
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Garancku tej panelovky (pri Trencine)? Na tu sa tesime vsetci 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Niekedy to zvyknu, casto v zime, vrzgat dverove tesnenia od toho jak sa na nerovnostiach kruti kasna.
Mne v lete pri velkych horucavach piskalo pri stahovani okno vo vodicovych dverach. Premazal som to mydlovou vodou a nacas bol pokoj. Teraz to zacalo znovu, ale kedze v zime ho často nestahujem tak to poriesim az na jar.
Mne v lete pri velkych horucavach piskalo pri stahovani okno vo vodicovych dverach. Premazal som to mydlovou vodou a nacas bol pokoj. Teraz to zacalo znovu, ale kedze v zime ho často nestahujem tak to poriesim az na jar.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24814
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
jak vrzani plastu souvisi s tematem (motorem)



Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
V pristim cisle Sveta motoru bude FF3 rozebiran jako ojetina - se specialnim zamerenim na trivalcovyho prcka! Jsem zvedavej, co se dovime 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Uz sa tesim. Dufam, ze sem niekto hodi sken. Len aby ta vojetina mala aspon 150 - 170 tisic km. Ked bude mat 50 tisic, tak je to novotka a nie vojetina.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak tak, ja uz skoro 50 mam, takze muzu referovat sam...
Ale format je takovej, ze tam nejdriv rozebiraj auto obecne, resej nejpopularnejsi motorizace a pak vyberou neco z bazaru na dukladnou rozborku - nicmene by byli blbi, kdyby nevzali trivalec
Kazdopadne SM ctu pravidelne, pod stromeckem by melo bejt i predplatny, takze to sem s radosti soupnu 



Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tiez sa tesim a 100tisicovy test Autotipu, uz by sa mal blizit k zaveru. Doteraz stale testovali iba 2.0TDCi vo vsetkych modeloch okrem Fiesty (1.25i). Vyhli sa aj 1.6TDCi(mozno bol test v PSA) a toto bude prvy benzin po dlhom case.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak pak hod taky scan 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Vím že je to trochu mimo ale neviděli jste náhodou jak teď v Autosalonu rozebírali dvojkovou ochcáfku která měla najeto půl milionu km?Bylo až neuvěřitelné v jakém dobrém stavu to auto bylo, například opotřebení motoru hodnotili tak že odpovídá nájezdu sotva 100tis.Mluvil tam předchozí majitel který to auto měl od novoty a říkal ze jezdil převážně dlouhé trasy tankoval jen u značkových benzinek a auto servisoval vždy jen v autorizovaném servisu.A snažil se k autu chovat tak dobře jak jen to šlo.Takže ono bude záležet jakýho Focuse vezmou, jak se k němu choval předchozí majitel, co se tankovalo a kde a jak servisovalo.A pro pořádek by měli vzít auto minimálně s kompletní servisní historii aby byl test aspoň trochu objektivní.A ne auto kterého se majitel zbavil protože už ho zku***l
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
takový test byl i na internetu ale nepamatuju si že by byl nějak pozitivní 

- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ja som to videl, ale beriem to trošku s rezervou, keďže sponzorem pořadu je Škoda.Johny181 píše:Vím že je to trochu mimo ale neviděli jste náhodou jak teď v Autosalonu rozebírali dvojkovou ochcáfku která měla najeto půl milionu km?Bylo až neuvěřitelné v jakém dobrém stavu to auto bylo, například opotřebení motoru hodnotili tak že odpovídá nájezdu sotva 100tis.Mluvil tam předchozí majitel který to auto měl od novoty a říkal ze jezdil převážně dlouhé trasy tankoval jen u značkových benzinek a auto servisoval vždy jen v autorizovaném servisu.A snažil se k autu chovat tak dobře jak jen to šlo.Takže ono bude záležet jakýho Focuse vezmou, jak se k němu choval předchozí majitel, co se tankovalo a kde a jak servisovalo.A pro pořádek by měli vzít auto minimálně s kompletní servisní historii aby byl test aspoň trochu objektivní.A ne auto kterého se majitel zbavil protože už ho zku***l
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tu OII dukladne rozebrali ve Svete motoru. Byla v dobrym stavu NA TY KILOMETRY, hlavne prevodovka, blok a klika, ale nahore (hlava) uz to nebylo nic moc - jeden ventil roztrepenej, hodne unaveny vstriky. K tomu houkajici turbo, na 100tkm to rozhodne nevypadalo, ackoliv vzhledem k najezdu to bylo fakt slusny. Po nakejch investicich by v pohode jezdila dal. Rozhodne to svedci o tom, co dokaze kvalitni servis a peclivej majitel znalej techniky (velky otackovy preskoky razeny s poctivym meziplynem, nevytaceni studenyho motoru atd.).
Abysme ale nesklouzli moc O/T: Ford si s 1.0 EB docela veri, dokonce se chvastali, ze pri slusnym zachazeni neni pul milionu km zadnej problem, tak jsem zvedavej
Je otazkou, co do toho testu SM vybere, dival jsem se, ale moc prcku s vic nez 50tkm u nas na trhu neni, takze max nakej dovoz... Kazdopadne ani po temer trech letech se zadny vetsi problemy neobjevujou - vyssi spotreba oleje je typicka pro vsechny downsizovany motory, zachytil jsem na zahranicnich forech par problemu s elektronikou (zrejme vadna RJ), ale jinak nic. U svyho prodejce jsem se nedavno ptal, jestli vedi, jak na tom je jeden nemeckej kousek, kterej k nim obcas jezdil na servis a v dobe, kdy jsem kupoval svyho milacka, mel cca 120tkm. Prej o nem slyseli naposledy ve 170tkm s tim, ze jezdi bez problemu...
Abysme ale nesklouzli moc O/T: Ford si s 1.0 EB docela veri, dokonce se chvastali, ze pri slusnym zachazeni neni pul milionu km zadnej problem, tak jsem zvedavej

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Hodně moc OT, ale to co napsal C4R3W má pravduJohny181 píše:....Bylo až neuvěřitelné v jakém dobrém stavu to auto bylo, například opotřebení motoru hodnotili tak že odpovídá nájezdu sotva 100tis.....l
Viz: http://www.auto.cz/video-kompletni-rozb ... 0-km-84322
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pekny video, to jsem nevidel
No, doufam, ze za par let ten trivalec taky takhle rozeberou. Jinak nedavno jsem se bavil s mechanikem od Fordu, kde muzou bejt slaby mista toho motoru. Tvrdil, ze mechanicky selhani je v dnesni dobe vylouceny, pokud se neprojevi poddimenzovani naky soucasti (jako byl treba napinak rozvodaku v prvni generaci 1.2 TSI od VW). Jestli neco odejde, bude to bud turbo nebo vstrikovani, takze veci, ktery lze repasovat nebo vymenit...
A v souvislosti s tim me napadlo, jestli je pravda, co nekdo psal ve vedlejsim vlakne o "nespravnym turbu" - tedy to, ze od letoska Ford montuje stejny turbo jak do stokonovy, tak do silnejsi verze...

A v souvislosti s tim me napadlo, jestli je pravda, co nekdo psal ve vedlejsim vlakne o "nespravnym turbu" - tedy to, ze od letoska Ford montuje stejny turbo jak do stokonovy, tak do silnejsi verze...

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak jsem koukal na toto video a on ten trihrnec asi opravdu nejezdi spatne. Ikdyz jsem porad skeptik.
https://www.youtube.com/watch?v=ss7UCPCtvr0

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti