Stránka 48 z 90

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 14:04
od Jardak
ch4ser píše:Tak já musel na FoFo MK2 po FL měnit přední brzdy cca po 70k km a odešly mi kosti stabilizátoru a mám za sebou komplet výměnu tlumičů, j
Koukám, že kvalita nových aut jde pěkně do háje.... Při těchto kilometrech bych bral tak maximálně brzdový destičky, na ostatní věci STRAŠNĚ brzo. Alespoň když to vezmu podle svého FF 1 který taky jezdil od nova v ČR.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 14:30
od phofy
Jardaku ono to je skoro se vším dneska, dřív se všechno dělalo, aby to vydrželo a dneska všechno dělají, aby si to za 2 roky vyměnil :?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 15:32
od ch4ser
Jardaku, kotouče by ještě snesly jednu sadu desek, ale při mém dálničním brždění, kdy jsem je zkroutil a doslova do nich vyryl zbytky desek, jsem se rozhodl je měnit taky, ale brzdy celkovo original mi málo drží... už budu muset měnit na léto i zadní brzdy a to mám 90k najeto... Co mě moc trápi jsou kosti stabilizátoru, budu je po zimě muset udělat znova, original Ford díl vydržel necelý rok a půl :-(

Co mě více zarazilo z článku je ono opotřebení spojky na 1.0 EB... Jsem zvědav jak dlouho vydrží spojka mně..

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 15:41
od ZaQik
nezapominejte, ze jsme v sekci MOTOR

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 15:43
od C4R3W
Na popsanym opotrebeni spojky nevidim nic zarazejiciho - kdyz se budes rozjizdet na vysoky otacky a hoblovat spojku tim, ze ji podrzis dlouho v zaberu, tak ji rychle oddelas na kazdym aute. Jsou experti, co ji zvladnou znicit za 10tkm.

Jedinej problem u 1.0 EB je, ze nektery ridice muze k takovymu chovani provokovat svoji charakteristikou - nad volnobehem se mu moc nechce, ale jakmile se roztoci turbo, ma docela ostrej nastup.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 17:06
od phofy
Jde o zvyk :wink:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 17:28
od C4R3W
Myslim, ze jsou lidi, co si nezvyknou nikdy ;-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.01.2015 20:03
od fofok
Každopádně s výdrží a kvalitou co novější model to jde napříč automobilkama z kopce.
Jediný pozitivum je,že servisy se nemusí bát o práci.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 11:43
od Kombík
Když se nevydělá na prodeji nového automobilce a prodejci, tak to jistí prodej náhradních dílů a servis, zlatá F I :palec_nahoru:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 21:29
od C4R3W
Dlouhodoby test zapocal a trivalec dal s 2tkm na brzde 101kW... To neni spatny ;-) Zejtra hodim scan.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 21:44
od Nicco

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 21:55
od enjoy
Aneb co bychom ještě mohli vymyslet, abychom pomohli VW a pohanili Ford :mrgreen:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 21:57
od C4R3W
Z toho bych zavery moc nedelal - nektery motory potrebujou zajet, napriklad na jare 2014 v testu SM byl na brzde Peugeot 308 1.2 THP a namisto 96 kW z nej dostali s bidou 85. Mereni bude relevantni az pote, co auto neco ujede.

Navic v tomhle krivi obecny vnimani VW, kterej uz dlouho motory ladi tak, ze mivaj citelne vetsi nez udavanej vykon:

1.2 TSI 77 kW ma standardne kolem 85, nekdy az k 90 kW
1.9 TDI 77 kW miva kolem 90 kW
2.0 TDI PD 16V 103 kW bezne 115-117 kW
--
Asi se konecne dokopu k tomu na tu brzdu taky zajet... :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 05.01.2015 23:55
od stano.
Nicco píše:V porovnani s tymto je to uspech:
http://www.autorevue.cz/na-brzde-ford-m ... bi-20-tdci
Co clanok, tak len kydanie na Mondeo. Niekomu az prilis zalezi na tom, aby ho ociernil.
A ci ma auto 177 alebo 180 koni... Ved to je 3% rozdiel. Chyba merania na tej brzde bude asi viac. Alebo majstri vedia tak presne nahodit straty v prevodovke a na kolesach? Keby merali pri inej teplote vzduchu alebo lepsie ofukovali masku, zas by to boli ine cisla.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 06.01.2015 00:32
od Blackhawk
Nie 3 ale ledva 1,5%