downpipe

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

downpipe

Příspěvek od ST Max » 05.02.2014 15:01

Je tady uz spousta o upravach ale temata se michji ze nemuzu nic najit.

Dokaze mi nekdo poradit jaky muze mit vliv vymena Downpipe za vetsi a pouziti Decatu se stejnym prumerem a pak pokracovani originalnim vyfukem? Je to k necemu kdyz vyfuk nebude dale pokracovat vetsim prumerem????

Mam ted Bluefin Stage 1 (jiny Stage na s-maxe nedelaji), rozsiril jsem to o intercooler, otevrene sani, decat a chci prave zkusit ten downipe mongoose.

A dalsi dotaz je na Code Red. je fakt ze tady neni moc lidi co s tim ma asi zkusenost nicmene mi mozna nekdo poradi.

Na webu vyrobce je psane pro S-max 2,5T

Stage 1 261 PS jen chip

Stage 2 275 PS (202 KW) mit 452 NM V-Max: 248 km/h +trubka sani a intercooler

Stage 3 305 PS (224 KW) mit 503 NM V-Max: 260 km/h +trubka sani, intercooler a druhe turbo

Jaky byva rozdil mezi programem u stage 1 a 2. Neni ten narust vykonu jen v tech periferiich a nebo je skutecne i jina mapa? Zvazuju ze hodim Bluefin do kose a koupim tu Stage 2 code red ale nerad bych zjistil ze je to stejny vysledek jako u Bluefinu. ktery uvadi cca 260PS
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
Johnny ST
.
.
Příspěvky: 284
Registrován: 11.05.2010 02:09
Bydliště: Praha

Re: downpipe

Příspěvek od Johnny ST » 05.02.2014 18:37

Vyfukove plyny cestou ve vyfukovem potrubi chladnou a tim zmensuji svuj objem a tim se vytvari podtlak pro lepsi vyplach valcu. Proto se obecne u atmosferickych motoru vyfuku postupne snizuje prumer. U turbomotoru to funguje malinko jinak, do sani je vzduch plnen pod tlakem, takze tam neni tak velka potreba vyfuk postupne zuzovat. Na druhou stranu je u 2.5T spolehano hlavne na objem motoru a jeho atmosfericky charakter a je doplneno jen malinke turbo. Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75". Take to ma za nasledek to, ze pri bezne cestovni rychlosti neduni do kabiny auta. Nevim, jak se bude chovat 3" decat + downpipe s originalnim 2,5" potrubim.

Code Red v Cechach nebude prilis rozsireny. Sam nemam s timto cipem zadne zkusenosti. Dreamscience napriklad mapu stage 2 upravuje na zvetsene prumery sani, vyfuku. Napriklad u mapy ModX primo doporucuji zvetseny downpipe. Pri teplotach nad 20 stupnu prijde na radu zvetseny intercooler.

Nevim, jestli ma S-Max jine turbo, ale jini upravci u focusu ST dokazi s originalnim turbem i dost pres 300PS. Zkusil bych spise napsat treba do dreamscience, jestli jdou jejich mapy pouzit i pro S-Maxe.
Ford Focus 2.0i

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: downpipe

Příspěvek od vhanzl » 05.02.2014 18:45

Lepší by to asi bylo komplet s výfukem. Na RS teď dávám 3´´ downpipe + decat + výfuk, intercooler, sání, inlet plenum, 650cc vstřiky. Řešil jsem taky všelijaký čipy a nakonec jsem našel tohle http://www.tpower.cz

Dokážou nahrát různé mapy a mají software+brzdu na individuální ladění.

Za standart chip chtěli 8,8 tis resp. 9,8 tis za výkonější nebo 16 tis. za individuální ladění na brzdě.
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: downpipe

Příspěvek od 6666667 » 05.02.2014 20:56

Johnny ST píše: Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75".
Aha a že Milltek Ultimate Cat Back je 3palcovej.....ten bude asi horší :wink:
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: downpipe

Příspěvek od ST Max » 05.02.2014 21:34

Johnny ST píše:Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75". Take to ma za nasledek to, ze pri bezne cestovni rychlosti neduni do kabiny auta. Nevim, jak se bude chovat 3" decat + downpipe s originalnim 2,5" potrubim.

To ja prave zvazuju ze dam 3" downpipe a pak asi 2,75" decat a pak origo vyfuk. Predelat cely vyfuk me u rodinneho sportbusu nikdo nedonuti kvuli hluku... :)


Nevim, jestli ma S-Max jine turbo, ale jini upravci u focusu ST dokazi s originalnim turbem i dost pres 300PS. Zkusil bych spise napsat treba do dreamscience, jestli jdou jejich mapy pouzit i pro S-Maxe.
podle E-catu by melo byt turbo stejne. Bluefin na muj dotaz o lepsi mapu z focuse odepsal s tim ze S-Max ma jiny paivovy system. Zatim jsem ale nenasel nikde presne odlisnosti. Kde toho S-Maxe udusily :(
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: downpipe

Příspěvek od foki » 05.02.2014 22:59

kuga s tim samym motorem ma 147kW
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: downpipe

Příspěvek od ST Max » 06.02.2014 07:31

To vim Milane, ale kde je ten zasadni rozdil. Je to jen v softu? Ted si marne vzpominam ze kdyz jsem menil intercooler tak jsem mel jine prumery hadic u cooleru nez na focusu ST, protoze rady ktere jsem tady dostal jake pouzit kolena atd, proste nesedely. Skoda ze nemam s kym porovnavat. CRad bych tomu vsemu prisel na kloub a dal to konecne do nejakeho uspokojiveho stavu.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
Johnny ST
.
.
Příspěvky: 284
Registrován: 11.05.2010 02:09
Bydliště: Praha

Re: downpipe

Příspěvek od Johnny ST » 06.02.2014 16:30

6666667 píše:
Johnny ST píše: Proto napriklad vyfuky od Millteku, ktere pro tento motor patri ke spicce, svuj prumer zmensuji. Downpipe a decat ma 3" a catback uz jen 2,75".
Aha a že Milltek Ultimate Cat Back je 3palcovej.....ten bude asi horší :wink:
Proto jsem psal, ze u turbo motoru je to trochu jinak. Nicmene ST ma opravdu malou turbinku a muj nazor je, ze mu zuzeni catbacku nevadi. Dokonce vim o pripadu, kdy s puvodnim turbem a origo catbackem nabrzdili temer 330hp :)

Ultimate je jina pisnicka :) To je v podstate kus roury a je to hrozny randal :) Slysel jsem ho na zivo a na auto bych ho nechtel. Je to uz moc hardcore na me. Kazdopadne vsechny 3" systemy duni do kabiny pri bezne cestovni rychlosti. Milltek sport ne a verim tomu, ze je to take zpusobeno zuzenim catbacku. Sam mam verzi bez rezonatoru a duneni se nekona.
Ford Focus 2.0i

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host