Lupání ve volantu
- ihrdlick
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:
Lupání ve volantu
Možná to bude vypadat, že jsem amatér, ale když otáčím volantem, tak v něm jakkdyby lupe. čím to je? Díky

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- ihrdlick
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:
- ihrdlick
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se na to ptal v servisu a řekli mi, že možná stačí promazat jehličky v řízení? Vůbec netuším, co si pod tím mám představit - teda náročnost zákroku. A ještě jeden dotázek, čím čistíte kožený volant? nehcci na to brát něco obyč, abych třeba tu kůži nějak nepoškodil. Dík

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- pelen
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:
Vodný krém:ihrdlick píše:.... A ještě jeden dotázek, čím čistíte kožený volant? nehcci na to brát něco obyč, abych třeba tu kůži nějak nepoškodil. Dík
140g včelího vosku se roztaví s 32g parafínu, 10g kalafúny a 10g jádrového mýdla. Do směsi se přilije 300ml vody. Směs se promíchává až k dosažení stejnorodé hmoty. Potom se za stálého míchání přilije tenkým proudem 460ml vody, ve které bylo předem rozpuštěno 10g potaše (uhličitanu draselného) a 3r nigrosinu (umělé ústrojné barvivo z řady indulinů). Získaná směs se po určitou dobu zahřívá a promíchává, až nabude stejnorodé konzistence. Při zahřívání nesmí teplota klesnout pod 85°C.
Tolik z historie - polský receptář z r. 1960.

Jinak se zeptej u Bati, určitě tam budou mít čisticí prostředek na boty ze surové kůže.
-
- Junior
Které jehličky v řízení se mají promazat?ihrdlick píše:Tak jsem se na to ptal v servisu a řekli mi, že možná stačí promazat jehličky v řízení? Vůbec netuším, co si pod tím mám představit - teda náročnost zákroku. A ještě jeden dotázek, čím čistíte kožený volant? nehcci na to brát něco obyč, abych třeba tu kůži nějak nepoškodil. Dík
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- PedroH
- Zkušený
- Kontaktovat uživatele: