Před rokem mi na Fordu začalo poklesávat napětí (problikávání předních světel, palubovky, veškeré podsvícení, pomalejší běh stěračů)...Přes tři návštěvy v servisu byl výsledek jen ten že to údajně byla špatná baterka. Baterii vyměnili a tak půl roku auto chodilo dobře bez problémů. Ovšem od konce listopadu se zcela stejný problém opět objevil - problikávání předních světel, palubka, vypínání budíků, rozsvěcení kontrolek ABS a ruční brzdy, rádio se vypíná - vše jako předtím. Někdy se to děje při nízkých otáčkách...ale třeba za deset minut to drží na volnoběh dobře. Tyto problémy jsou velmi časté během jízdy, teď už i motor občas zakolísá v tahu.
Jinak se jedná o Ford Focus z roku 2000, najeto 125tis.
Poradí mi někdo? Jedná se o problém alternátoru?
Celkový pokles napětí
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Celkový pokles napětí
Stálo by za to změřit,kolik to dobíjí a pak dělat nějaké závěry.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Celkový pokles napětí
Silová kabeláž v motorovém prostoru... Nekde mas studenak na kostre... Budu resit tento tyden na svem aute tak pokud si vzpomenu tak to i nafotim a popisu do navodu 

-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.01.2011 16:42
Re: Celkový pokles napětí
pbjun: Díky moc! Nejdřív v dubnu v servisu vyměnily svíčky...že to bude ok...blblo to dál, pak že to bude málo brzdovky...(blbost). Pak výměna baterky...půl roku dobrý a je to tu nanovo...jen odhaduju že to může být špatný dobíjení...ale kde je zakopenej pes.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Celkový pokles napětí
Tak dobijeni zmeris lehce - vemes voltmetr, nastavis ho na napeti stejnosmerne, pripojis k baterce kdyz je motor vyply zapises cislo pak startujes a druha osoba sleduje pokles napeti - nejnizsi cislo zapises, pak nechas nastartovano a sledujes na volnobeh (teply motor) a cislo zapises a pak lehce zvysene otacky (kolem 2tis) a zase zapises... Ja mam hodnoty nasledujici: vyply motor 12 (+ - 0,5) star 11,7 motor v behu cca 800ot 14,2 2000ot 14,7... Kdyz pohybu kabelama v motoru tak mi auto klidne chcipne, vynulujou se mi hodiny, zhasinaji svetla a podobne... Kabely mam nakoupene a budu to menit tak zkusim vyrobit navod. Ty to vyzkousis jednoduse. Vemes kus kabelu (aspon 8mm2) a propojis - na baterce a kostru auta a uvidis... Pripadne propojis i + a altik... Proste ty vodice natahnes jakoby paralelne k tem puvodnim a uvidis. Kdyz to pomuze tak je to kabelaz.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host