Zdravím mám taky až blbý dotaz kde najdu škrtící klapku v Ford Focus 2000 1.8 66 kW zaboha hledám protože my bylo porazeno vyčistit a ten můj ho snad ani nemá  myslel sem že je to na sání ale to je EGR ventyl  a už mám rozmíchaný celi motor a ta mrcha nikde 
Odesláno z mého E6 pomocí Tapatalk
			
									
									
						Škrtící klapka
- jenikHK
 - Moderátor

 - Příspěvky: 3140
 - Registrován: 10.03.2008 14:30
 - Bydliště: Praha
 
Re: Škrtící klapka
1.8 TDDI škrtící klapku nemá.
			
									
									Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
 
  
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
						
  Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- 
				Tomiproky
 - Nováček

 - Příspěvky: 9
 - Registrován: 02.02.2020 20:53
 
Škrtící klapka
Tak to je zajímavé kdosi mi radil že ji mám vyčistit lítají mi otáčky samovolně nahoru to auto asi půjde že skalijenikHK píše:1.8 TDDI škrtící klapku nemá.
Odesláno z mého E6 pomocí Tapatalk
- jenikHK
 - Moderátor

 - Příspěvky: 3140
 - Registrován: 10.03.2008 14:30
 - Bydliště: Praha
 
Re: Škrtící klapka
I kdyby tam ta škrtící klapka byla (jako že novější TDCI ji má), tak slouží primárně pro zhasnutí motoru a nikoliv regulaci otáček.
Regulace otáček u naftového motoru je výhradně změnou množství vstřikovaného paliva.
Tj. začni pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu skutečně rozumí.
			
									
									Regulace otáček u naftového motoru je výhradně změnou množství vstřikovaného paliva.
Tj. začni pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu skutečně rozumí.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
 
  
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
						
  Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

