Stránka 7 z 20
Re: Svíčky
Napsal: 17.12.2014 09:59
od stanodemo
puko píše:Nasiel som na fore rozne informacie, tak sa len pre uistenie spytam: Do mojho Focusu patria CYFS-12VN4?
Dakujem
Nie nahodov AYFS 22 CB ?Som z toho jelen

Re: Svíčky
Napsal: 17.12.2014 10:58
od George V.
Obojí (pro 74kW), ale CYFS-12VN4 jsou nové a doporučované přímo Fordem. Mám je a jsou OK.
Re: Svíčky
Napsal: 17.12.2014 11:28
od stanodemo
Aha.Tak dik.

Re: Svíčky
Napsal: 11.04.2015 08:31
od focus2008
Ahoj, může mi někdo potvrdit správný výběr?
1.6 16V 74kw, r.v 08 po fl, kombík
http://www.mdily.cz/ford/focus-ii-turni ... 88847.html
Díky moc
Re: Svíčky
Napsal: 24.04.2015 21:50
od Johny181
Po FL už mají být tyto 1787 829 (CYFS-12VN4 - nejnovější generace nahrazující typ AYFS 22CB). Napr zde
http://originaldilyford.cz/cs/1456-orig ... -2011.html ty v tom tvojem odkazu jsou do FL a zároveň stejné jako i do mého MK1.Navíc je mají špatně označené jsou to pouze 1493001 AYFS 22CB tyto
http://originaldilyford.cz/cs/focus-mk2 ... 6-16v.html tam si i můžeš přečíst že pro tvůj vůz už nejsou určeny.
Re: Svíčky
Napsal: 27.04.2015 16:04
od fodera
Jestli máte FFII 2004-2007 1.4 nebo 1.6(VCT) a máte problémy s odcházející cívkou a kabely způsobující cukání motoru, tak je doporučený odtrh 1.0mm, nikoliv u nás hojně používaných 1.3mm (stálo mě to za posledních pár let čtyři cívky a troje kabely). Původně byly předepsány s odtrhem 1.3mm, ale záhy na to Ford vydal TSB s doporučením 1.0 právě kvůli problémům se zapalováním. Bohužel u nás se to moc neví (stará informace je i v Etzoldovi, i když ten tam aspoň upozorňuje, že údaje nemusí být aktuální).
Standardně předepsané byly NGK TR5A-10 (re-branded na FoMoCo), které jsou už 1.0mm. Použít lze i Bosch nebo originál FoMoCo, ale sklepat na 1.0! A ty NGK před instalací přeměřit!
Info o jiných kubaturách a stáří viz katalog NGK (strana 31) - poslední číslo v názvu svíčky je odtrh 10=1.0mm, 13=1.3mm):
http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/ ... -20141.pdf
Re: Svíčky
Napsal: 27.04.2015 22:17
od jarod72pm
Zajímavé mám 2006 Ti-VCT a i když nemám moc najeto co jsem to koupil mám tam
svíčky BERU ULTRA X TITAN UXT7 odtrh 1,3mm ,zapalovací kabely mischmasch bosch a ngk (kuna to probrala tak to je namixováno),leju tam natural 95 + aditivum
a auto šlape výborně ,žádné škubání žádný pokles výkonu pokud tomu přišlápnu ,dobře táhne při rozjezdu ve městě i na dálnici do vyšších otáček prostě pohoda .
Cívka je Bosch originál a předepsáno jsem tam měl 1,3mm svíčku tak ti nevím ,spíš podle počtu cívek,kabelů a svíček mě připadá alchymie to namixovat tak aby to sedělo.
Re: Svíčky
Napsal: 27.04.2015 23:37
od fodera
Tak máš kliku, buď rád...
Re: Svíčky
Napsal: 03.09.2015 12:52
od jarod72pm
Takže po 30000km jsem se rozhodl měnit svíce
byli tam Beru UXT7 ultra titan(odtrh 1,3mm)doporučené od výrobce svíček na tohle auto ,ale narazil jsem na problém u krátkých tras na tepelnou hodnotu kterou Beru už vím proč neuvádí (na moje auto moc studená!)
o oblasti jiskřiště je vše v pořádku (i díky aditivaci paliva)
ale zhruba od půlky dolů jsou vidět saze co už svíčka není schopná samočistícího procesu díky tepelné hodnotě a krátkých trasách.
Tentokrát jsem změnil tepelnost a dal do motoru DENSO Iridium Power ITV16 (odtrh 1,0mm)
první dojmy plná spokojenost ,placebo efekt? motor jde ochotněji do otáček .
A proč opět něco "lepšího" ?
Stále věřím marketingu že tyto svíčky dávají lepší větší jiskru s širokým rozptylem pro lepší spálení směsi v celém prostoru válce.
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 07:29
od George V.
Tak hlavně oproti originálu je ten "hrot" dost malý (malý průměr). Podobné svíčky byly do Escorta s odtrhem 1mm.
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 08:04
od pkadecka
Některý svíčky tam mají čudlík, některý hrot.
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 12:49
od George V.
Originál (i doporučená náhrada) mají čudlík o průměru téměř rovném sířce toho "palce" proti... Možná se taky podle konstrukce "jiskřiště" odvíjí i doporučený odtrh. Čudlík 1.3mm, hrot 1 mm....
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 13:24
od pkadecka
To asi ne.
Tohle jsem vytáhnul z motoru, je to NGK PTR5A-13 = odtrh 1,3mm a má to hrot:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=521
(Najezdil jsem na ně 40 000 km, než jsem začal pozorovat cukání a kvůli tomu je vyměnil.)
EDIT: Nové jsem dával Eyquem A182 = RC62HJS6, mají odtrh 1,3 mm a čudlík.
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 15:46
od Johny181
Já co sem měl originální svíčky tak tam byl vždy čudlík.
Re: Svíčky
Napsal: 04.09.2015 17:03
od miki21
a není ten hrot původní opálený čudlí?