No a som spat z Chorvatska!
Musim povedat, ze moj sarkanik sa choval velmi slusne!!
4 dospeli, kufor plne nalozeny, dlzka trasy 2187 km.
Cesta tam, jazda hlavne v noci, cize klima vypnuta, rychlost medzi 110 - 130 sem tam 140 kmh, v kolone som stal cca 30 minut, spotreba 5,4l.
Cesta spat, jazda cez den, cize klime som dal zabrat, rychlost 120 - 140 kmh, max som isiel 162 kmh, v kolone som stal asi 4 hodin, spotreba 5,8l.
Predosle tri roky som urobil skoro tuto istu trasu s Focusom MK1 1,6, ale tenraz som vystupoval z auta bez toho, aby som sa citil ako rozbity, MK3 ma ovela pohodlnejsie sedadla.
Coho som sa obaval pri kupe litroveho trojvalca, bolo prave to, ako bude s tou akceleraciou, ked je auto plne nalozene, a som bol milo prekvapeny pocas jazdy

!! Pre auto tych 162 kmh nebol ziaden problem! Nemcov na Audinach som nepotrapil, ale sarkanik sa snazil, a sme len tak leteli
Teraz mam na aute cca 8300 km, keby som si mal teraz vybrat, ci atmo ci turbo, urcite by som si vybral zase motor s turbom. Este stale vela ludi nadava na downsizing, na jednej strane pomali nebudu mat na vyber, a na tej druhej strane atmo. motory tiez nie su bezporuchove. Jaj a dizel, tam tiez idu objemom dole, a podla mna dnesne disle su este poruchovejsie.
A este odpoved na otazku, priemerku 4,9l mam pri jazde hlavne mimo mesta, ked chodim do prace, jazdim kludne, nie vsak na spotrebu. Aj koli tomu, aby som sa nesnazil jazdit na spotrebu mam palubak nastaveny tak, aby som vydel len rychlost. Ale do 5 litrov sa zmestim bez problemov, do 5,5 aj s jazdou v meste.
p.s.: respekt EcoBoost
