
Dělal jsem na Fouskovi celej podvozek a dokud mám vysoký seriový gumy, auto se chová naprosto v pohodě. (195/65 R14) Ale když tam obuje z ST (215/40 R17), nemůžu to dohonit na cestě. Dělal jsem ramena s čepama, ložiska v těhlicích, pružiny, tlumiče, stabilizačky no prostě kromě brzd celej podvozek. A prostě pořád ta nemoc tam je. Dával jsem to teď na seřízení na geomtrií a od toho co jsem si dělal doma podle mých přípravku jsem měl úchylku 1,5mm, což říkal, že nemá skoro cenu řešit ale donutil jsem ho to udělat a měl pravdu, v jízdě se nic nezměnilo. Prostě to škube tu a tam za volant a tak mě napadlo, co je AXIÁLNÍ tyčka, k čemu je dobrá a jak se projevuje? Auto jsem kupoval z Prahy a tam z těch kolejí chudáček dostal pěkný čočky takže, mám to měnit? Jediná věc, na kterou jsem nikdy na žádnem autě nenarazil k výměně. A když jsem u toho, když se prudce rozjedu něco mi jakoby škubne v kolu. Tuším že v levém. To má asi souvislost s touhle závadou, že?
Další podrobnosti dopíšu k případným dotazům, už takhle je to dlouhý jak maturitní práce

Radu prosím od zkušených
