Stránka 1 z 1

Stale odemceni patych dveri..

Napsal: 11.10.2006 12:53
od Stehnak
Cau Lidi. Mam takovy problemek. Docasne jsem ho vyresil, ale nebyla to zadna sranda.Stalo se to totiz na parkovisti u LIDLa, cca 2500km od meho domova :-) Ano preklep to vazne nejni.

Nejprve se mi nahodne za jizdy rozsvecovala a zhasinala kontrolka otevrenych dveri. Jednou se o5 rozsvitila, ale uz nezhasla. Jdu k patym dverim a oni jsou otevrene...hm. No nic, s klicema v kapse jdu na nakup. Vratim se , otevru kufr, dam ho tam, nasednu, otocim klickem do "1" a cvak, dvere se odemknuly... No sakra. Patral sem a toto sem zjistil:
1) po otoceni do "1" nebo klic na "2" dvere nejdou zavrit - pribouchnu ale nezaklapnou se. Stale jde stava na odemceni.
2) klicek vytazenej, nebo v "0" - dvere jdou bez problemu odemknout tlacitkem vlevo od volantu, i zabouchnout.
3) po par dobre mirenejch uderech (primo na telo zamku zevnitr dveri) se dvere na chvilu neodmykaly, ale po par zatackach "cvak" a nakup malem letel pod kola za mnou jedouciho SISU.

Jelikoz sem blbec, a opravdu jsem pojistku 63 (ktera je podle manualu) nekde na zadni strane pojistkove skrinky pod pristrojovkou nenasel a ktera by snad mela odpojit eletriku k zamku, rozebral jsem oblozeni 5. dveri a odpojil konektor od zamku.

Zkousel jsem se dostat k tomu zamku bliz, ale ani tuk. Je jakoby prikrytej nejakou plastovou krytkou, ale ani ta mi nesla sundat.

Co mi doporucujete?
Myslim a take doufam ze to nebude provalenej drat nekde na kostru, ale spis provaleneho neco primo v zamku...?
Muzete mi taky nekdo poslat jak jsou zapojene ty 3 draty a samotnej zamek 5. dveri? Diky.
Jak jsou udelane snimace otevrenych dveri?

Diky, Stehnak z dalekeho severu.

Napsal: 11.10.2006 13:14
od foki
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


VIC ZATIM POMOCI NEMUZU

re.

Napsal: 13.10.2006 13:52
od Stehnak
Diky, pekny obrazky, ale ja ted preferuju maximalne Finstinu...

Prosim, jde "jen" o tu N22-C800stovku. Ten kablik ma 3 vodice (ten sem taky odpojil
primo z konektoru na zamku). Napis mi pls jaka barva je k cemu.
Chci aby to slo otvirat alespon cudlem na pristrojovce - odpojil bych jen dalku.
Ten treti bude asi ta kontrola zavrenych dveri co?
Diky, Milos.

Napsal: 13.10.2006 21:57
od foki
BK - cernej
WH/GN - bilo zeleny

ten treti je asi jen kontrolka .

ten bilozelenej je ovladani na zamek ale jde to jak od vypinace tak od dalky .

pujde to asi jen klicem odvirat kdyz to odpojis .

Napsal: 16.10.2006 06:36
od Stehnak
OK, diky to sem potreboval vedet. Odpojeny to uz mam a kdyz to je tak jak pises, tak to necham odpojeny cely. Diky, Milos.

vyreseno - bacha na to, muze se stat

Napsal: 13.11.2006 19:54
od Stehnak
Tak jsem o neco klidnejsi. Dnes mi ve Fordu tuna delali nezavisle topeni, tak jsem chtel take aby se podivali na ten zamek. Byl tam proklepany kabel k zamku na kostru - ten co je ve svazku s kablem k zadnimu steraci. Cena za engine heater vcetne montaze a opravy kabelu k zamku 300€. Samotny heater 100€.
Myslite (Foki i dalsi) ze bude problem v CR na technicke? Mam papir od Fordu kde je uvedeno provedeni montaze heateru (samo ve finštině :-) ). Ptal jsem se esli mi to muzou nalepit i do velkeho technicaku, ale pry to nikdy nadelaji. Ze i kdyz se to navali do uplne noveho auta, tak se nic nemeni - plna zaruka atd...

Re: vyreseno - bacha na to, muze se stat

Napsal: 14.11.2006 22:16
od Ahmed
Stehnak píše:Tak jsem o neco klidnejsi. Dnes mi ve Fordu tuna delali nezavisle topeni, tak jsem chtel take aby se podivali na ten zamek. Byl tam proklepany kabel k zamku na kostru - ten co je ve svazku s kablem k zadnimu steraci. Cena za engine heater vcetne montaze a opravy kabelu k zamku 300€. Samotny heater 100€.
Myslite (Foki i dalsi) ze bude problem v CR na technicke? Mam papir od Fordu kde je uvedeno provedeni montaze heateru (samo ve finštině :-) ). Ptal jsem se esli mi to muzou nalepit i do velkeho technicaku, ale pry to nikdy nadelaji. Ze i kdyz se to navali do uplne noveho auta, tak se nic nemeni - plna zaruka atd...
Myslis bufik, ktery ohriva chladici kapalinu nebo neco jineho? Ja ho mam ve vybave a urcite ho v technicaku napsany nemam.

Re: vyreseno - bacha na to, muze se stat

Napsal: 15.11.2006 13:25
od Stehnak
Ahmed píše:
Stehnak píše:Tak jsem o neco klidnejsi. Dnes mi ve Fordu tuna delali nezavisle topeni, tak jsem chtel take aby se podivali na ten zamek. Byl tam proklepany kabel k zamku na kostru - ten co je ve svazku s kablem k zadnimu steraci. Cena za engine heater vcetne montaze a opravy kabelu k zamku 300€. Samotny heater 100€.
Myslite (Foki i dalsi) ze bude problem v CR na technicke? Mam papir od Fordu kde je uvedeno provedeni montaze heateru (samo ve finštině :-) ). Ptal jsem se esli mi to muzou nalepit i do velkeho technicaku, ale pry to nikdy nadelaji. Ze i kdyz se to navali do uplne noveho auta, tak se nic nemeni - plna zaruka atd...
Myslis bufik, ktery ohriva chladici kapalinu nebo neco jineho? Ja ho mam ve vybave a urcite ho v technicaku napsany nemam.
JJ ten, teda nejspis jo. Este sem se ani poradne nepodival jak to vlastne funguje - kde a co to ohriva (taky sem este nedosel dom za svetla, stmiva se tu ponekud brzo...). Ale nejspis to je ono. Zatim to je pro me jen "neco pridaneho do motoroveho prostoru a mala zasuvka na 230V vedle mlhovky"). Hlavne ze to funguje - rano je cele auto pod snehem az na kapotu - tam jsou kapku vody, a rucicka chladici kapaliny se pohne hned po otoceni klicku na "1" :-) Diky.

Re: vyreseno - bacha na to, muze se stat

Napsal: 16.11.2006 17:07
od pelen
Stehnak píše:...

JJ ten, teda nejspis jo. Este sem se ani poradne nepodival jak to vlastne funguje - kde a co to ohriva (taky sem este nedosel dom za svetla, stmiva se tu ponekud brzo...). Ale nejspis to je ono. Zatim to je pro me jen "neco pridaneho do motoroveho prostoru a mala zasuvka na 230V vedle mlhovky"). Hlavne ze to funguje - rano je cele auto pod snehem az na kapotu - tam jsou kapku vody, a rucicka chladici kapaliny se pohne hned po otoceni klicku na "1" :-) Diky.
Tak to mas elektricke ohrivani chladici kapaliny. V severskych statech je to standardni vybava. Myslim, ze jsem se o tom bavil s Finem nebo Svedem u pracovniho obedu u nas v praci. Zapinaji to pres noc, kazdy ma u baraku vyvod 230V. I v mrazivem ranu maji teple starty. U nas na ulici by mi to dlouho nevydrzelo. Nekdo by mi vytrhl nebo presekl kabel. :lol:

Re: vyreseno - bacha na to, muze se stat

Napsal: 16.11.2006 17:48
od Stehnak
pelen píše:
Stehnak píše:...

JJ ten, teda nejspis jo. Este sem se ani poradne nepodival jak to vlastne funguje - kde a co to ohriva (taky sem este nedosel dom za svetla, stmiva se tu ponekud brzo...). Ale nejspis to je ono. Zatim to je pro me jen "neco pridaneho do motoroveho prostoru a mala zasuvka na 230V vedle mlhovky"). Hlavne ze to funguje - rano je cele auto pod snehem az na kapotu - tam jsou kapku vody, a rucicka chladici kapaliny se pohne hned po otoceni klicku na "1" :-) Diky.
Tak to mas elektricke ohrivani chladici kapaliny. V severskych statech je to standardni vybava. Myslim, ze jsem se o tom bavil s Finem nebo Svedem u pracovniho obedu u nas v praci. Zapinaji to pres noc, kazdy ma u baraku vyvod 230V. I v mrazivem ranu maji teple starty. U nas na ulici by mi to dlouho nevydrzelo. Nekdo by mi vytrhl nebo presekl kabel. :lol:
Cau Pelene. No u fabriky mame nekolik parkovist pro cca 500 aut a je tam tak 80% mist vybaveno zasuvkami kam muzes (pokud jsi zazadas v hokne o univerzalni klic) pichnout sveho milacka aby ani pres den netrpel. Podotykam ze bez jakychkoli poplatku... U nas nevydane, neslychane.
Bylo me dokonce poradeno to mit zapate uz kdyz je pod +5... nechapu, ja myslil ze az tak kolem -10...
Umim si ale predstavit takove parkoviste u nas - zamky ulamane, misto pojistky hrebik a nejmin "rozdesitka" naprana v obou zasuvkach...

Aj u baraku mam samo vyhrazene misto se zasuvkou, tak to zapinam tak nejak podle ostatnich, ale nejak to neresim, kdyz vim ze pojedem tak to tam narvu a rano motor netrpi a zacina to topit temr okamzite...

Napsal: 16.11.2006 17:56
od Ahmed
To je sen 8O 8O 8O Pod +5 mozna proto, ze diesely pri tehle teplote zacinaji zhavit, jinak ty nove auta pri vyssich teplotach nezhavi. A uz se to blizi bodu mrazu. Ale to vyhrivani je urcite super, jinak by tam vsichni porad mrzli, kdyz je tam jenom zima :)

Napsal: 16.11.2006 18:15
od Stehnak
Ahmed píše:To je sen 8O 8O 8O Pod +5 mozna proto, ze diesely pri tehle teplote zacinaji zhavit, jinak ty nove auta pri vyssich teplotach nezhavi. A uz se to blizi bodu mrazu. Ale to vyhrivani je urcite super, jinak by tam vsichni porad mrzli, kdyz je tam jenom zima :)
Jak kde, nejsem tak moc na severu asi v 1/3. V lete tady taky padlo par rekordu, bylo tu ke 30ti a more kolem 23 :-)