Stránka 7 z 11

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 29.01.2011 20:06
od ballu
Taky jsem nesháněl jetou, ale koupil novou. Zlepšilo , spíše zpřesnilo i snímání plováku obsahu nádrže. Nyní co ukáže, souhlasí i PP na odjetém a zbývajícím benzínu. :palec_nahoru:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 30.01.2011 08:16
od jenikl
..nevěřil bych, že dokáže udělat takovej bordel pumpa.. Na druhou stranu je životnost dílů na tomhle autě mezi 150-200 tisíci km, takže se nemusím divit, že něco odejde.. Snad už to bude to poslední..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 30.01.2011 10:11
od ballu
Odporoučení benzínového čerpadla ve 130 tis. km je u tohoto auta normální věc. Mě to neovlivňovalo výkon, ale startování byla sázka do loterie. Jeden týden co start , to problém, pak čtrnáct dnů klid. To dělalo dva měsíce a pak nastala rychlá smrt, plně naložený auto s nákupem na parkovišti před obchoďákem. :dih:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 31.01.2011 12:32
od buceek07
Jaká je zhruba cenovka toho čerpadla pro náš 2,0i duratec :?:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 31.01.2011 16:18
od jednaminus
buceek07
MK III, 2,0 107kw pal.čerpadlo bosch cca 5500kč :(

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 31.01.2011 22:52
od buceek07
díky :palec_nahoru: ....čekal jsem horší cenovku

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 08.02.2011 20:49
od jenikl
Já koupil včera Bosche za 4800kč.. Jen sem čuměl, že dráty jsou volně nasazený pod víkem u konektoru, tzn. že jsou volně v nádrži.. Mi to lehce vyděsilo :) V sobotu mi ho dá mechanik do auta.. Teď už jen sehnat co nejlevněji ložiska na přední nápravu - Febi nebo SKF a můžu v březnu na STK, hučí jako kr*vy :)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 13.02.2011 16:27
od jenikl
Tak všechny problémy skončily výměnou benzínové pumpy.. :hhura:

Konečně..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 13.02.2011 16:58
od HmerX
hm, zajímavé ... gratuluju, snad už budeš jezdit bez potíží :)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 13.02.2011 17:54
od buceek07
Taky gratuluju...užil sis s tím opravdu dost :bebng: ...tak a teď jezdi a užívej mondeo i z té lepší stránky :palec_nahoru:...a zaloš galerku :arrow:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 14.02.2011 20:02
od jenikl
Děkuji vám lidi, tady jsem našel hodně informací a dost se jich hodilo.. Teď už si zase užívam sílu motoru naplno :cooler:

Jen se modlim, aby mi někde nezměřili orgáni :palec_nahoru:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 14.02.2011 20:05
od Boban
Tak to se s radostí čte !!!!! Ať už si jen v klidu užíváš auta !! :-)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.02.2011 19:01
od jenikl
Ještě mi čeká ten středovej panel, Bobane, ještě jsem ho nedodělal.. Ty problémy mi naprosto ničily plány a měl sem hroznou nechuť s tím něco dělat.. Teď můžu v klidu vyrazit na vrakárnu :)))

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.02.2011 20:40
od Boban
tak hlavně se ti tam bude jezdit o mnohem lepší, když je motor poléčený :-)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 03.04.2011 14:14
od Spyke
Měl bych podobný problém: Do 3 tis. jede v pohodě, ale jak tomu šlápnu, tak je shnilej jak felda. Necuká, pěkně startuje, vše ok ani kontrolka motoru nesvítí. Ale dostat se na omezovač třeba na dvojku na rovině je téměř nemožné a hrozně dlouho to trvá, jako kdybych táhl přívěs. ve vyšších otáčkách jako by váhal, jestli má akcelerovat a nebo je jen udržovat. Napadl mě palivový filtr, ale ten jsem dával loni v létě. Jedině, že by se ucpal, protože jsem celou zimu dával VIF do benzínu, tak jestli to neposlalo všechen bordel do filtru. Jinak mě nic nenapadá. Je fakt, že jsem jezdil nějaký čas s odpojenými klapkami, tak jsem myslel, že se vyvlíkl drát, který je jistil a že se zavřely a nejde tam vzduch, ale ty byly v pohodě, tak jsem je napojil zpátky. Zkusím ještě za kámošem na diagnostiku, jestli pozná třeba malý tlak v palivovém okruhu. Teď se to chová jako dízl, v nízkých otáčkách šupe, ale nad 4 tis. se mu nechce. Jezdím spíš v nízkém spektru otáček a tak se asi i nastavila mapa v řj na tento styl jízdy, ale že by mě nechtěla pustit mapa do omezovače se mi nezdá. Co si o tom myslíte?