Stránka 1 z 1

blikání kontrolky žhavení

Napsal: 17.06.2006 18:25
od preludak1
kdo by mi poradil s tímto problémem: občas se mi stane ,že při jízdě mi nejde přidat plyn a začne mi problikávat kontrolka žhavení

Napsal: 18.06.2006 00:32
od foki
pokud tddi , tak je chyba v pedale nebo cerpadlo ,

pokud tdci , chyba ve vstrikování ( vadny strik nebo cerpadlo)

Napsal: 18.06.2006 02:59
od toxic
Hm. me to obcas dela taky. Ale jen tak 1x do dvou mesicu. Staci dotankovat plnou a fakčí to potom normalne. Esli cerpadlo tak to bude fakt parada :?

Blikání žhavení

Napsal: 18.06.2006 11:18
od Rumcajs
Měl jsem tuto závadu. Dost otravné, musí se vypnout motor a pak to zase jede. Na vině byl pedál plynu, kde byly ošoupané dráhy potenciometrů, které snímají polohu. Údajně častá závada po 100 000km. Pedál stojí cca 2500kč, měnil jsem si ho sám (3 šrouby + konektor), akorát je tam k těm šroubům špatný přístup.
Mám Ford Focus 1,8Tddi 66kw

díky za odpovědi

Napsal: 18.06.2006 15:21
od preludak1
dnes mi dělali diagnostiku ,ukázalo to závadu plynového pedálu.

Napsal: 15.07.2006 14:56
od Ahmed
Tak mam taky novy pedalek. Diagnostiku mi nedelal, ale pedal to vyresil. Jeste si ze me delal prdel, ze ma v supliku cerpadlo za 18k takze kdyby nahodou... :D V pedale jsou tri potenciometry a kdyz odejdou dva, tak to zacne skubat, vynechavat a pak blikat do xichtu i tou kontrolkou zhaveni. Ted to jede krasne plynule, od doby, co jsem auto koupil, to pri jemnem pridani nebo pusteni plynu skublo, vubec me nenapadlo, ze je neco s pedalem. :roll: 1900,- i s novyma gumickama na sterace.

Napsal: 15.07.2006 15:38
od mpsdesign
toxic píše:Hm. me to obcas dela taky. Ale jen tak 1x do dvou mesicu. Staci dotankovat plnou a fakčí to potom normalne. Esli cerpadlo tak to bude fakt parada :?
taky mi to takhle dělalo a pak na dalnici rup a čerpadlo je nové

Napsal: 17.07.2006 22:14
od pelen
Pedál mám také nový, i když u starého mi otáčky vždy držely. Starý jsem nevyhodil. Pokud budu mít čas a půjde rozebrat, tak se pokusím dráhu jezdců posunout na nevydřené části. Tak se opravovaly potenciometry u historických radií.

Napsal: 18.07.2006 17:12
od Ahmed
Moc jednoduse to asi rozebrat nepujde, doma jsem to po 5 minutach vzdal a do prace jsem si to jeste nevzal. Pokud se mi to nepovede, tak ho rozmlatim kladivem, abych aspon videl, co je vevnitr. Tam totiz asi ta osa, co je skrz a diky ni se pedal pohybuje, je prostcena skrz krabicku, kde je ten konektor a ty blbince vevnitr a musis oddelit tu slapku, abys to dostal ven, coz se mi nepovedlo.

Napsal: 28.07.2006 18:06
od Ahmed
Tak jsem se prokopal dovnitr. Da se to rozebrat tak, aby to slo s troskou sikovnosti zase slozit, ale je to k nicemu, protoze to opravitelne asi neni. Soudruzi v NDR to vyresili pekne blbe, takze neni cemu se divit, ze to odchazi. Jako potenciometry tam slouzi nejaka cerna hmota, mozna neco ve stylu uhliku nebo tak, ktera je nanesena v prouzcich vedle sebe na folii, pak jsou tam dalsi spoje, ktere ty prouzky propojuji mezi sebou a obvod se uzavira pomoci 3 jezdcu - kazdy je rozdeleny na 2 a spojuje vzdycky 2 prouzky, kteri jezdi po tech ploskach. Jezdce jsou tenoucke plisky, zakoncene takovym hrebinkem, ktery je celkem ostry a odira ty cerne prouzky a ve chvili, kdy se te hmoty ubere trosku vice, tak to zacne drhnout vice a vice a vysledkem je vydreni az na folii, coz byl muj pripad a tim se pak prerusuje obvod. Pri vetsim seslapnuti to fungovalo bez problemu, ale ve chvili, kdy se to vracelo zpatky pres vydrenou cast, tak se to tam zasekavalo a jeste vice deformovalo a ztracelo kontakt s vodivou casti.
Rozebrat to jde nasledovne: zapacis sroubovakem pod plast, nad kterym je plastovy nyt, z druhe strany te osy je neco jako sroub, az praskne nyt, tak sroub vytahnes, odstranis pedal, pak uz se tam jenom vytahnou takove bile podlozky z diry, kde byla prostrcena osa a pak uz jde myslim ta mala krabicka vytahnout a do ni se asi neda dostat jinak, nez nozem a pak uvidis to nadeleni, vlastne tam skoro nic neni. Kus plastu za 1700,- :D

Napsal: 28.07.2006 20:32
od pelen
1700,-Kc? Kdes to koupil? Mi uctovali 2500,-.
Nechapu ty slavne konstruktery, kdyz tenky plisek a folie s nanesenou vodivou hmotou urcuji, zda auto pojede nebo ne. Pripada mi to, ze presli do automobilky odnekud z vyrobny hracek.

Napsal: 29.07.2006 10:20
od Ahmed
U jednoho mechanika v Kravarich u Opavy, ale asi neni novy, protoze byl od bahna. Kazdopadne funguje a zaruku mam dva roky. Co nadelas, je to super nova technika a kdyz se prerusi obvod, tak nejedes :? U normalniho ti zase praskne lanko. Vyresili to fakt blbe, stacilo tam dat nejakeho normalniho jezdce, treba blby ohnuty plisek, ktery by to neskrabal ostrou casti :roll:

Napsal: 30.07.2006 19:23
od pelen
Nebo poradnou odporovou drahu na pevne podlozce a jako jezdec konusovy uhluk v dirce napruzeneho plisku.

Napsal: 30.07.2006 22:26
od Ahmed
Ono to je asi vsechno konstrukcne navrzeno tak, abys vsechny pohyblive a plastove dily a cidla za zivotnost auta tak 3x vymenil, pak se jim to asi vyplati :roll:

Napsal: 08.09.2006 19:07
od Ahmed
Doufam, ze to vidite :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Taak jsem se k tomu konecne prinutil a nascanoval to, fotak bohuzel nemam, ale pro predstavu to snad staci. Je to vnitrek krabicky, kterou jsem vykuchal ze sparu pedalu. Na prvni fotce je cela krabicka, docmaral jsem tam popisy, co je co, druha je bez popisu, treti je jezdec vzhuru nohama, aby byly videt ty konecky, na druhe strane (ta ktera doseda na folii) jsou ty hrebinky zahnute, aby vice skrabaly :D Ctvrta je jezdec ze strany jak doseda, pata folie z vrchu s vydrenym prvnim prouzkem, posledni fotka je folie z druhe strany.