Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Napsal: 24.02.2012 18:41
Prosím o přesun do kategorie - Naftové 1998 - 2004 - přehlédl jsem to, omlouvám se
Ahoj,
tak mě to potkalo taky ... odešly vstřiky a čerpadlo (skoro)
Popis auta
Ford Focus combi - 2001 - dotaženo z Itálie, 2 majitelé v CZ předemnou, bourané na levé přední kolo - převodovka je z vrakáče (zjištěno při výměně dvojhmoty)
1,8 TDCI, 85kw
Najeto cca 145 000km dle tacho - ve skutečnosti tak ~ 200 000km (vím o stočených 60tkm)
Kdy k tomu došlo
V úterý 21.2 v 7:30 ráno sem nenastartoval.
Jak řekl kamarád - točí točí, ale nenaskočí...
Auto skončilo v servisu.
Jak se auto chovalo než k tomu došlo:
Den předtím sem startoval "dlouho" - asi 4-5s a prošlápl sem u toho i plynovej pedál..pak chytlo.
Předtím startovalo skoro nabrnk (asi o sekundu dýl než otcův Fofoň).
Když byl motor studenej, tak v momentě, kdy sem jel a motor se dostal nad 2k otáček, tak začalo auto cukat - jak kdybych pouštěl plynovej pedál. Jakmile se zahřálo, bylo to OK.
Takže v zimě to pro mě znamenalo jezdit k 2k otáčkám a po zahřátí pak jezdit jako normálně.
Delší dobu mám větší spotřebu - cca o 1l/100km
viz zde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/323263.html
Jak to probíhalo v servisu
První zprávy ze servisu - je to čerpadlo - nedává naftu.
Další zprávy - tak čerpadlo naftu dává, ale...
Podle diagnostiky má jeden vstřik správný tlaky, ale další tři nic moc.
Co zjistili v servisu
Vstřiky sou zanešený a čerpadlo je nedokáže protlačit - proto sem nenastartoval.
Vstřiky odeslali do firmy v Zábřehu (PASO), kde je umí vyčistit. To by stálo "jen" pár tisíc.
Za pár dní info, že vstřiky sou tak zaprasený, že vyčištění nepomůže.
=> je možná repase - 1 vstřik = 3 500kč
celkem za vstřiky - 13 500kč
Ve vstřikách našli železný pilinky => to je z čerpadla, takže i čerpadlo by stálo za opravu.
Pokud opravím jen vstřiky, tak čerpadlo je zase zničí, doporučeno to opravit.
Oprava probíhá taky v PASO - co měnili - lopatky, pružinky a ložiska (prý hučelo - proto ty ložiska..)
Za repasování čerpadla dám 10 500kč
díly z Fordu - 3500 (těsnění horní víko, gufero na kliku a na vačku, těsnení na čerpadlo a na olejové čerpadlo + šroubky a další těsněníčka, podložky pod vstřiky)
Takže když to shrnu:
Repase vstřiků - 13 500kč bez DPH
Repase čerpadla - 10 500kč bez DPH
Potřebné díly z Fordu - 3 5000kč bez DPH
+ práce...
Tak doufám, že se už na tom autě nic nepose*e...ono už snad nemá ani co.
Dvojhmotu sem měnil loni za jednohmotu (cca 10 000kč).
Doufám, že s autem najedu tak 100 000km a nic se na něm neposere..ani se nezačne sr...
Jediné co by mohlo odejít je turbo, ale k tomu se chovám slušně...takže nemá důvod...
Co si myslí místní odborníci o zvoleném postupu opravy?
A co cena? Je velká - normální - velká ?
Nenašel sem lepší kategorii, kam založit tohle vlákno, takže se omlouvám adminům, pokud to není úplně v pořádku.
Ahoj,
tak mě to potkalo taky ... odešly vstřiky a čerpadlo (skoro)
Popis auta
Ford Focus combi - 2001 - dotaženo z Itálie, 2 majitelé v CZ předemnou, bourané na levé přední kolo - převodovka je z vrakáče (zjištěno při výměně dvojhmoty)
1,8 TDCI, 85kw
Najeto cca 145 000km dle tacho - ve skutečnosti tak ~ 200 000km (vím o stočených 60tkm)
Kdy k tomu došlo
V úterý 21.2 v 7:30 ráno sem nenastartoval.
Jak řekl kamarád - točí točí, ale nenaskočí...
Auto skončilo v servisu.
Jak se auto chovalo než k tomu došlo:
Den předtím sem startoval "dlouho" - asi 4-5s a prošlápl sem u toho i plynovej pedál..pak chytlo.
Předtím startovalo skoro nabrnk (asi o sekundu dýl než otcův Fofoň).
Když byl motor studenej, tak v momentě, kdy sem jel a motor se dostal nad 2k otáček, tak začalo auto cukat - jak kdybych pouštěl plynovej pedál. Jakmile se zahřálo, bylo to OK.
Takže v zimě to pro mě znamenalo jezdit k 2k otáčkám a po zahřátí pak jezdit jako normálně.
Delší dobu mám větší spotřebu - cca o 1l/100km
viz zde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/323263.html
Jak to probíhalo v servisu
První zprávy ze servisu - je to čerpadlo - nedává naftu.
Další zprávy - tak čerpadlo naftu dává, ale...
Podle diagnostiky má jeden vstřik správný tlaky, ale další tři nic moc.
Co zjistili v servisu
Vstřiky sou zanešený a čerpadlo je nedokáže protlačit - proto sem nenastartoval.
Vstřiky odeslali do firmy v Zábřehu (PASO), kde je umí vyčistit. To by stálo "jen" pár tisíc.
Za pár dní info, že vstřiky sou tak zaprasený, že vyčištění nepomůže.
=> je možná repase - 1 vstřik = 3 500kč
celkem za vstřiky - 13 500kč
Ve vstřikách našli železný pilinky => to je z čerpadla, takže i čerpadlo by stálo za opravu.
Pokud opravím jen vstřiky, tak čerpadlo je zase zničí, doporučeno to opravit.
Oprava probíhá taky v PASO - co měnili - lopatky, pružinky a ložiska (prý hučelo - proto ty ložiska..)
Za repasování čerpadla dám 10 500kč
díly z Fordu - 3500 (těsnění horní víko, gufero na kliku a na vačku, těsnení na čerpadlo a na olejové čerpadlo + šroubky a další těsněníčka, podložky pod vstřiky)
Takže když to shrnu:
Repase vstřiků - 13 500kč bez DPH
Repase čerpadla - 10 500kč bez DPH
Potřebné díly z Fordu - 3 5000kč bez DPH
+ práce...
Tak doufám, že se už na tom autě nic nepose*e...ono už snad nemá ani co.
Dvojhmotu sem měnil loni za jednohmotu (cca 10 000kč).
Doufám, že s autem najedu tak 100 000km a nic se na něm neposere..ani se nezačne sr...
Jediné co by mohlo odejít je turbo, ale k tomu se chovám slušně...takže nemá důvod...
Co si myslí místní odborníci o zvoleném postupu opravy?
A co cena? Je velká - normální - velká ?
Nenašel sem lepší kategorii, kam založit tohle vlákno, takže se omlouvám adminům, pokud to není úplně v pořádku.