Stránka 67 z 90

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 08:04
od lionzion
Roman42 píše:Chlapi, chci se vás zeptat, kdo má tento motor. Myslíte, že lze PP věřit? V autě mám najeto asi 5000 km, na spotřebu se dá říct, nejezdím, ale zbytečně to nevytáčím. Počítač ukazuje průměrnou spotřebu kolem 5.5 litru. Včera jsem byl ve Velkých Losinách, najeto 200 km, spotřeba dle PP 4.6 litru. Proto se ptám, jestli někdo z vás srovnával tankování s palubním počítačem, jestli to sedí. Vím, že si to můžu spočítat sám, ale přiznám se, lenost :)
Jednou jsem to změřil podle účtenky a najetých km na nádrž abych zhruba věděl jak tomu věřit a vycházelo mi to jako docela přesné měření s odchylkou +/- 1 dl. Ale jestli je ta odchylka větší u jiných aut nebo se mění s najetými km, to nevím.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 08:30
od lionzion
ballu píše::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Trochu rýpnu,....jaká spokojenost... mám najeto 40 tis. km a super spotřeba a výkon....mám 50 tyček a taky super..já to samé, ten motor je suprový...... a mohu pokračovat. Pánové, vy tu ty své oturbované babety vychvalujete , jako by měly za sebou bez poruchy 150 tisíc km.....až budou mít těch 200 tis. jen za sebou výměnu svíček a pravidelnou výměnu oleje a filtru pak se podělte o dojmy....-Ballu, zastánce atmosféry :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klidně si rýpni :nazdravi: ,nikdo kdo tento motor jezdí se za něj nemusí stydět. Asi těch 200 tis. km nenatočím abych poreferoval o životnosti, protože plánuji auto prodat po 5 letech což s mým nájezdem vychází na nějakých 130 tis. km.

Do toho srovnání s atmosférou ale dej více proměnných, jinak je to srovnání typu "já dočůrám dál ...". Nevím jak ostatní ale já měl finance na 2 možnosti, 1,6l atmo anebo tento jednolitr. Z tohoto srovnání vychází jednolitr lépe, především v spotřebě (tu 1,6tku jsem měl předtím takže zkušenost). Třeba někdo kupuje auto na deset let anebo kupuje desetileté auto na dalších deset let, v tom případě bych šel do té atmo 1,6tky právě kvůli jednodušší konstrukci a mechanice, pro mně však životnost není jednou z priorit a svůj plánovaný nájezd mám pořešený zárukou. Dneska v nabídce můžeš mít od oturbených trojválců po V12 atmosféry, to je velký výběr. Takže ve výsledku záleží na individuálních preferencích a na finančních možnostech. Pokud si někdo může dovolit jezdit třeba V6, tak jen gratuluji a přeji ať si to užije (vlastní zkušenost, předtím jsem V6 jezdil a taky jsem chválil).

No a v kontextu s výše uvedeným tento motor jezdí opravdu super. Na to jak je relativně finančně dostupný a objemově malý tak podává úžasné výkony. A to rozhodně stojí za to pochválit.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 10:48
od C4R3W
Ballu: Jen rypej, aspon jsou podnety k zamysleni a diskuze ma trochu dynamiku:)

Co se motoru tyce, o zivotnosti vime nasledujici: 100tis test v Autobildu dopadnul na jednicku, motor bez znamek meritelnyho opotrebeni. Videli jsme tu dve auta s najezdem pres 250tkm a byl u nich menenej motor - pruser? Kdo vi, na 1.0EB byla velka svolavacka, kdy se driv vyrobenejm kusum menila hadicka chladici soustavy, protoze tekla (i ja jsem ten problem mel) - dokazu si predstavit, ze ty auta byly uvareny, protoze vetsina lidi kouka maximalne na tachometr. Jinak tezko soudit, jak pises - az s tim vic lidi najede aspon 150tkm, pak budou relevantnejsi data pro srovnani:) Jinak tipuju, ze tady z fora mam nejvic najeto ja (60tkm), takze k tomu taky moc nereknu - a na tom uz se nic nezmeni, zitra si auto prebira novej majitel a ja se behem srpna presouvam do mondea ;-)

Ja osobne byl vzdycky zastance atmosfer, ale v poslednich letech se to nejak prehouplo a prisel jsem na chut preplnovani. Jako vetsina lidi jsem se tenkrat rozhodoval mezi atmo 1.6 a timhle - spotreba je mi celkem fuk (dokud je to v rozumnejch mezich :D), 1.0 jsem vzal kvuli vyrazne lepsi dynamice a dosud jsem byl v tomhle ohledu spokojenej...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 12:52
od 321910336
kolik let se ještě bude říkat že ty motory nemají najeto tolik a nikdo neví kolik vydrží? :D pravděpodobně je to bez problémů a nikdo nemá potřebu se o to podělit někde na fóru

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 13:22
od C4R3W
Dokud budou lidi verit, ze objem nicim nenahradis :D

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 13:31
od kimic
tak tak, to ze je ticho je ta lepsi varianta. Kdyby to bylo pruserove tak je toho vsude plno. (coz byl tusim pripad tsi u vw)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 13:35
od C4R3W
Ano, prvni generace TSIcek reputaci downsizovanych motoru zrovna neprospela. Ale co jsem se bavil s prodejcem, tak se to zlomilo i mimo mesta a trivalce a docela jedou.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 13:54
od stano.
Keby bol problem s Ecoboostami, uz by to zaplatene weby urcite rozpitvavali. Vid vyssia vaha u Mondea. Zaujimave, ze Passat/Superb na porovnanie neodvazili. Ktovie preco :D

Aj na zapade maju s tymto motorom sluzobaky s desiatkami tisic km. A vieme, ako sa k tym autam spravaju. Keby sa to kazilo, urcite by sme sa o tom dozvedeli :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 16:29
od Johny181
Poslední dobou když už lidi nemůžou kritizovat tyto downsizingové motory kvůli spolehlivosti tak se zaměřili na kritizovaní kvality zpracovaní a použitých mat. v interiéru.Co sem četl tak hlavně na Focus clubu CZ na Facebooku při dotazu na tuto motorizaci se objevují názory že po 30tis. km jsou ošoupané tlačítka o kterých ani člověk neví že tam jsou, že to v interiéru všechno vrže a pod.To je ta kvalita zpracování vážně tak mizerná?Další zajímavost je ze se takové názory objevují převážně ve spojení s touto litrovou verzí motoru.To jako se dělá interiér pro litrove EB z jinačích materiálu než pro jiné motorizace, nebo už lidi neví jak by tento motor hanili?Nebo je to jedno a všechny MK3 jsou na tom tak špatně co se kvality zpracování a použitých materiálů týče?Co na to místní uživatelé těchto vozů?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 17:56
od Tomiiiiiiiiiii
No a som spat z Chorvatska! :cry:

Musim povedat, ze moj sarkanik sa choval velmi slusne!!
4 dospeli, kufor plne nalozeny, dlzka trasy 2187 km.
Cesta tam, jazda hlavne v noci, cize klima vypnuta, rychlost medzi 110 - 130 sem tam 140 kmh, v kolone som stal cca 30 minut, spotreba 5,4l.
Cesta spat, jazda cez den, cize klime som dal zabrat, rychlost 120 - 140 kmh, max som isiel 162 kmh, v kolone som stal asi 4 hodin, spotreba 5,8l.

Predosle tri roky som urobil skoro tuto istu trasu s Focusom MK1 1,6, ale tenraz som vystupoval z auta bez toho, aby som sa citil ako rozbity, MK3 ma ovela pohodlnejsie sedadla.

Coho som sa obaval pri kupe litroveho trojvalca, bolo prave to, ako bude s tou akceleraciou, ked je auto plne nalozene, a som bol milo prekvapeny pocas jazdy :beer: !! Pre auto tych 162 kmh nebol ziaden problem! Nemcov na Audinach som nepotrapil, ale sarkanik sa snazil, a sme len tak leteli 8)

Teraz mam na aute cca 8300 km, keby som si mal teraz vybrat, ci atmo ci turbo, urcite by som si vybral zase motor s turbom. Este stale vela ludi nadava na downsizing, na jednej strane pomali nebudu mat na vyber, a na tej druhej strane atmo. motory tiez nie su bezporuchove. Jaj a dizel, tam tiez idu objemom dole, a podla mna dnesne disle su este poruchovejsie.

A este odpoved na otazku, priemerku 4,9l mam pri jazde hlavne mimo mesta, ked chodim do prace, jazdim kludne, nie vsak na spotrebu. Aj koli tomu, aby som sa nesnazil jazdit na spotrebu mam palubak nastaveny tak, aby som vydel len rychlost. Ale do 5 litrov sa zmestim bez problemov, do 5,5 aj s jazdou v meste.

p.s.: respekt EcoBoost :nazdravi:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 18:14
od lionzion
Tomiiii super :palec_nahoru: mám podobnou zkušenost, viz. můj příspěvěk o stránku před.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 19:31
od redo
Aktuálně najeto 12tis. km. Hlukově si motor imho sedl na prvních třech tisích km, s výkonem jako takovým je to podobně. Od nova si stěžuju na reakce plynu, na začátku působil plyn spíš binárně. Motor byl tupej a muselo se mu nakládat, aby se pohnul. I po konzultacích zde jsem počkal k metě 8tis. km a dostavilo se zlepšení. Teď po dalších 4tis km to funguje opět lépe a proces zlepšování se asi ještě nezastavil, resp. nemohu to zatím říct. Už se s ním jezdí příjemně, neni to dokonalý, ale už to neni obtěžující.

Auto překvapilo v dálničním provozu, mezi Brnem a Prahou udrželo do všech kopců 150km/h tacho, což jsem opravdu nečekal, kastle je přeci jen vyšší, při spotřebě 8,6l. Na limitu jede zhruba za 7l. Úkoly pro který bylo zakoupeno, plní beze zbytku. Jsem velmi spokojenej.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.08.2015 21:33
od Atlis
@Tomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - zaujímavé spotreby. Len prečo všetkým pri 130kmh žerie 1.0EB takmer 7l a tebe 5.5? :) Buď chlap a napíš, že si išiel 99 percent času tých 100-110kmh, 130 si videl raz z kopca a bude to fajn. ;)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.08.2015 09:36
od Tomiiiiiiiiiii
Atlis, priznam sa Ti, smerom tam som isiel najcastejsie 115-120, ale ked trebalo som tam dal aj 140.
Keby neboli zapchy, spotreba by bola urcite aj nizsia. Smerom naspat som to uz vobec nesetril. Najcastejsie som isiel 130-140. Je pravda, ze tempomat som pouzival len malokedy.

Ale ako som cital, nie som jediny, kto mal dobru spotrebu pri dlhej jazde.

Ked som auto prevzal z predajne, predavacka mi rozpravala, ze mala zakaznika, co po rocnej prehliadke je ukazala priemernu spotrebu na aute, a tam svietilo 4,6l.

Spotreba ma az tak netrapi, ked to mam pod 6l tak som spokojny. Mozno keby som jazdil stylom plyn-brzda-plyn-brzda, tak by som mal spotrebu o dost vyssiu.

Inac pred mesiacom som dal drag race oproti mojmu staremu Focusu MK1 1,6, ktory soferoval moj brat. Brat sedel v aute sam, my sme v ecobooste sedeli styria a sme zrychlovali presne rovnako.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.08.2015 10:59
od Atlis
Pri 130-140 by si naložený nemal spotrebu 5.5 nikdy môj. ;-)

A čo sa týka tej Mk1 vs Mk3 tak buď bola tá Mk1 riadny črep, alebo brat nevie poriadne habarkovať. ;-)