Stránka 1 z 1

1.8 zetec pokles vykonu po zohriati motora

Napsal: 01.04.2016 06:40
od BoDiE136
Cawte mam na vas otazku.. nestalo sa niekomu z vas na 1.8 ze motor pri zohrievani perfektny tah aj vykon, no po zohriati do prevadzkovej toploty zlenivie? Je to perfektne citit rano ked prejdem cca 2km motor este nieje zohriaty no ak na 3jke pridam tak ide za plynom a nadherne akceleruje. Po prejduti napr 15km motor je uz samozrejne davno zohriaty no na 3jke to nema teda skoro ziadny tah a celkovo mi pride ten plyn naladovy... Neviem si s tym pocat. Auto je po vymene senzora skrtiacej klapky, rozvodov, vsetkych kladiek a je vycistena skrtiaca klapka, nova cievka a sviecky(neake s platinovou spickou). Predtym ked som autom jazdil citil som ze nieje OK ale bolo tym senzorom na skrtiacej klapke teda neviem posudit ci sa to nedialo uz pred vymenou rozvodov... Dakujem

Re: 1.8 zetec pokles vykonu po zohriati motora

Napsal: 01.04.2016 15:50
od BoDiE136
Prave ma napadlo, chcel by som si resetovat riadiacu jednotku kompletne.. uz som sa o to pokusal tym , ze som odpojil - od baterky a + nechal pripojeny. Po hodine cakania som - pripojil a nastartoval, ale auto naskocilo uplne rovnako ako keby som nic nespravil. Cakal som neake drama ako vysoke otacky, nepravidelny volnobeh no nic z toho sa nedostavilo.. Niekde tu na fore som cital ze len odpojenie - nestaci a treba to vyresetovat inym sposobom. Mohli by ste mi poradit ako? Dakujem

FoFo 1 1999; 1.8 Zetec 85kw

Re: 1.8 zetec pokles vykonu po zohriati motora

Napsal: 01.04.2016 16:18
od Tomin123
Na Tvem aute staci odpojeni na par desitek vterin.

Re: 1.8 zetec pokles vykonu po zohriati motora

Napsal: 01.04.2016 18:28
od petulak
+ jezdit. cca 100km, různé režimy, / "ber ho u krku"/- at si zvykne. :mrgreen: :mrgreen:
+ zapni zapalování, a 5-10krát dej plnej, at se adaptuje TPS. :)

Re: 1.8 zetec pokles vykonu po zohriati motora

Napsal: 01.04.2016 21:19
od Tomin123
TPS se adaptuje vzdy ihned po zapnuti zapalovani. Plnej plyn se u TPS neadaptuje.
Co se mozna bude menit a nemusi od 1.startu sedet je volnobeh - adaptace volnobezneho ventilu. Nechat ohrat na provozni teplotu a v ni to nechat par minut bublat s obcasnym pridanim nad volnobeh a zas uvolnenim pedalu.
Eto fsjo.