Já si neumím představit 5 pokusů dávat někomu, kdo se "školí" na mým autě a mám to k němu přes půl republiky 250 km! Za to mi ta "plechovka" fakt nestojí, abych strávil tolik času a minul tolik nafty za 5 návštěv u pana "pokus-omyl"...a že mi tady z toho vyplývá, většina těhle Fapoff felčarů takoví jsou.

Vím o čem mluvím, i já jsem se napálil..
Asi už toho mám dost a budu tady jedinej, kdo po 70tis. problémových km s odstraněným FAP bude hledat alternativu, jak ho tam vrátí zpět a žít s ním tak, jak to bylo prvních 100tis. km nájezdu mýho auta. Jsem NESPOKOJEN, autu neklesla spotřeba a přestože byl fap-out spojen s chiptuningem (na 113 kW), nepozoruju ani nějaké extra výkony navíc.. Mám s čím porovnávat, protože na jaře jsme koupili stejné auto manželce (jen mladší 2009). No asi jsem úplně neponaučitelný blázen

- když ale nám ten 2.0TDCi projev vyhovuje, pro ženskou je to bezpečný ježdění s výkonovou rezervou, tak co už..

Její auto má teď 118tis. km (vlastně ani nevím, kdy se spouští regenerace), zatahuje skvěle plynule odspodu, necuká a spotřebu má skoro o litr nižší, než můj vykuchaný ..... Trochu je mi jen divný, že nemá úplně čistý výfuk, jako jsem to měl já před vykucháním. Jede to pěkně, olej nepřibývá, tak zatím nebudu spouštět histerii.
Jen chci říct, že DPF může podat ruku i po 100tis. km (můj případ) a to na nejnevhodnějším místě na dovolené, o víkendu a 1300 km od baráku!!! Skladba mých jízd byla přitom taková, že 80% z nich bylo na dálku 200 km a více.. Proto šel filtr ven. Tušit ale ty problémy potom, nechám ho jen vyčistit nebo vyměnit.
Ani na 4.pokus se u mě nepovedlo odstarnit problémy s autem - pravidelně každých cca 300 km padalo do nouzáku (někdy i 2x za 30 km, někdy jednou za nádrž, v létě častěji), chyba žádná nesvítila a po napíchnutí diagnostiky byla neurčitá P000!
Po posledním zásahu je auto nepoužitelný úplně - kontrolka diagnostiky se už rozsvěcí, 90% km najezdí auto v nouzovým režimu a chyba je P2002. Jsem naštvaný, už se mi nechce jezdit 150 km za panem "pokus-omyl".. Chci auto v originále, klidně i s filtrem!
Kdyby někdo uměl pomoct s 2.0TDCi (jednotka SIEMENS) odborně, jako Giggovi s 1.6 TDCi, byl bych šťastný!
