ClairVOYanT píše:Tak jsem s tim byl na oprave a zaver je nasledujici: okruh klimatizace je asi ok (aspon vypada). Problem je v tom, ze u konektoru, ktery jde k civce (ta co je pod motorem), je nejaka zrada a leze z nej 6.5V misto 14.4. Kdyz jsem s tim prijel, tak tam sice 14.4V bylo, ale jen kdyz se s konektorem zahybalo. Po par zahnutich to spadlo na 6.5V a ted nevime co s tim. Zkusim nejakeho autoelektrikare, pac tam potrebuju tech 14V.
Toz temer zaver - vratil jsem se od bratrance (dela autoelektriku - ma to jako konicka). Z prvu byl presvedceny, ze je to tim, ze mam malo chladiva, pac jsou tam kontroly, ktere v takovem pripade nedovoli sepnuti civky.
Pak se zamyslel a sundal ovladaci panel klimy s tim, ze mozna konektory. Tak ty co vypadaly spatne procistil pilnikem a zbytek nechal. Nemelo to zadny efekt.
Pak zkoumal ten konektor u civky se slovy, ze kdyz je tam tak male napeti - bude to tim, ze nektere cidlo v okruhu neseplo neco co sepnout melo. Dosel k zaveru, ze konektor je OK.
Pak koukal (z pohledu zepredu) na levou stranu pod motor - tam uplne v rohu byl dalsi konektor od nejakeho cidla. Mel zelene kontakty - tak to opet protahl pilnikem. Stale nic.
Jdeme kontrolovat pojistky a relatka ve skrince u motoru. Vse OK.
Pro jistotu zkontroloval i hlavni pojistky - auvajs. Pojistka c. 58 7.5A (hneda) spalena (asi jak jsme na te klime delali psi kusy, tak jsme ji pretavili). Davame novou hnedou. Nic.
No a nakonec se mi ptal proc sem tam dal zase tak malou - ze na tohle (zvlast kdyz je klima zavisla na otackach vetraku) je potreba desitka. Inu dali jsme ruzovou (nebo cervenou - nevim jiste) desitku a blik a cvak a klima klimiii

.
Toz muj pribeh. Celkem cca hodinu v kuse behala dobre, ale chladi pomalu - malo media. Nicmene by tenhle pribeh mohl nekomu pomoct

.