Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Pasmo » 05.03.2008 18:35

Drzim palce. Mne do odoslania kontajnera ostava 15dni ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 05.03.2008 18:37

Tak to je super !!!!!

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Konik » 06.03.2008 22:29

Boban píše:
Ponik píše:
Boban píše:já prdím na koníky :lol:
No ještě, že ne na Poníky :lol:
no tak sem to nemyslel :lol: :lol: :lol: :lol:
To máš štěstí :twisted: :lol:
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
kachnak
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šaľa SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kachnak » 24.04.2008 11:07

na nete som pozeral zo zaujimavosti nejake turbo kity a pohybuju sa okolo 3000-3500 dolarov http://www.xiosmotorworks.com/focus_tur ... _kits.html .. co sa mi nezda nejak velka suma.. niekde som tu cital ze na 1.8 ani netreba pritom vymenit vela veci.. neviete ako sa pohybuje spotreba po pridani turbo kitu? ci klesne stupne alebo zostane..
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly :-D

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 24.04.2008 11:23

Vzdycky stoupne... Defakto kazde zvyseni vykonu je za cenu vyssi spotreby...

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 24.04.2008 14:47

turbo je o tom, že ti udělá přetlak vzduchu v sání, né podtlak v nádrži :idea: :mrgreen: to je až následný efekt vychutnávání jízdy s turbem :idea: :wink:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 24.04.2008 14:53

Nevim no... Kdyz je vic vykonu je i vetsi spotreba :D je to tak vzdycky... Stejne jako mas dve octavky jedna ma 2,0TDI 103kW a druha ma 2,0TDI 113kW tak ta silnejsi ma vyssi spotrebu - vlastni zkusenost... Pri chipu sice spotreba klesne, ale kdyz dodelavas turbo tak spotreba vzdy nahoru :D

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od chmelko » 24.04.2008 14:55

a čo tak si postavit otazku...
1.8D a 1.8TDCi, jak na tom budu zo spotrebami a výkonom?
nemožeš to tak brat..je to neustalý vývoj...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 24.04.2008 19:58

Jj to jo, ale ja mluvim o prestavbe na turbo motor... A ne o jinem motoru... Toto je stejny motor bez a s turbem a tam je situace jinaci....

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 24.04.2008 20:02

Jo a čím :?: :idea: :mrgreen: turbo tlačí vzduch :!: né benzín :mrgreen:

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kasi » 24.04.2008 20:13

pokud vím tak motory benzínové s turbem by měli být se spotřebou na tom líp než bez turba :idea:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od chmelko » 24.04.2008 20:45

nie nie, u benzínoch to tak neplatí ako u vas ropakoch...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 24.04.2008 20:49

Prave ze vic vzduchu samo o sobe moc nepomuze a dava se tam i vic paliva aby to jelo... Co vim tak tu mame borca co daval turbo do una 1,4 a spotreba mu sla nahoru na skoro dvojnasobek, ale taky to muze byt stylem jizdy to nepopiram, ale myslim si ze pokud jde o prestavbu motoru tak vzdycky umerne s vykonem musi stoupat spotreba... Si vem takovou 1,4TSI co dela vw taky ma spotrebu 10 - 11l a bezna 1,6FSI ma spotrebu 8 takze si myslim ze kdyz nekam narves turbo tak vzdycky spotreba pude nahoru...

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Stehnak » 25.04.2008 07:17

Je to asi diskutabilni, ale
- kdyz si pridam turbo do "ne-turbo" motoru, spotreba pujde nahoru uz z principu... nedavam si preci turbo do auta kuli snizeni spotreby, ne?? :wink:
- nove technologie, benzinove turbomotory. Tady bych spis porovnaval vykon a kroutak motoru. Najdi kombinovanou spotrebu "nejake" "doma oturbovane" 1,4ky s 125 k / 200 Nm a porovnej to napriklad s (mojim malym snem 8) ): Audi A3 1.4 TFSI (92 kW) Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l benzinu na 100 km (i kdyby 8 litru)...
Dle me ta "doma oturbovana" bude mit spotrebu urcite vetsi...
Naposledy upravil(a) Stehnak dne 25.04.2008 07:24, celkem upraveno 1 x.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 25.04.2008 07:22

doma oturbený auto má větší spotřebu na 100%, ale jen díky tomu, že tomu víc šlapeš na krovky.

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti