Centrál
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kontakty na leve strane jsou jen od baterky. Kdyz baterku vytahnes, tak jeden bude z boku baterky a druhy zespodu. 3 "dratky" u kazdeho kontaktu jsou proto, aby kontakt lepe pruzil a lespon jeden z nich se dotykal prislusne plosky na tistenem spoji. Protoze napeti baterky neni velke, doporucuji plosky na tistenem spoji ocistit. Pouzil bych tvrdou pryz (seda strana u bilo-sede pryze na gumovani) nebo hodne jemny smirek 600. Tlacitka pro odemykani a zamykani budou zespodu prave pulky na vyfocenem detailu. Vetsi kruhove tlacitko je trochu videt v jeji leve dolni casti. Tisteny spoj v leve pulce bych take opatrne zvedl a kontaktni plochy ocistil pryzi take. Na fotce vypadaji plosky jako zaoxidovane - jsou dost tmave - musi se lesknout a mit svetlou barvu.
Tisteny spoj je zafixovany pomoci plastovych koliku, ktere jsou "roznytovany" horkou pajkou, tak si nachystej sekundove lepidlo.
Tisteny spoj je zafixovany pomoci plastovych koliku, ktere jsou "roznytovany" horkou pajkou, tak si nachystej sekundove lepidlo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mám úžasný problém se zamykáním auta (centrálem).
Při teplotě pod 15°C pravidelně, při vyšší teplotě pouze občas.
Dálkáčem chci zamknout auto, slyším cvaknutí zámků, ale auto je odemčené.
To cvaknutí je stejné, jako když při odemčeném autě chcete odemknout.
(Né, že by se zamkly a hned odemkly. Prostě jenom cvaknou jako při odemčení)
Pokud sedím v autě a zamknu mechanicky přes páčku, tak to hned odemkne.
Pokud jsem odpojil kabely od obou předních zámků, tak zadek funguje OK,
Tuším, tyto zadní zámky jsou pouze vlečené (zamkni x odemkni bez elektroniky a snímačů).
Mám nastaveno, že auto se má po rozjezdu zamknout, ale ani to nefachčí, pouze to cvakne, bez výsledku.(občas zamkne)
Zamknutí nejde ani mechanicky klíčem.
Zámky předních dveří mám nové(z bazáče) ale výsledek je stejný.
Při teplotě pod 15°C pravidelně, při vyšší teplotě pouze občas.
Dálkáčem chci zamknout auto, slyším cvaknutí zámků, ale auto je odemčené.
To cvaknutí je stejné, jako když při odemčeném autě chcete odemknout.
(Né, že by se zamkly a hned odemkly. Prostě jenom cvaknou jako při odemčení)
Pokud sedím v autě a zamknu mechanicky přes páčku, tak to hned odemkne.
Pokud jsem odpojil kabely od obou předních zámků, tak zadek funguje OK,
Tuším, tyto zadní zámky jsou pouze vlečené (zamkni x odemkni bez elektroniky a snímačů).
Mám nastaveno, že auto se má po rozjezdu zamknout, ale ani to nefachčí, pouze to cvakne, bez výsledku.(občas zamkne)
Zamknutí nejde ani mechanicky klíčem.
Zámky předních dveří mám nové(z bazáče) ale výsledek je stejný.
FF hatchback 2002,115PS, zelená metal
- KreX
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
To Mosad
U těch kontaktů se skutečně jedná jen o STÁLÝ přívod napětí od baterie k plošňáku ovladače. K průhybu plošňáku pravděpodobně dochazí, ale to není žádoucí efekt, ale naopak příčina nefunkčnosti. Pokud by se nic neprohýbalo, dosedaly by kontakty na zlaté plošky a vše by šlapalo jak má. Prohýbáním ale dochází ke tření mezi kontaktem a ploškou, až se čase ploška seškrábne. Pak kontakt nedosedá na vodící vrstvu a už je problém. Z toho plyne, že to lze vyřešit jak přihnutím středové pacičky kontaktu + dolů (jak jsi to řešil ty) nebo opačným ohnutím nahory - důsledkem obojího je kontakt plíšku s nepodřenou plochou plošného spoje a tím stálý přívod napětí k elektronice vysílače. - Nicméně důležité ve tvém příspěvku bylo, že tak lze vyřešit daný problém a je jedno na jakém principu
U těch kontaktů se skutečně jedná jen o STÁLÝ přívod napětí od baterie k plošňáku ovladače. K průhybu plošňáku pravděpodobně dochazí, ale to není žádoucí efekt, ale naopak příčina nefunkčnosti. Pokud by se nic neprohýbalo, dosedaly by kontakty na zlaté plošky a vše by šlapalo jak má. Prohýbáním ale dochází ke tření mezi kontaktem a ploškou, až se čase ploška seškrábne. Pak kontakt nedosedá na vodící vrstvu a už je problém. Z toho plyne, že to lze vyřešit jak přihnutím středové pacičky kontaktu + dolů (jak jsi to řešil ty) nebo opačným ohnutím nahory - důsledkem obojího je kontakt plíšku s nepodřenou plochou plošného spoje a tím stálý přívod napětí k elektronice vysílače. - Nicméně důležité ve tvém příspěvku bylo, že tak lze vyřešit daný problém a je jedno na jakém principu

- mosad
- Junior
- Příspěvky: 347
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- KreX
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No s tím lakem nevim - asi to opravdu moc nevydrží, ale pokud to někdo vyzkouší, ať napíše zkušenosti...
Já se to momentálně chystám vyřešit pocínováním dané plošky páječkou - věřím, že to bude odolnější než lak, o výsledku budu informovat.
Dalčí možností je naletovat nějaký kontakt přímo na zlatou plošku plošku, protože celá horní plocha baterie je pól +. Někde ( vhodinkách nebo v cyklotachometru) jsem to viděl řešené malinkou pružinkou - taky by to byla možnost. Něco na to určitě vymylíme
Čekám další nápady ...
Já se to momentálně chystám vyřešit pocínováním dané plošky páječkou - věřím, že to bude odolnější než lak, o výsledku budu informovat.


- AlexBB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica- SK
Ja mám k tejto téme takýto problém: mám diaľkový ovládač, ktorý je samostatný, kľúč je teda zvlášť, no a na tomto diaľkovom sú dva tlačítka- jedno modré väčšie a druhé šedé. tým modrým odomykám a zamykám a neviem na čo slúži to šedé tlačítko. Skúšal som či sa s ním neotvorí kufor, ale v prístrojovke to len tíško cvakne a inak nič, tak kufor otváram klasicky z prístrojovky. Má teda toto tlačítko nejaký význam, alebo je tam len tak na okrasu? Vdaka
- martinsk
- Pokročilý
- Příspěvky: 554
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko
Bolo by dobré vedieť značku a typ. Diaľkáče sú rôzne a rôzne fungujú. Podľa tlačítiek na diaľkovom neviem, to je len typovanie.AlexBB píše:Ja mám k tejto téme takýto problém: mám diaľkový ovládač, ktorý je samostatný, kľúč je teda zvlášť, no a na tomto diaľkovom sú dva tlačítka- jedno modré väčšie a druhé šedé. tým modrým odomykám a zamykám a neviem na čo slúži to šedé tlačítko. Skúšal som či sa s ním neotvorí kufor, ale v prístrojovke to len tíško cvakne a inak nič, tak kufor otváram klasicky z prístrojovky. Má teda toto tlačítko nejaký význam, alebo je tam len tak na okrasu? Vdaka
- KreX
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
AlexBB: U některých dokupovaných ovladačů se kufr odemyká stiskem obou tlačítek současně - aby nedošlo k nechtěnému otevření kufru
Ale cvaknutí při zmáčknutí jen toho šedého tl. je divné...
Jinak z tvého ovladače předpokládám, že byl dokupován spolu s jednotkou pro centrální zamykání - ta může mít i nějaké funkce navíc oproti orig. ford ale taky o nějaké méně. To by se pak chtělo mrknout na typ jednotky a najít na netu nějaký manuál - nejlépe na stránkách výrobce. Tam by měly být všechny funkce a možnosti vysvětlený 



- KreX
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
AlexBB: Jestli se vyznáš v němčině, tak se možná něco dočteš třeba tady: http://www.yatego.com/burchard-und-hein ... 9fc841f194
- AlexBB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica- SK
- KreX
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
AlexBB: No jinak tady http://www.waeco.com/en/296_696.php?hir ... igID=25794 je popis podobneho modelu jednotky v cetne manualu (anglicky), akorat ze ma dve modre tlacitka (odemknout/zamknout) + sede pro nějakou naprogramovanou funkci. Věřím, že tento typ bude jinak tvemu dost podobny a treba diky tomu manualu objevis i jine vyhody...
- TDCi
- Nováček
- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host