
Nefunkční origo loketní opěrka 2002 TDCi
- Forbes69
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03.02.2013 19:56
Nefunkční origo loketní opěrka 2002 TDCi
Ahoj, tak jsem konečně také pořídil dlouho chtěný focus. Jsem nadšený, jediné co mě trochu prudí je zaseklá loketní opěrka v poloze nahoře, souběžně se sedadlem a nejde při přetočení kolečka pohnout. Poradí někdo? Díky, MF. 

FoFo I. 1.8 TDCi Ghia 2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční origo loketní opěrka 2002 TDCi
Kolecko je na bederni operku (pod tam je). Loketka se musi procvaknout smerem dozadu a pak jde sklopit. Pokud to nefunguje, je zlomeny mechanismus.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Forbes69
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03.02.2013 19:56
Re: Nefunkční origo loketní opěrka 2002 TDCi
Tím pádem zlomený mechanismus, myslel jsem si to. Jen mě napadlo jestli na to není nějaký fígl, kterým bych to opravil sám.
FoFo I. 1.8 TDCi Ghia 2002
- PecaNRacinG
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 18.10.2012 14:35
Re: Nefunkční origo loketní opěrka 2002 TDCi
Mám podobný problém. I já mám orig. loketní opěrku přidělanou k přednímu sedadlu, mechanismus se mi uvnitř rozsypal a kolečko tak drží jen silou vůle, na vrakáču jsem to nemohl sehnat a už vůbec ne sehnat nějakej focus, kterej by tu loketku právě měl. 

Ford Focus 1.8 TDDi, 66 kW, r.v. 2001, výbava Ghia, MODRÁ MIDNIGHT– MET
Spotřeba: 4,6 - 5,3 L/100 km (léto) ; 5,2 - 5,7 L/100 km (zima)
Spotřeba: 4,6 - 5,3 L/100 km (léto) ; 5,2 - 5,7 L/100 km (zima)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů