Stránka 1 z 2
nucena regenerace DPF
Napsal: 29.10.2010 22:08
od spoofan
Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 30.10.2010 15:02
od V12
Treba ist do Fordu a cez diagnostiku urobit tu regeneraciu. A hned po nej vymenit olej. Inak zabijes turbo.
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 30.10.2010 15:22
od spoofan
V12:
diky za odpoved. S vymenou oleje jsi me moc nepotesil, protoze jsem ho menil pred 4000km.
Takze v diagnostice by mela byt funkce na vyvolani regenerace? Diky
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 31.10.2010 09:08
od BobTDCi
Áno, ale vedia ju spustiť iba cez IDS, WDS diagnostiky - žiadna iná to podľa všetkého nevie - nedostane sa do tých úrovní menu.
Ale vážne - ten olej vymeniť okamžite po ukončení tej regenerácie - neprejsť ani km!!!
PS: I tak ostane na stenách motora plno bordelu, ktoré pojme až ten nový olej(neodtečú s vypusteným olejom) - takže osobne by som to poňal po svojom a olej vymenil...ale na vymenenom iste neodjazdil viac ako 2.000-5.000km a vymenil ho zas. Napokon origo olej je za 30E/5L, alebo nejaký ešte lacnejší VAT či podobný so špecifikáciou Ford pre daný motor a vymenil ho okamžite po 500-1.000km.
Filter samozrejme zakaždým tiež - bezpodmienečne.

Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 31.10.2010 09:14
od spoofan
ok, diky za rady. Pripravuju penezenku

Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 31.10.2010 18:10
od foki
to jsou ty vase naftaky

Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 01.11.2010 10:39
od V12
foki :
Nebyt nasich dieslov, nemas robotu

Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 01.11.2010 11:00
od spoofan
to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen

Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 01.11.2010 18:28
od V12
spoofan :
Kolko mas najazdene ?
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 01.11.2010 20:01
od spoofan
cca 105 000
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 02.11.2010 08:55
od foki
spoofan píše:to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen

pockej az se prijde na to ze se to vykuchava a neprojde to technickou , stejne jako se vyhazovaly katíky u benzinu .
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 02.11.2010 09:58
od spoofan
U rodinneho benzinu 1.6 (koncernovy motor VW) byl problem s katem. Mechanik ho vyndal a ze srandy s nim zajel na EK, jestli projde. Zmerili tam hodnoty a s prehledem je splnoval i po tom, co mel motor nalitano vic jak 150 000km. Jeste reknu, ze auto melo vyndany i EGR ventil (ne kvuli vykonu, ale odesel do vecnych lovist).
Navic hodne lidi uz bez DPF proslo technickou bez problemu. Dokonce firma, ktera DPF vyndava dava zaruku, ze auto projde pres EK. Proto si myslim, ze v aute by toho muselo "chybet" vic, aby byl problem s EK.
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 02.11.2010 19:34
od el_Barto
Projde to na ME, ptz to ve velkem mnozstvi pripadu meri ne uplne detailne a predpisove ... ono namerit diesla je nekdy vcelku problem ...
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 02.11.2010 20:56
od spoofan
Taky kdyz se clovek podiva, co vsechno jeste jezdi a ma to technickou i emisku

Hodne lidi resi, jestli projde, nebo ne, pritom staci znamost, nebo 500 Kc do kapsy.
Re: nucena regenerace DPF
Napsal: 19.01.2011 12:45
od finalgon
Ahoj , mně regenerovali přes diagnostiku a prasklo ssací potrubí. Myslil jsem,že mne trefí,potřeboval jsem odjet a prd. ˇFrajer říkal, že je to normální,hrůza,opravili to na vlastní náklady i když se cukali. Auto pak jelo o 100% lépe a klesla spotřeba o 2,5 litru. Fin
spoofan píše:Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.