Ty si dobrá chlpatá deka

už som to tu rozpisoval 3x ale to by ste museli prečítať celé vlákno


takže pre teba osobne ešte raz:
Problém: po studenom štarte motor naskočí, po pár sekundách zdochne (pri pridáni plného plynu nezdochne). Druhý pokus ok ale pri pokuse pridať plyn sa motor dusí. Trvá to 20-30s kým to neregukuje Lambda (tým pádom lambda ok) Čím je chladnejšie, tým je to horšie. Jazdím krátke trasy s častým studený štartom
Sviečky menené pred 10tis Denso Iridium Power TT.
Žiadne vÿpadky zápalu.
Nová klapka + egr + vyčistemé cesty. Napriek tomu sa sporadicky (od 100 do 2000km) zobrazí chyba p0400.
Najnovší soft
Nový termostat, nové čidlo kvapaliny, podľa diag ok.
Celé sanie som mal 2x vonku. Žiadne netesnosti, klapky klapkujú, solenoidy solenoidujú, hadice ok, koleno pod saním s ventilom ok.
Všetky podtlakove hadice ok
Lpg 2x v servise, všetko ok, momentálne odpojené na radu jedného diskutujúceho.
Prestriekané všetky konektory na motore a RJ.
Vyčistené a vyskúšané benzínové vstreky, všetky ok tlak paliva 3,5 atm. Predvčerom vymené čerpadlo Mag. Mar., žiadna zmena. Konektor ok
Ventilové vôle neboli kontrolované ale kompresia je na všetkých valcoch rovnaká (meraná za studena aj za tepla ale hodnoty si už nepamátám). Žiadne klepanie za tepla ani za studena.
Po ohriatí cez 40st jazdí motor úplne v poriadku, žiadne dusenia, žiadne trhanie, žiadne pazvuky. Spotreba okolo 7l.
Nie, môj motor nemá voľnobežný ventil.
Auto bolo 2 týždne vo Forde Košice kde nezistili žiadnu chybu.
Auto mám 3r a tento problém nastal pred pol rokom.
Za ten čas som doňho nasolil 500e bez akéjkoľvek zmeny.
Budem rád ak niekto bude mať plodný nápad. Otom sú tieto fóra ale nie že si prečíta 2 posledné príspevky a strelí od pása čo mu skysne v hlave.