Stránka 7 z 33

Napsal: 19.04.2007 22:32
od Skubi
no mě to tak připadá, že diesel všeobecně topí později. soused má polo classic a parkuje ho v garáži a i přesto na stejné trase v zimě můj fofo topí dřív. :wink: ale já si nemůžu stěžovat

Napsal: 21.04.2007 18:14
od Ahmed
U dieselu je uplne jinak udelany ten system chlazeni, atd. a hlavne je ten motor xkrat vetsi a tezsi. Rikaji tomu vysoka ucinnost a zadne zbytecne teplo :wink: :lol:

Napsal: 21.04.2007 18:22
od Skubi
a vo vo vo tom to je :wink:

Napsal: 21.04.2007 18:25
od couddy
no jak se mi zamkl na te sjezdovce, tak topil jen na oko predni ale zato na 4ku po 3hodinach se mi malem roztekla okna :D :D :D :D :D :D

Napsal: 21.04.2007 18:27
od Skubi
ale zase jsi tam měl příjemně vytopeno a měl jsi se kde po třech hodinách ohřát :wink:

Napsal: 21.04.2007 19:53
od couddy
to jo :) to mas pravdu, tak to i proběhlo :))

Napsal: 14.12.2007 08:28
od polkiboj
NO ja ked dam topenie na plno a ofuk na 2 stupen tak teplo citim asi po prejdení cca 700m co je podla mna dost. Na akom princípe fungiuje kurenie vo FOFO. Nemá na to vplyv hladina chladiva v klime? Vdaka za odpoved

Napsal: 14.12.2007 11:36
od NEEO
No jakmile zapnu topení na max. a ofuk na 2 tak topím při zahřátým motoru tak po 500m. :lol:

Napsal: 14.12.2007 11:45
od chmelko
polkiboj:klima a topenie su na sebe totalne nezavisle zariadnenia v aute

Napsal: 14.12.2007 12:23
od kasi
musím zaklepat zatím funguje jak mám topí po 1km jízdy :wink: na 2 a pak dávam 1 jinak mě je horko nemám to moc rád jen aby byli okna ok a já viděl :wink:

Napsal: 14.12.2007 17:46
od Jindrich
Ahmed to vystihl. Můj topí do dvou až tří km. A že to topí někdy déle, to je daň ze zimy.

Napsal: 15.12.2007 19:20
od milford
Mně se zahřívá rychle a s topením jsem nad míru spokojen.Měl jsem escorta a fofo topí mnohem víc

Napsal: 16.12.2007 14:07
od LH
Mam v aute to pridavne elektricke topeni (jak je tu vyfoceno), protoze mi fofo topi dost mizerne , tak jsem se rozhodli ho promerit a zjistil jsem toto: ten samostatny hrot ma proti kostre nekonecny odpor (patrne je v haji), ty dva hroty co jsou zapojeny paralelne maji mene nez 1ohm (i s odporem kabelu k meraku, takze jsou OK). Tyto hroty jsou spinamy 2 relatky (jedno-samostatny hrot, druhe-dva paralelni hroty) v pojistkove skrince u motoru (obe OK), jsou tam i dve pojistky, obe OK. Tyto relatka ovsem z nejakeho duvodu nespinaji (kdyz je sepnu rucne-propojka, tak to topi). Zkousel jsem tam pripojit merak a chvili drzet motor ve vyssich otackach, aby mel alternator dostatecnou rezervu (jak se tu nekde psalo), topeni jsem mel na plno a vetrak na 3ku, svetla a ostatni vypnuto, okolni teplota 1°C, motor studeny. Tak se chci zeptat jestli nekdo nevite za jakych podminek to el. topeni ma spinat, kde by mohl byt problem? Kde pripadne koupit a kolik tak stoji ten topny hrot ? Vypada to, ze se da vysroubovat, tak by snad mohl jit vymenit.

Napsal: 16.12.2007 18:48
od Happy-Gilmore
JJ ja jsem taky velice spokojeny. Jak jsem mel skodovku tak jsem musel jezdit porad v zimove bunde (myslim tim jak byla zima) ale tedka vklidu sednu v kratkym rukavu a zachvili mam teplo. Jak jedu nekde dal a mam topeni naplneho tak me i pali ruka z toho leveho vetraku co je u dveri. :-D Proste nemuzu si vubec stezovat

Napsal: 16.12.2007 18:55
od adrub
Já teda nevim, ale moje fofo netopí zdaleka tak rychle jako přechozí Favorit, ten topil jako blázen po 200 metrech jízdy, ale fofo to trvá daleko déle :?