Re: TSB 16-2086

Napsal: 08.07.2024 14:55
od phofy
Jak sem psal, vyndat spodní gumičky a v klidu by to vykapavalo, no doma je najdu a asi to tak udělám, nevíte někdo jestli stačí sundat jenom podbeh?