Stránka 1 z 1

zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Napsal: 27.09.2023 16:05
od kurtak1
Ahoj, mám dotaz ohledně zaslepení egr ventilu u motoru 2.0 TDCi 103kw auto s dpf filtrem. Mám sice galaxy, ale motory jsou stejné, zajímá mě zda zde má někdo nějaké zkušenosti se zaslepením egr ventilu?

Já ho na zkoušku zaslepil, najeto cca.400km bez jakékoli chyby vše se zdá být ok, spotřeba menší o 0,5l, auto přestalo cukat v nízkých otáčkách vše se zdá být v pořádku, ale zdá se mi, že nějak nemá potřebu spustit regeneraci dpf, jelikož tím jak sem egr zaslepil mi nestoupá hodnota ,,sklon diferenciálního tlaku filtru,, Dříve mi auto regenerovalo co 300km a nyní najeto 600km a stále neregeneruje?!

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Napsal: 27.09.2023 20:12
od ZaQik
regenerace se muze spustit i po delsi jizde nez 600km ... nezkousels EGR vycistit? a to vcetne rekalibrace dorazu?

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Napsal: 28.09.2023 07:20
od kurtak1
Ahoj, jasně egr jsem předtím vyčistil i resetoval do základních hodnot, ale stále to pocukavalo! Koupil jsem nový,, pierburg,, ale cukani se ještě zhoršilo! Takže sem zkusil zaslepim a je po cukani, nižší spotřeba, sani se nebude zasirat bordelem.... Ale dřív regenerace pravidelně po 300km dnes najeto 600km a stále nemá potřebu se spustit....

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Napsal: 29.10.2025 13:25
od Garfield
Zdravím
Jak vám funguje to zaslepení EGR, chci to udělat preventivně, jako u všech aut co sem mel. Nechci v autě kurvítko.

Re: zaslepení egr ford galaxy 2.0 TDCi 103KW

Napsal: 29.10.2025 21:02
od ferinko2
Ja som mal zaslepený na motore UFWA (103 kW).....interval regenercí DPF sa predĺžil .....vyššia teplota spalín.....ale po vystúpení z auta bolo cítiť rozpálený výfuk aj po krátkej jazde.
Mal som obavy o katalyzátor tak som záslepku zrušil.
Predtým som mal na 100 kW motore RHR (peugeot) zaslepený a všetko v pohode.
Akurát na diag bolo množstvo vzduchu nasávané väčšie ako požadované.
Motor celkovo živší.
Keby mi niekto fundovaný poradil , prečo sa výfuk na UFWA (EGR vpredu pod saním) intenzívnejšie prehrieva,bolo by mi potešením.