Stránka 7 z 7
Re: samovybíjení
Napsal: 28.07.2023 14:19
od stano.
Pozri pod koberce, najma pod nohami vodica.
Re: samovybíjení
Napsal: 28.07.2023 16:12
od maron2008
Už teď se bojím, co tam najdu

Byl jsem teď na pozorování a po půlhodině 0,01A. Ovšem tentokrát cvaklo relé, na pár vteřin 0,18A a až potom to zhaslo. Tak jdu pod kapotu a když vracím větev altíku tak jiskří. Naměřeno 4,2A, přitom v týdnu dvakrát 0. Takže teď hledám jak ho vyškubnout před barákem, když moje dílna má čas nejdřív za deset dní

Re: samovybíjení
Napsal: 30.07.2023 11:47
od maron2008
Tak se mi altik podařilo vyškubnout před barákem

(na YT je polsky video, já to zvládl i bez jámy). Diagnóza autoel. - spálenej můstek - repas s regulátorem min. 2500,- tož jsem objednal novej za 2700,- (ale jestli ho tam dokážu sám narvat zpátky před barákem fakt nevim)
Re: samovybíjení
Napsal: 27.10.2025 22:48
od stano.
Samovybijanie alebo vysoky pokojovy odber z baterie po uspati sa riesi hlavne u mk2. Ale mame problem s mk3 Focusom (2011).
V aute je uplne zakladne radio, bez BT, s modrym displejom 2 riadky+hodiny.
Pokojovy odber auta je az 300mA. Po vytiahnuti poistiek F67 a F79 sa odstavilo radio a odber klesol na nejakych 6mA (nepamatam si presne cislo, bolo jednociferne). Este som narychlo skusil, ktora z tych 2 poistiek to je, zvyseny odber bol po pripojeni F67.
Ked studujem schemu, F67 ide do multi-functional display a F79 do radio.
Stretli ste sa s tymto? Staci vymenit displej a problem vyrieseny?
Re: samovybíjení
Napsal: 29.10.2025 13:09
od ZaQik
F67 u holoty jisti jen displej radia, vzal bych libovolny jiny, zapojil ho misto nej a uvidis