Stránka 1 z 2
Predehrev motoru u TDCI
Napsal: 26.02.2006 11:50
od boss99
Nevite na jakem principu a jak to funguje??
Kdy se to zapina, kdy vypina,jestli to je samostatny agregat?
Zda na elektrinu ci na naftu?
Diky
Přídavné topení
Napsal: 28.03.2006 14:52
od Chlumacek
Zdravím. Prý zapíná a vypíná samo dle teploty kapaliny, ale jestli je naftové nobo elektrické nevím. Taky by mě to zajímalo??? Kdopak zná odpověď ?
Napsal: 28.03.2006 15:07
od boss99
Uz o tom vim vic.
Byl jsem u Fokiho...
Je to na naftu.
Ted kdyz se venku oteplilo tak uz se to nezapina.
Tak to asi funguje podle teploty venku, ale tohle nevim presne
Napsal: 28.03.2006 17:38
od Chlumacek
No tak to má v zimě určitě vliv na spotřebu!!! Ale věc je to asi dobrá. Poznáš nějak, že je to přídavné topení běží nebo ne???
Napsal: 28.03.2006 20:07
od Ahmed
Mi prodejce auta tvrdil, ze se to zapina, kdyz je pod 4°C, kdyz je studeny motor, coz by asi tak odpovidalo. Zacne to hucet nekde za motorem, rekl bych, slyset je to dost. Myslim, ze i kdyz vypnes po chvilce motor, tak slysis, jak to dobiha, trva to tak asi minutu, ale netusim, jestli je to ono nebo ne. Mi to zacina topit asi po ujetem kilometru, pri klidnejsi jizde to trva trochu dele, nez se rucicka prehoupne pres tu bilou kostku na tu stupnici. Po jak dlouhe dobe to mate zahrate vy?
Napsal: 28.03.2006 20:10
od botsman
To Boss99: Prosím, napiš o tom víc, jestli můžeš. Já bych to měl mít na autě taky, ale nesehnal jsem o tom žádné informace.
Napsal: 28.03.2006 20:39
od Chlumacek
Mě zas u Fordu tvrdil, že je to závislé na teplotě okruhu. Jakmile se ohřeje na určitou teplotu tak vypne přídavné topení. Zdá se mi to pravděpodobnější něž závislost na venkovní teplotě. Jinak je pravda že tam cosi hučí, ale jestli je to ono??? A ani kde to topení hledat nemám ani netuším. Jinak mě to začne topit po cca 2 km normální jízdy. Jak je to za normálního stavu bez topení netuším.
Napsal: 28.03.2006 20:57
od Ahmed
Jasne, ze i na teplote okruhu, ale zavislost na venkovni teplote to podle me ma taky. Je asi blbost, aby se ti to pridavne topeni zaplo, kdyz je venku 10°C a motor se zahreje driv nez mrknes

Stejne se to po chvilicce vypina a spotrebu nafty to urcite nijak hroznou nema a rika se, ze studeny motor ma taky vetsi spotrebu, takze to podle me vyjde asi na stejno, jestli to sezere topeni a rychleji zahreje motor nebo to sezere vice jizdou se studenym motorem.
Napsal: 29.03.2006 10:06
od boss99
Tak mne to taky zacina topit tak po minute a topi to taky jeste tak minutu po tom co motor vypnu a neni tedy jeste zahraty.
Jinak co rikaji ve Fordu, to bych nebral vubec vazne, kdyz jsem se na to ptal ja, tak mi nic konkretniho nerekli. Naopak tvrdil mechanik ze je to na elektrinu....
Jinak ja poznam, ze se mi to zaplo tim ,ze to zacne dost coudit.
Jestli to topeni mate tak to poznate podle toho ze pod motorem je primo uprostred maly vyfuk, otoceny kolmo k zemi. Je videt dobre.
Kdo to tady jeste ma? Rad bych se ho zeptal na to coudeni.
Napsal: 29.03.2006 14:36
od Chlumacek
Jo tak to se hned kouknu na ten výfuk pod motorem. Podle VIN mě sdělili ve Fordu kompeltní informace o výbavě a to přídavné topení by tam mělo být a to jak rychle topi a ohřívá se motor by tomu napovídalo. Takže hned jak se dostanu do garáže, tak na to mrknu a dám vědět, jestli to čudí. I když teď je teplo, tak si myslím, že to ani nezapne, ale uvidíme.
Napsal: 29.03.2006 15:06
od boss99
Urcite bys videl ten vyfucek, staci si kleknout a podivat se.
Ted kdyz je teplo tak se mi to nezapina.
Nevim jakou to muze mit spotrebu, v zime me dost pal. pocitac kecal se spotrebou, ted co je tepleji tak je to vyrazne lepsi , tak nevim jestli to neni tim
Napsal: 31.03.2006 19:02
od Chlumacek
Tak nevím, ať koukam jak koukám, tak vyfuček pod autem nevidím. Celej spodek je zadeklovanej, ale přímo uprstřed pod motorem je v těch plastech jakýsi otvor. Tak nevím, možná je ten výfuk tam, ale jen tak tam vidět není, tak to zjistím až to bude zvedlý. Podle výbavy od výrobce by tam mělo být (je uvedeno "s přídavným topením"), ale kde ho hledat krom podle výfuku netuším. Je pravda, že auto se ohřeje i v mrazech rychle, tak tam asi někde bude.
Re: Predehrev motoru u TDCI
Napsal: 10.01.2010 18:48
od pavel28
Zájímá mě,jestli to má každé TDCi

,nebo jde to ještě poznat nějak jinak kromě toho výfučku?
Re: Predehrev motoru u TDCI
Napsal: 11.01.2010 20:31
od štíreček
Jeden o koze druhý o voze
Jsou dva druhy topení:
Přídavné topení elektrické
Přídavné topení nezávislé programovatelné
První je na vyhřívání chladící kapaliny v okruhu, spíná se jen při zapnutém motoru automaticky dle teploty...cca po dvou km auto topí bez ohledu na styl jízdy. Po vypnutí motoru se vypíná taky.
Druhé topení je nezávislé, programovatelné v PP a slouží na vyhřívání interiéru, můžete si nastavit čas odjezdu a auto bude vyhřáté před odjezdem. Tohle topení je naftové, proto ten výfuk pod motorem.

Re: Predehrev motoru u TDCI
Napsal: 11.01.2010 22:41
od hozi11
každy se bavíte o něčem jinym to na eletriku bude v zakladu a nezavyslí topení to asi těško stojí to raketu.Já ho mam a na palubce mam ovladani zapnu vypnu nebo naprogramju než jdu rano do prace a je vyhřaty krásně cely auto i motor stači sednout a jed