Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od V12 » 21.03.2012 19:01

Daval som nove, vyslo ma to na 970 EUR, 450 platil bazar ako reklamaciu skrytej zavady. Repas by vysiel na cca tych 450 EUR.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s turbem

Příspěvek od phofy » 28.03.2012 19:56

Ahoj, začalo mi pískat turbo jak píšťala, když turbo zabere a já pustím plyn tak to odfoukne, jak když mám blow off ventil, takový tcc tcccccc slyším to někde pod nohama řidiče. Když jedu normálně, tak krásně sviští a když trošku víc přidám, tak píská jak píšťala. Hadice jsem zkontroloval očistil a všechny jsem je dotáhnul. Nesetkal jste se stím někdo?

Rasyou
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.05.2010 14:02

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od Rasyou » 29.03.2012 14:20

Dik za info.

Takze technik sa mi vtom vrta uz tyzden a vraj tam bol problem s tlakom nafty - sorry ale nemam paru o com vravel do telefonu :D takze auto uz ide ale je problem s otackamy - od 1500 po 2000 to nejde pekne plynule ale sa to zadrhava atd. nad 2000 uz taha pekne. Takze posledny verdikt stale nemam.

Uživatelský avatar
jackdaws
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 13.04.2010 12:44

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od jackdaws » 29.03.2012 22:39

kurna ja mam vlastne 2008 a oslavil som prave 126t km hadam realnych tak kurna nestraste s turbom !!!
zatial si pradie v pohode ked mu chvilami nakladam, po prezuti na letne castejsie,,, tak nechavam potom par minut dochladit - kolko je ideal ?

tie km sa mi zdaju nejak malo na diesel... moj sa jazdi od cca 02/2008 papierovo 1/2008 ale km sa mi nezdaju vysoke, v robote mame na sluzobnom 12/2007 skoro 140t km ... a to nie je jedine
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od V12 » 30.03.2012 07:23

Rasyou píše:Dik za info.

Takze technik sa mi vtom vrta uz tyzden a vraj tam bol problem s tlakom nafty - sorry ale nemam paru o com vravel do telefonu :D takze auto uz ide ale je problem s otackamy - od 1500 po 2000 to nejde pekne plynule ale sa to zadrhava atd. nad 2000 uz taha pekne. Takze posledny verdikt stale nemam.
Skus s mechosom skontrolovat konektor na snimaci tlaku paliva v raile, alebo vymenit ten snimac. Uz tu kdesi vo fore boli staznosti na jeho konektor, obvykle stacilo dat okolo neho elektrikarsku utahovaciu pasku a bol pokoj.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od spanel » 30.03.2012 07:26

Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od V12 » 31.03.2012 08:21

Diky spanel, akosi som to nevedel najst :oops:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sycanie turba, FF II 1.8TDci

Příspěvek od phofy » 04.04.2012 20:08

Tomason
Phofy ty máš 1.8tdci seš ve špatném vláknu.Pokud to houká nebo píská tak zajet do turboservisu nechal bych ho opravit bude vyosené rozvážené.
Tak už jsem našel správnou sekci. Při nízkým plnění syčí někde podpedálama nebo někde na přívodu vzduchu do turba od tamtud to slyším, když prudce přidám začne pískat, jak píšťala. A když syčí a pustím plyn tak odfoukne takový slabounký tctccccc. Dneska to i přítelkyně slyšelo což už je co říct :D . Tomason myslíš, že by to mohlo být vyosenou a rozváženou osičkou? Mě to příjde jak když je někde díra na hadici, ale na který. Ale když to protočím na neutral, tak to slyšet není :( jenom za zátěže. Fakt už jsem zoufalej, klidně nechám i vyměnit turbo jenom aby to bylo v pořádku a nedělalo to :cry:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sycanie turba, FF II 1.8TDci

Příspěvek od phofy » 04.04.2012 20:21

Ještě se zeptám jestli je normální, že si turbo takhle odfoukne? Někde na netu jsem našel, že je to normální, že si takhle odpustí tlak, když se pustí plyn.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Sycanie turba, FF II 1.8TDci

Příspěvek od V12 » 04.04.2012 20:45

To odfuknutie som x krat pocul aj na mojom 2.0TDCI a je sposobene nastavenim lopatiek na plny obtok turbiny po nahlom ubrati plynu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Sycanie turba, FF II 1.8TDci

Příspěvek od tomason » 04.04.2012 21:45

O syčení si nemluvil pokud to syčí tak bude někde díra nic neobvyklého ,ale u mě to bylo jako vysavač,ale jelo to pořád každopádně se díra poměrně rychle zvětšuje.
já měnil hadici k turbu ta co je spojena s tou kovovou prodává se jen komplet.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sycanie turba, FF II 1.8TDci

Příspěvek od phofy » 05.04.2012 06:01

To syceni jsem zpozoroval vcera, ale to bylo opravdu jenom kdyz turbo malo plnilo, pri vetsim plneni to piska. Ty jsi mel praskly to kolinko? Ja mel vsechny hadice dole a hlavne jsem se zameril na to kolinko a nikde zadna prasklina nic, ani nikde to nemam postrikany olejem. Tobe se snizil vykon kdyz byla praskla? A to odfukovani to driv nedelalo nebo jsem si toho asi driv nevsiml. Tomason jak rychle se ti zhorsovalo myslim kilometricky? Ja jsem treba pred tim ujel asi cca 250km a zacalo mi piskat, pred tim jenom pisklo pri nastupu. Pak jsem ulej asi 30km a zacalo odfukovat. Jinak, dekuju :D

Uživatelský avatar
Fabio88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.04.2012 13:30

Odvod mazání od turba FoFo II. 1,6 TDCi

Příspěvek od Fabio88 » 10.04.2012 15:32

Zdravím Vás a zároveň se obracím s prosbou o pomoc... Mám FoFo rv. 2005 1,6 TDCi 80kW (tachometr 125000) a v nedávné době jsem se pokusil vyčistit celý motorový prostor včetně EGR a hadic od turba a k turbu, jelikož všechno bylo "poblité" od oleje. Ten jsem zatím po pravidelných výměnách dolévat nemusel, takže se moc neztrácí. Po umytí motoru od oleje jsem nasedl, projel to a olej se zde znova objevil. A to na ocelové trubičce, která odvádí olej od turba (alespon si myslím). Je ocelová, a uprostřed je nějakým způsobem slisovaná. A tam se objevil olej. Koukal jsem všude možně, ale tuto trubičku nemůžu nikde sehnat. Máte s tímto nějaké zkušenosti? Popř. kde tento díl sehnat, či jak opravit?? Ještě sem přidám fota, ať je v tom jasno.. Nemám s tímto moc zkušenosti, ale díky za radu :-)
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF

sandokan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 23.02.2012 13:00

Re: Odvod mazání od turba FoFo II. 1,6 TDCi

Příspěvek od sandokan » 10.04.2012 17:19

daj tie fotky, u nas je odvod gumenou hadicou, kovova trubka je u PSA a niekde ju doporucovali aj ako nahradu nasej gumenej, tak aspon uvidime ako to vyzera

Rasyou
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.05.2010 14:02

Re: 1.8TDCi strata vykonu, TURBO?

Příspěvek od Rasyou » 15.04.2012 21:59

Takze pani po dlhsej dobe sa ozyvam, mal som to u jedneho cloveka ktoreho mi doporucili ze ma zlate rucicky a ten chlap mi precistil palivovy system, pomenil filtre - s tym ze som dakde natankoval zlu naftu - 210e v tahu s coho mi bolo jasne ze nevie kde je zavada tak som ho zobral prec k dalsiemu technikovy a ten za 5min diagnostikoval ze mi prasklo tesnenie pod hlavou - to uz mam opravene.
Ale samozrejme ze strata vykonu sa tymto neodstrani pretoze vraj mi prasklo to tesnenie pretoze mi predtym odchadzalo resp. odislo turbo.
Takze teraz ked som do auta dal 210e (za nic) musim dat 370 ze top tesnenie pod hlavou a este riesit turbo.

Bolo mi odporucene kupit nove ale samozrejme ze po tychto investiciach uz moc penazi nazvys nie je. Kde som tu cital o turba z ebayu ale uz to nemozem najst, resp. v pondelok este skusim panov z trencina (turbo-tec) ze za kolko mi to spravia a ci sa to da pretoze mi ponukali repasovane za 600e na stranke som sa docital ze na to davaju 2 rocnu zaruku.
:nixw:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host