Když člověk ví, kde jsou kamery úsekového měření, stačí cca 15 metrů před čárou na silnici (označení místa, kde kamery fyzicky auto s řidičem snímají) vyklopit sluneční clonu do úplně spodní polohy - potom sice těch pár metrů vidíš jen cca 4 metry před auto, ale 100% tě kamera zabere až tak od prsou dolů.....ostatní clona spolehlivě kryje

...a při řešení potom uvést "osobu blízkou".....
Druhý osvědčený trik ohledně úsekového měření (pokud nestačíš stáhnout clonu) je rychle vystřídat pruhy - pod 1.kameru najíždět např. v levém pruhu, klidně na měřené 70 i ve 150, potom šup do pravého pruhu a vyjíždět z tohoto úseku vpravo - ty kamery komunikují mezi sebou jen v rámci totožného jízdního pruhu - tzn. v levém pruhu 1. kamera jen s 2. v tomto pruhu, a v pravém pruhu to samé - prokřížit data mezi sebou neumí
Třetí možnost na všechny radary je aktivní antiradar - odklání vyslaný paprsek pryč. takže zpět do systému se už naměřený údaj nevrátí - četníkovi to na ručním radaru potom ukáže chybu měření a stacionární radar se taky nechytá.
Maska na hlavu je prima nápad, který určitě funguje spolehlivě, ale osobně bych touto cestou nešel - potí se pod tím kůže
