Stránka 5 z 6

Napsal: 26.05.2007 23:47
od Jozkablack
Johnyy píše:zdravim:) k těm motorům... v mondeu MK1 jsme měli 1.8 benzín 115PS
teď ve FOFO 2 1.6 Ti-VCT taky 115PS, přestože papírově výkon stejný tak opravdu objem ničím nenahradíš ta 1.8 šla prostě lépe odspodu.. v otáčkách je ale zase ta 1.6 už docela živá:) každopádně tenhle motor ještě neni u FOFO1 .. ale když jsem zkoušel klasickou 1.6 74kw ve FOFO2 oproti 1.8 v mondeu tak to byla opravdu bída.. myslím že 1.8 jasná volba průměrná spotřeba byla 7,5 - 8 ovšem záleží kde se jezdí a jak:)
Ale to je zase o krouťáku a né o objemu!! A dokonce ani o výkonu!! :lol:

Napsal: 26.05.2007 23:51
od Johnyy
to JozkaBlack: nevim přesný čísla.. ale mam pocit že ta 1.8 má asi 158 nm a tahle 1.6 155nm a to není takovej rozdíl...

Napsal: 26.05.2007 23:52
od MobyDick
Nojo ty máš krouťáku dost my to musíme dohánět otáčkama :D

Napsal: 27.05.2007 00:00
od Jozkablack
Johnyy píše:to JozkaBlack: nevim přesný čísla.. ale mam pocit že ta 1.8 má asi 158 nm a tahle 1.6 155nm a to není takovej rozdíl...
Tak to by vážně nebyl takovej rozdíl...pak by to jedině znamenalo že ten max. krouťák ta 1.6 dosahuje ve vyšších otáčkách!! A proto ta 1.8 jede líp od spodu!!

Napsal: 27.05.2007 00:01
od Jozkablack
MobyDick píše:Nojo ty máš krouťáku dost my to musíme dohánět otáčkama :D
No mám sice vyšší krouťák než benzín, ale zase mi rychle dochází dech ve vyšších otáčkách, takže jak jsem řek.....každej motor má něco do sebe!! :lol:

Napsal: 27.05.2007 00:02
od hihi
JJ... spotřebu neřešíme... dokud nepotřebujeme z rodinného rozpočtu víc než tam je :-). IMHO pokud je auto na vození se a ne na vydělávání peněz, tak je sice fajn se odpíchnout a letět, ale pokud to ročně stojí o řekněme 10 tisíc víc, než poklidnější jízda... Je to na zvážení.

Stejně je zvláštní, že opravy často děláme co nejlevněji,ale jezdit levněji nechceme :-D.

Napsal: 27.05.2007 00:07
od MobyDick
Já si na spotřebu stěžovat nemůžu , s astrou jsem jezdil za 16l když jsem jí dal pořádně nažrat a s fokusem jsem při stejným způsobu jízdy na 10 litrech takže vlastně šetřím :lol:

Napsal: 27.05.2007 00:10
od Johnyy
to Jozkablack.. tak sem zapátral tak 1.8 má max v 3750 a 1.6 v 4150 ..není to moc velký rozdíl ale asi to bude znát... ale 1.8 ve focusu má snad 160 nm takže ještě o chlup lepší

Napsal: 27.05.2007 00:12
od Jozkablack
to hihi: A to je přesně důvod proč mám TDDi....prostě musim šetřit!! A taky mám levnější naftu!! :lol: Původně jsem chtěl TDCi...přece jen je to živější, ale náchylný na naftu!! :( !!

Napsal: 27.05.2007 00:15
od Jozkablack
Johnyy píše:to Jozkablack.. tak sem zapátral tak 1.8 má max v 3750 a 1.6 v 4150 ..není to moc velký rozdíl ale asi to bude znát... ale 1.8 ve focusu má snad 160 nm takže ještě o chlup lepší
Tak to je vysvětlení....když se sečte rozdíl v nm a v kolika otáčkách je to dosaženo, udělá to dost!! Pak se neni čemu divit že je stejnej 1.8 živější od spoda!! :lol:

Napsal: 27.05.2007 00:16
od Johnyy
no tak hlavně, že jsme na to přišli čím to je :lol:

Napsal: 27.05.2007 00:20
od Jozkablack
No a aspoň já mužu jít spát!! :lol: Pánové těšilo mě a těšim se příště na vyřešení dalšího problému!!! :lol:

Napsal: 27.05.2007 00:26
od MobyDick
Přeji všem dobrou noc taky už mně padaj oči tak zas příště u jiného problému ahoj MobyDick :lol:

Napsal: 27.05.2007 11:21
od staroch
couddy píše:
myslím, že je to toužebná vůle chtíče, aby to tak bylo :D :D :D mohl bych tu totiž napsat to samé v opačném gardu, jak jsem se zpotil s tou 90tikonovkou a funkční, "pouze čtverkou" :D :D :D :D :D :D :D :D
No toho jsem se bál, že se někoho dotknu... :D
Samozřejmě, že když se pohybujem na dálnici v 120 a víc, určitě vyhraje výkon, který má benzín lepčí, ale v té stovce na okresce stačí aby měl kotlář 2000 otáček a jen sešlápne plyn a odpich je na světě. A tam to člověk potřebuje nejvíc. Na dálnici su můžu předjíždět jak pomalu chci.
Takže každý si musí koupit takové auto, jaké má priority.

alo to služební auto je opravdu hodně zdechlé - to líp jezdil i můj nebožtík Fiat uno 1,5. :cry:

Napsal: 27.05.2007 11:38
od hihi
2Jozkablack: no já jsem na tom s motorem stejně. Ale rozhodně bych do něj levnou naftu nelil. čerpadlo asi nevydrží všechno. Nicméně jsem ujel jen cca 20tisíc.