FoFo 1.8TDCi 2008 - Cukání
Napsal: 28.03.2018 19:41
Ahoj všichni,
měl bych dotaz jestli neznáte nějakého dobrého elektrikáře, který by věděl, kam šáhnout.
Abych se dostal k věci. Auto začalo dělat to, že když mám otáčky motoru cca od 1700 do 2100 a jen z lehka přidávám, uberu plyn nebo se snažím držet konstantní rychlost, tak se skoro stále stává, že auto cuká. Diagnostika hlásí, že dostává špatné informace od váhy vzduchu (malé napětí). Výměna čidla nepomohla. Když dám čidlo mimo nasávání, auto chcípe (to je správná funkce, indikující, že čidlo je funkční). Když ale čidlo odpojím úplně od kabelu, auto se přepne do nouzového režimu přednastavených hodnot (bohužel se i rozsvítí kontrolka motru) a je pak funkční bez problémů. Jen vyšší spotřeba kvůli konstantnímu nastavení defaultní hodnoty odpojeného čidla.
Netušíte, kde může být problém?
Děkuji
měl bych dotaz jestli neznáte nějakého dobrého elektrikáře, který by věděl, kam šáhnout.
Abych se dostal k věci. Auto začalo dělat to, že když mám otáčky motoru cca od 1700 do 2100 a jen z lehka přidávám, uberu plyn nebo se snažím držet konstantní rychlost, tak se skoro stále stává, že auto cuká. Diagnostika hlásí, že dostává špatné informace od váhy vzduchu (malé napětí). Výměna čidla nepomohla. Když dám čidlo mimo nasávání, auto chcípe (to je správná funkce, indikující, že čidlo je funkční). Když ale čidlo odpojím úplně od kabelu, auto se přepne do nouzového režimu přednastavených hodnot (bohužel se i rozsvítí kontrolka motru) a je pak funkční bez problémů. Jen vyšší spotřeba kvůli konstantnímu nastavení defaultní hodnoty odpojeného čidla.
Netušíte, kde může být problém?
Děkuji