Kolísání otáček
Napsal: 24.01.2014 20:20
Zduř,
je hezké si vždy pročíst celé fórum a dle rad od Vás všech si opravovat auto. Nicméně nyní tu mám opět u sebe problémek. Koupil jsem auto s vířivými klapkami po smrti a s kolísáním otáček. Spotřeba tou dobou byla kolem 12l/100km. Nechal jsem vyměnit vířivé klapky za pár šušní, nechal jsem vyčistit volnoběžný ventil (při odpojení auto chcípne, takže je O.K.) a při montáži klapek mi zjistili, že v sacím potrubí je někde nějaká díra, kterou zacelili a hle, auto má spotřebu v kombi provozu 8l/100km a to ho nešetřím, klapky se sice začínají ozývat znovu, ale hlavně znovu začínají blbnout otáčky.
Když jedu a auto je zahřáté, vyřadím na neutrál a mám zaplá světla a ventilátor, při dobrždování mi otáčky z nějakých standardních volnoběžných (800ot.) klesnou až třeba ke 300ot. a samozřejmě se sníží výkon ventilátoru a světla pohasínají. Občas se mi stalo i, že auto chcíplo, tím jak byly otázky nízké. Přemýšlím, kam bych se měl zaměřit. Jak jsem již psal volnoběžný ventil je O.K. A ještě nevím, jestli to s tím souvisí, ale když mám auto zahřáté a mám hodně popojíždění, tak se mi třeba stane, že napotřetí nemůžu během chvíle auto nastartovat. Chvíli mu to trvá a pak naskočí. Předem všem díky za postřehy.
je hezké si vždy pročíst celé fórum a dle rad od Vás všech si opravovat auto. Nicméně nyní tu mám opět u sebe problémek. Koupil jsem auto s vířivými klapkami po smrti a s kolísáním otáček. Spotřeba tou dobou byla kolem 12l/100km. Nechal jsem vyměnit vířivé klapky za pár šušní, nechal jsem vyčistit volnoběžný ventil (při odpojení auto chcípne, takže je O.K.) a při montáži klapek mi zjistili, že v sacím potrubí je někde nějaká díra, kterou zacelili a hle, auto má spotřebu v kombi provozu 8l/100km a to ho nešetřím, klapky se sice začínají ozývat znovu, ale hlavně znovu začínají blbnout otáčky.
Když jedu a auto je zahřáté, vyřadím na neutrál a mám zaplá světla a ventilátor, při dobrždování mi otáčky z nějakých standardních volnoběžných (800ot.) klesnou až třeba ke 300ot. a samozřejmě se sníží výkon ventilátoru a světla pohasínají. Občas se mi stalo i, že auto chcíplo, tím jak byly otázky nízké. Přemýšlím, kam bych se měl zaměřit. Jak jsem již psal volnoběžný ventil je O.K. A ještě nevím, jestli to s tím souvisí, ale když mám auto zahřáté a mám hodně popojíždění, tak se mi třeba stane, že napotřetí nemůžu během chvíle auto nastartovat. Chvíli mu to trvá a pak naskočí. Předem všem díky za postřehy.