Stránka 7 z 16

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 05.03.2008 18:35
od Pasmo
Drzim palce. Mne do odoslania kontajnera ostava 15dni ;-)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 05.03.2008 18:37
od Boban
Tak to je super !!!!!

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 06.03.2008 22:29
od Konik
Boban píše:
Ponik píše:
Boban píše:já prdím na koníky :lol:
No ještě, že ne na Poníky :lol:
no tak sem to nemyslel :lol: :lol: :lol: :lol:
To máš štěstí :twisted: :lol:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 11:07
od kachnak
na nete som pozeral zo zaujimavosti nejake turbo kity a pohybuju sa okolo 3000-3500 dolarov http://www.xiosmotorworks.com/focus_tur ... _kits.html .. co sa mi nezda nejak velka suma.. niekde som tu cital ze na 1.8 ani netreba pritom vymenit vela veci.. neviete ako sa pohybuje spotreba po pridani turbo kitu? ci klesne stupne alebo zostane..

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 11:23
od pbjun
Vzdycky stoupne... Defakto kazde zvyseni vykonu je za cenu vyssi spotreby...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 14:47
od Boban
turbo je o tom, že ti udělá přetlak vzduchu v sání, né podtlak v nádrži :idea: :mrgreen: to je až následný efekt vychutnávání jízdy s turbem :idea: :wink:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 14:53
od pbjun
Nevim no... Kdyz je vic vykonu je i vetsi spotreba :D je to tak vzdycky... Stejne jako mas dve octavky jedna ma 2,0TDI 103kW a druha ma 2,0TDI 113kW tak ta silnejsi ma vyssi spotrebu - vlastni zkusenost... Pri chipu sice spotreba klesne, ale kdyz dodelavas turbo tak spotreba vzdy nahoru :D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 14:55
od chmelko
a čo tak si postavit otazku...
1.8D a 1.8TDCi, jak na tom budu zo spotrebami a výkonom?
nemožeš to tak brat..je to neustalý vývoj...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 19:58
od pbjun
Jj to jo, ale ja mluvim o prestavbe na turbo motor... A ne o jinem motoru... Toto je stejny motor bez a s turbem a tam je situace jinaci....

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 20:02
od Boban
Jo a čím :?: :idea: :mrgreen: turbo tlačí vzduch :!: né benzín :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 20:13
od kasi
pokud vím tak motory benzínové s turbem by měli být se spotřebou na tom líp než bez turba :idea:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 20:45
od chmelko
nie nie, u benzínoch to tak neplatí ako u vas ropakoch...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 24.04.2008 20:49
od pbjun
Prave ze vic vzduchu samo o sobe moc nepomuze a dava se tam i vic paliva aby to jelo... Co vim tak tu mame borca co daval turbo do una 1,4 a spotreba mu sla nahoru na skoro dvojnasobek, ale taky to muze byt stylem jizdy to nepopiram, ale myslim si ze pokud jde o prestavbu motoru tak vzdycky umerne s vykonem musi stoupat spotreba... Si vem takovou 1,4TSI co dela vw taky ma spotrebu 10 - 11l a bezna 1,6FSI ma spotrebu 8 takze si myslim ze kdyz nekam narves turbo tak vzdycky spotreba pude nahoru...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.04.2008 07:17
od Stehnak
Je to asi diskutabilni, ale
- kdyz si pridam turbo do "ne-turbo" motoru, spotreba pujde nahoru uz z principu... nedavam si preci turbo do auta kuli snizeni spotreby, ne?? :wink:
- nove technologie, benzinove turbomotory. Tady bych spis porovnaval vykon a kroutak motoru. Najdi kombinovanou spotrebu "nejake" "doma oturbovane" 1,4ky s 125 k / 200 Nm a porovnej to napriklad s (mojim malym snem 8) ): Audi A3 1.4 TFSI (92 kW) Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l benzinu na 100 km (i kdyby 8 litru)...
Dle me ta "doma oturbovana" bude mit spotrebu urcite vetsi...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.04.2008 07:22
od Boban
doma oturbený auto má větší spotřebu na 100%, ale jen díky tomu, že tomu víc šlapeš na krovky.