Stránka 1 z 2

Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 15:30
od FUGAS
Nevěděl by někdo, co stojí nová rozpěra kterou má ST v motorovém prostoru mezi tlumičema? Případně nemontoval jí už někdo do neST verze? Uvažuju, že si jí pořídím a zajímalo by mě, jestli s tím nejsou nějaké problémy, s Fokim jsme koukali, že by tam možná mohlo vadit víčko boxu na autobaterii, který by se tím pádem musel též vyměnit...

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 16:39
od Zdwora
Popravde bych koupil jakoukoliv jinou, hlavne rovnou :nixw:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 18:40
od FUGAS
A důvod? Mě se líbí právě ta ST, že je origo a tudíž jsem myslel, že bude kvalitní. Co je na ní špatně?

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:00
od Zdwora
Vzhledem k funkci rozpery... ta je ze rozpera ma udrzovat konstantni vzdalenost mezi vrskama tlumicu (coz je pry samo o sobe bez spodni stejne k nicemu) a tim omezovat krouceni kasle. Rovna konstrukce je z funkcni stranky nejlepsi, pac oproti zohybane nema zadny ohyby ve kterych by mohla "pruzit", nejaky strojar by ti to jiste vysvetlil presvedciveji :wink:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:12
od FUGAS
No jo, jenže do focuse žádnou rovnou nedáš, minimálně tam vadí baterka, a nevím co ještě. Ona existuje i spodní rozpěra? To slyším prvně 8O

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:41
od Zdwora
Yea 8)
Obrázek

Na mk1 staci popustit dolu nadobku brzdovky a nejak si vyhrat s pojistkovou krinkou a jde dat rovna tyc, jak na mk2 to netusim :nixw:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:49
od Jardak
Jenom takovej dotaz,má tato vzpěra na tomto autě taky nějakej praktickej význam,nebo jde jen o vizuelní efekt ? Byl jsem na tom,že focus má karoserii už dostatečně tuhou (pro normální silniční provoz).

Vzpěru mezi přední tlumiče jsem si namontoval do feldy a to origo,která se dávala do aut s airbagem a nějakýho znatelnýho rozdílu jsem si nevšiml. :nixw:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:51
od FUGAS
Fííha, tak to chci i tu spodní 8O Jenže to mi tam zase už nepůjde kryt pod motorem, co? Každopádně dělat nějaké větší úpravy v motorovém prostoru (a zrovna pojistkovka a nádobka na brzdovku) se mi dělat nechce...

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:55
od FUGAS
Jardak: Tak při normální jízdě to asi moc velký význam nemá, ale na zatáčkovité trati by se měla zpevněná karosérie méně kroutit. Prostě jen zase takové drobné vylepšení :wink:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 20:57
od Zdwora
Jardak uhodil hrebicek na hlavicku... karoserie focusu je hodne jinde nez feldy. Ale zaroven si myslim ze prinos tu vzdy nejaky bude...

Nooo ta spodni me prijde prakticka v tom smeru, ze s vsude chytis driv nez s vanou atd... :mrgreen:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 21:00
od Hal9000
Nechci být zas za rýpala, ale...při řízení pozoruješ kroucení karoserie? A co myslíš že se stane při bočním nárazu při nehodě? Je to na tobě, ale podle mě je to zbytečnost.

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 21:09
od Zdwora
http://www.highperformanceparts.cz/rozp ... %2Bd.10873 proto maji ty rozperky kus zeslabenej, aby tam prdla pri nehode, rejpale :hah:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 21:11
od Hal9000
Právě že ne každá to má. A navíc, ty by jsi tomu opravdu věřil? :mrgreen:

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 21:15
od pbjun
Fugas: sice je to vetsi investice, ale radeji se porozhlidni po tuzsich stabilizatorech od HR, sada na MK1 vychazi kolem 9tis nebo tak nejak a hlavne to bude mit znatelny prinost, ta kastle u focuse je fakt dost pevna na to abys neco poznal, navic pokud chces opravdu neco co ma smysl tak je potreba koukat po necem co vyrabi nekdo kdo to umi a to zase bude slusna palba no... Zalezi co uz mas udelano na podvozku :) Pokud nic tak to nejdriv hod o trochu niz, pak stabiky - predni zadni, pokud chces opravdu hodne zlepsit tak tlumice no a pokud nedbas vubec na pohodli tak powerflexy na cele auto s tim ze pak je dalsi level dolni horni rozpera no... Ja sem treba zvedl jedno kolo focuse v kombiku na najezd - cca 26cm a spary se ani nehly s tim ze druhe kolo se uz zvedalo taky takze bych rek ze kastle tuha fakt dost...

Re: Rozpěra

Napsal: 11.05.2012 21:27
od FUGAS
Hozený níž to právě čerstvě mám, i když nic extrémního (Eibach). O tužších stabilizátorech taky přemýšlím, i když ne hned, ale právě, že cokoliv se přitvrdí na podvozku, tím víc různých sil se přenáší do karoserie. Mě právě inspirovalo, jak jsem byl u Fokiho a ten tam měl origo ST rozpěru a koukali jsme, jestli by mi tam šla. Bohužel nebyla na prodej, jinak bych si jí vzal :lol: