Stránka 1 z 35
kola 17"
Napsal: 05.09.2006 17:16
od kostik
mam možnost nechat si přivést supr alu od Wolfa..17" pochromované za přijatelný peníz

.Co myslíte,šli by mi ke "kabátu?"
Jsou to ta 3z prava v prostřední řadě...

[/quote]
Napsal: 05.09.2006 17:20
od Bery
Pěkný

Taky bych je bral ale už mám vyhlídnutý jiný. Klidně do nic běž, 17ky jsou optimální na denní provoz a dělání parády

Napsal: 06.09.2006 06:14
od zirafak
Bery píše:Pěkný

Taky bych je bral ale už mám vyhlídnutý jiný. Klidně do nic běž, 17ky jsou optimální na denní provoz a dělání parády

Neviem,neviem.....ale pri predpisanej pneu 215/40/17 to asi prilis komfortne nebude,jedine,ze by u Vas v Ceskej republike poopravovali vsetky komunikacie.
Na druhej strane to vsak bude vypadat ozaj fantasticky/mrkni sa do galerie na Wolfika.Ma tusim nieco take./
Tiez po niecom takom poskulujem,ale kvalita nasich Slovenskych ciest nepusti,takze ja skor povazujem za taku max najkomfortnejsiu variantu pre kazdodennu prevadzku,disky 16"+pneu 205/50/16
Moj nazor

Napsal: 06.09.2006 10:12
od Bery
Rok jsem jezdil na osumnáckách

A nebylo to nic hrozného,byla to sice oktávka a tá má podvozek(asi) měkčí než fokus,ale dalo se to celkem v poho. Musíš si hlídat abys nevymetal všechny díry,ale komfort není zas tak strašnej. vynahradí ti to pocit že prolítneš zatáčku jednou tak rychlejc než normálně a ani se nazapotíš

Napsal: 06.09.2006 15:19
od misoo
su to paradne papucky, smelo do nich !!!

Napsal: 06.09.2006 19:31
od KUTY
No neviem, neviem. Ja na Prahu a okolie maximalne 15-ky.
Na tom tankodrome by som okrem tlmicov rozbil cele auto

Napsal: 07.09.2006 16:11
od pepson
Já jezdím na 17kách už dvě léta a jsem spokojen. Akorát pozor na rozměr pneu, moje 225/45/17 vyžadovaly rozšíření zadních blatníků kvůli škrtání o podběhy!!! A je to tak na hraně co se týče komfortu, když dáš profil 225/40, nebo dokonce na 225/35 tak už se zrovna objednej k zubaři jak to bude drncat

, takže to není tak jednoduché

jaké ET ?
Napsal: 06.03.2007 09:25
od Sete1
kdo mi poradí jaké ma ford focus ET?Někde jsem slyšel že 35,ale nejsem si jistý.chci si koupit 15"Dotz brands hatch a mají je s ET 25 a 15.to znamená že ty kola budou víc zapuštěný a nebo víc vylezlý?Nějak se v těch rozměrech vůbec nevyznám.Máte s tim někdo zkušenosti?děkuji za radu
Napsal: 06.03.2007 09:28
od Stehnak
Vic vylezli. Kdyz to tu pohledas, urcite najdes. Original jsou kolem 50ti, pouzitelny 35-40 a vic...
Napsal: 06.03.2007 09:32
od Sete1
dík čili jestli to chápu tak čím menší ET tím víc to kolo leze ven z podběhu?
Napsal: 06.03.2007 09:39
od Zakus
Přesně tak, já mám ET 38 a je to na hranici.
Napsal: 06.03.2007 09:40
od Stehnak
Sete1 píše:dík čili jestli to chápu tak čím menší ET tím víc to kolo leze ven z podběhu?
Jop, chapes to dobre:
http://www.elektrony.cz/?&volba=TechInfo
priste zkus vyhledavat, vim ze samotne VYHLEDAVANI nejede, ale zkusil sem jit do sekce podvozek, a na druhe strane je jeden uplne stejny dotaz:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2325
Nijak spatne si to nevykladej, jen to tu chceme mit co nejprehlednejsi a s tim se prave opakujici se dotazy neslucuji...
Napsal: 06.03.2007 09:45
od Sete1
díky za info doufám že někde je s takovym ET maj.a jeste jeden dotaz.Jak je to s tim systémem prokluzu kol,když jsem forda kupoval řikali že tam je.ted jsem koukl do manualu a měl by tam být na to vypínač nekde poblíž ruční brzdy.ale já okolo ruční brzdy široko daleko nic nemam.čili tam ani neni tem esr nebo asr či jak tomu u forda řikaj?
Napsal: 06.03.2007 10:28
od Stehnak
Sete1 píše:díky za info doufám že někde je s takovym ET maj.a jeste jeden dotaz.Jak je to s tim systémem prokluzu kol,když jsem forda kupoval řikali že tam je.ted jsem koukl do manualu a měl by tam být na to vypínač nekde poblíž ruční brzdy.ale já okolo ruční brzdy široko daleko nic nemam.čili tam ani neni tem esr nebo asr či jak tomu u forda řikaj?
Hm, ja ho mam a vypinac opravdu je u rucni brzdy - urcite by jsi si ho vsimnul... Nevim esli by jsi ho tam mohl mit (ASR) bez moznosti ho vypnout - jsi v zaveji a potrebujes to vypnout aby jsi vyjel... Dalsi moznost jak to zjistit je test. Doporucuji snih (ja vim, V CR asi tezko) nebo mokrou travu, dupnout na to - reaguje to celkem rychle. Mela by ti zablikat oranzova kontrolka v pravo nahore na pristrojovce a melo by to snizit otacky... Vim ze to asi nejni nejlepsi zpusob jak to zjistit... Ale ja myslim ze bez knofliku na vypnuti tento system mit nebudes. Co na to ostatni???
Napsal: 06.03.2007 10:43
od zirafak
s ET 38-42 ZOZENIES V POHODE,ale mezabudni na spravny rozmer pneu

mas benzinak,takze ak by si mal mat TCS/preklzovy/,alebo ESP/stabilizacny/,mal by byt vypinatelny/vypinac v oblasti rucnej brzdy,na dieslakoch a 1,4 je system TCBS/preklzovy/ za priplatok nevypinatelny