konektory na ford
- xMIRAx
- Nováček
konektory na ford
Zdravím pánové, mohl by mi někdo poradit kde bych sehnal konektor (samice) na palivové benzínové čerpadlo, nevím jak ale spálil se mi konektor na čerpadle, vypiloval jsem spáleniny na kontaktech a nějak to tam dal zpátky, pár dní jsem jezdil bez problému ale pak jsem zůstal stát s autem bez výkonu, volnoběh bez problému ale jak zařadil tak jen poskakoval bez výkonu. Předpokládám že to bude mít něco společného s tím čerpadlem.Chci skusit vyměnit ten konektor ale ve fordu mi řekly že takové věci ford vůbec nemá a neřešíto, servis to nějak polátá nebo vymění čerpadlo celé. Dík za radu

FORD FOCUS 1,6 2002 Blue car
- miki21
- Test driver
Re: konektory na ford
Nějaké vrakoviště?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- xMIRAx
- Nováček
asi budu muset je objet ale jsou tam žebráci, jen by mě zajímalo jesli může mít vliv (nejsem moc dobrý elektrikář) třeba slabý kontakt v konektoru na výkon motorku čerpadla, nebo při vyhoření kontaktu už to taky nakouslo čerpadlo. říkám volnoběh normálně drží, při šlápnutí na plyn vylítnou otáčky ale jak zařadím tak konec poskakuje a nemá výkon. Po odtahu k domovu, normálně zase jede, jen se bojím že mi to zase někde vyplivne.Konektor (samice ) mi vypadl z plastového držáku (pří seškvařením při zkratu v nádrži, jsem rád že to neblaflo) tak jsem to jen ofačoval izolačkou a zastrčil do kostky ze samcami.El spojení si myslím že by mohlo být dobré a díky izolačky bych měl předejít i opětovnému skratu. Ale pro můj dobrý pocit bych raději někde chtěl sehnat nový konektor.

FORD FOCUS 1,6 2002 Blue car
- miki21
- Test driver
No vliv to určitě má.Existují věci jako přechodový odpor a zkrat.Moc bych s tím neexperimentoval a konektor vyměnil,zvláště pokud je v nádrži.Vše nasvědčuje tomu,že čerpadlo nedává(občas?) potřebný tlak.Pokud to je v konektoru,nebo přímo v čerpadle Ti neřeknu. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
- VH123
- Zkušený