Nevěříte hoši snad tomu, že si Ford dělá brzdy sám.

Dodává mu je někdo, kdo je může dodávat do aftermarketu, ale ne ve stejné specifikaci a jediné dvě věci, ve kterých je rozdíl, je cena a kvalita.

A troufám si říct, že to co koupíte přímo ve Fordu, není zákonitě lepší než to, co je druhovýroba. A většinou je to právě naopak, že díly jako jsou brzdy, jsou z druhovýroby lepší než rádoby originály
Já měnil kotouče i desky po 70 tkm na svém autě a zjišťoval jsem, kolik stojí origo, kolik náhrada různých výrobců a nakonec jsem koupil asi 3 km od bydliště v
http://www.pop-art.cz ve velkoskladu kotouče i desky od firmy Samko. Kotouč stál 936, tudíž za 2ks 1872Kč a desky stály 842 Kč. Práce tak na hodinu obě kola, takže sakum prdum mě to vyšlo 2714 Kč.
Ještě k té firmě. Je to italská firma, dodávají Fiatu, tuším i Oplu, ale co je důležité, že dělají brzdy už řádku let, tudíž zkušenosti jsou a nemusí to ošizovat.
Kdežto díly na starší auta, které si koupíte přímo ve Fordu, jsou dělány na základě výběrových řížení, kde jde o cenu a o to, aby Ford vydělal. Takže si přihodí marži jako prase a přitom byste si mohli koupit lepší díl levněji z druhovýroby.
Co se týče ATE, tak od mechaniků jsem slyšel, že ATE začnou po nějaké době pískat, a dělá se teď hodně Ferodo, ale zase jsou dražší. A vůbec bych se nebál toho co mám já. Borci to vozí přímo z Itálie, takže lepší cena a kvalita tam je
