Stránka 6 z 25
Napsal: 05.10.2007 20:39
od pktest
To Eidos: dík za info, kéž by to bylo jen tímto, rozvoďák by to asi stejně chtělo vyměnit.
Cukalo ti to pořád, nebo jen při prudším zrychlování?
Ještě jeden poznatek - na zpátečku, i když dám plnej kotel, tak to ani necukne !!! To by asi taky ukazovalo spíš na ty rozvody co ?
Napsal: 05.10.2007 21:01
od Vankart
Z mých neblahých osobních skušeností též doporučuji zkontrolovat vůli na ventilech.To byl u mě ten problém s cukaturou.
Napsal: 05.10.2007 21:30
od pktest
V úterý to jde na diagnostiku do Fordu, snad na to přijdou. Možná by nebylo od věci sepsat všechny možné problémy s cukaturou s přesným popisem cukání a k tomu vždy říct čím to bylo. (takový obecný poučení pro všechny, myslím, že by ty pravidla platily i u spousty jiných typů aut)
Napsal: 09.10.2007 16:23
od pktest
Závada odstraněna, bylo to cívkou, mám tam novou origoš za 2000,- práce 0,-
Ještě se pokusím dodat obrázky z osciloskopu.
Napsal: 09.10.2007 17:39
od Magic
A kolik za diagnostiku 500/1500?
Napsal: 09.10.2007 21:19
od pktest
Vzhledem k tomu, že mi minulou diagnostiku poškozená ŘJ údajně odpálila novou cívku, tak jsem měl diagnostiku zdarma.
Napsal: 09.10.2007 21:34
od Magic
Tak to by se mi líbilo taky, ovšem bez té odpálené cívky a poškozené ŘJ. Cukání se stále projevuje hlavně při prudkém zrychlení do kopce. Vyměnil jsem již cívku za další, ovšem opět jetou. Nejsem si jejím stavem stoprocentně jistý. Trubka k čerpadlu by měla dle slov mechanika být v pořádku.
Zajímalo by mne jak dalece budou k tomuto problému směrodatné zmiňované
::výfukové ventily na válcích
::rozvody - nezajištěné vačky, pohnuté
Napsal: 10.10.2007 09:44
od pktest
Koukal jsi na svíčky? Jsou očouzené? Některá mokrá? ŘJ jednotkou to nebude, to by ti nejelo vůbec, nebo jen dva válce. Snímač otáček to taky asi nebude, když to blbne jen při zátěži. Já bych to viděl taky na tu cívku (je to dost podobný). Ještě bys mohl zkusit osciloskop. Udělal jsem si ho z PC, respektive ze zvukový karty, funguje docela dobře.

Napsal: 10.10.2007 09:54
od Magic
Svíčky jsou nové orig. měněné koncem minulé zimy kvůli tomuto problému, kabely by měly být ok. Za diagnostiku se mi moc platit nechce. Myslíš, že by i druhá cívka byla špatná?
Spíše mě štve přehřívání převážně za chladného počasí a při jízdě do kopce (na vyšší zařazenou rychlost - 5) a nemožnost identifikace zdroje tohoto problému. Výsledkem toho je, že když zastavím hučí mi ventilátory na max ještě nějakou chvíli i za chladnějšího počasí.
Napsal: 10.10.2007 10:12
od Dany
A co když je to otázkou čidla a motor se ti vůbec nepřehřívá? A jak s pumpou?
Napsal: 10.10.2007 11:22
od Magic
Tak pumpa je dle slov mechanika dobrá, ale venku ji neměl. Co se týče čidla, tak to zase vylučují ve Fordu, že se jim to ještě nikdy v podobné režii s přehříváním u Focusu neobjevilo a je to nesmysl.
Typovali zase například to cukání na tu trubku od čerpadla stejně jako já, ale ta je jak jsem již psal výše údajně bez poškození (taky nebyla venku).
Napsal: 10.10.2007 12:56
od pktest
No asi bych hledal souvislost mezi tím přehříváním a cukáním, ale je potřeba zjistit, zda je chladící kapalina opravdu přehřátá (čidlo by klidně mohlo zlobit).
Pokud se opravdu přehřívá, pak by mohl být včudu termostat.
Hlásí ti palubka přehřátí ?
V knížce "Jak na to" je popsané, co se děje, když je motor přehřátý - nejdříve ti ručička teploměru ukazuje za roh, pak se ti rozsvítí kontrolka (už nevím jaká) a pokud pokračuješ v jízdě, tak jednotka vynechává jeden válec a používá ho jako kompresor, kterým chladí zbytek motoru, nakonec motor zastaví úplně.
Nemůžeš mít jen zavzdušněný chladící okruh?
Napsal: 10.10.2007 18:15
od pelen
to pktest:
muzes tu dat zaznam osciloskopu a parametry snimaci civky?
Magic si uz davno mohl zmerit teplotu chladici kapaliny.
Uroven zapalovani mu mohu zmerit ja, mam original osciloskop.
Napsal: 10.10.2007 23:23
od Magic
pktest píše:No asi bych hledal souvislost mezi tím přehříváním a cukáním, ale je potřeba zjistit, zda je chladící kapalina opravdu přehřátá (čidlo by klidně mohlo zlobit).
Pokud se opravdu přehřívá, pak by mohl být včudu termostat.
Hlásí ti palubka přehřátí ?
V knížce "Jak na to" je popsané, co se děje, když je motor přehřátý - nejdříve ti ručička teploměru ukazuje za roh, pak se ti rozsvítí kontrolka (už nevím jaká) a pokud pokračuješ v jízdě, tak jednotka vynechává jeden válec a používá ho jako kompresor, kterým chladí zbytek motoru, nakonec motor zastaví úplně.
Nemůžeš mít jen zavzdušněný chladící okruh?
Termostat je i s těsněním nový. Mě ručička vyskočí při větší zátěži do lehkého stoupání na 5tku "pouze" na třičtvrtě a více.
Napsal: 10.10.2007 23:23
od Magic
pelen píše:to pktest:
muzes tu dat zaznam osciloskopu a parametry snimaci civky?
Magic si uz davno mohl zmerit teplotu chladici kapaliny.
Uroven zapalovani mu mohu zmerit ja, mam original osciloskop.
Skvělé, můžeme se domluvit na někdy během příštího týdne po práci?:)