Stránka 5 z 25
Napsal: 20.09.2007 13:46
od čajda
Tak z mé strany doufam navždy ukončuji toto téma
Auto opraveno
Takže bylo špatné čerpadlo, nemělo sílu a kontakty tam byly v takovém stavu, že se v servisu divil, že jsem neshořel
Další problém byl v hadičce která byla děravá a tím si to nasavalo falešný vzduch.
Sumasumárum 8550,- Z toho čerpadlo 6600,- Hadička z Fordu 530,- + práce zbytek!
Ted už auto jede jako

asi ho nastříkám na oranžovo

Napsal: 20.09.2007 15:10
od libe
Tak at ti uz ff stale paradne slape, jo auto, to je nekoncici investice!

Napsal: 20.09.2007 21:17
od pktest
Napsal: 23.09.2007 15:42
od pktest
Tak jsem se radoval trochu předčasně, dal jsem tam origoš hadičku, ale škube to pořád, ale mnohem míň.
Koukal jsem, že prostřední hadička je připojena na vzduchový ventil, ale nevím jak se má ten ventil chovat.
Poraďte prosím někdo, jestli má zavírat jedním směrem, nebo ne. Ten můj pouští oběmi směry, myslím že je to špatně, ale jistej si nejsem.
Napsal: 24.09.2007 13:29
od pktest
Vyměnil jsem ten ventil (230,-), ale nezlepšilo se to

Napsal: 26.09.2007 14:11
od petnov
Napsal: 26.09.2007 16:58
od canndale
Ako
petnov pisal ze mu to odstranilo kolisanie otacok a chcipnutie motora, tak som sa potesil, ze mozno mam ten isty problem, ale bol som "sklamany"

ze hadicka je v poriadku.. Hladam dalej

Napsal: 26.09.2007 17:46
od petnov
Já to ještě neodstranil. jenom doufám že to bude ona !!!!!!!!!!!!!!
Tady přikládám výpis pravděpodobně této závady z diagnostiky.
Napsal: 03.10.2007 08:37
od canndale
Mna by zaujimalo, ako sa Vam podarilo zlozit tu hadicky z motora, mne to tam fuci, dieru vsak nevidim.. chcel som to zlozit, ale nepodarilo sa mi to, nieto este aby sa mi to podarilo nahodit naspat.. Dakujem za rady
Napsal: 03.10.2007 09:26
od petnov
Napsal: 03.10.2007 16:22
od focus66
focus66
--------------------------------------------------------------------------------
Zdravím všechny.Mám problém se škubáním motoru u Focusu 1.8 TDCI.V poslední době mi to škube každou chvilku.Škube to mezi 1000 až 2000 otáčkami a je to někdy docela hustý.Někdy to škubne i při 3000 otáčkách.Když jsem byl v servisu ohledně nefungujícího ABS,tak po opravení mu to ukazovalo jenom malý tlak při startování,ale startuje to normálně.Nevíte někdo co by to mohlo být??Nechtěl bych zbytečně měnit díly a pak to bude něco jiného.Za radu děkuju.
Napsal: 04.10.2007 11:13
od petnov
Napsal: 05.10.2007 09:28
od Magic
Pozoruji cukání, přehřívání (převážně večer za chladu = paradox) a občas i kolísání na neutrál. Vjemově snad i zvukově pozorujete to kolísání? Byl jsem u mechanika a říkal, že ta trubka je v pořádku i když ji dole neměl. Měněno mám klasicky svíčky, cívka + kabely by měly být ok.
Napsal: 05.10.2007 18:41
od pktest
Jak jsem psal, pořád to cuká, zejména když je potřeba výkon (jízda do kopce, snaha o prudší zrychlení a tak). Měl jsem včudu řídící jednotku, ta je teď opravená, ale ujel jsem cca 10 km na dva válce.
Říkám si jestli nepřeskočil rozvoďák o zub, nebo jestli není vytahanej.
Přijde mi to, jako kdyby zlobil předstih (čidlo polohy vačkového hřídele).
Co myslíte ???
Napsal: 05.10.2007 20:02
od Eidos
To pktest: mě cukání způsobovly rozvody. Nějakej všeuměl, nezajistil vačky a při utahování kol se mu o kousíček pohnuly. Když se sundalo ventilový víko a kola byly podle značek tak jsem do drážek na vačkách nezasadil kontrolní pravítko. Po kompletní výměně přestaly všechny problémy s cukáním, chcípáním. jedinej problém je ted kontrolka funkce motoru - špatný kaťák

a škubnutí při zrychlování okolo 5000 ot/min doufám, že to bude tím katem...