Stránka 5 z 11
Napsal: 12.07.2007 22:19
od chmelko
to mi prijde akokeby keby mi začali potit okna kvoli opotrebovanemu pylocemu filtru tak ho zkratka odstranim aby mohol prudit rovno čerstvy vzduch
stabilizator je v podstate pokrutena tyč medzi ramenami a je tam na to, že tlačí kolo, ktore je odlahcene podstate váhou zataženej strany stale na vozovku
Napsal: 12.07.2007 22:27
od Broňa
Jestli to správně chápu tak to bylo jednak měkčí a taky muselo víc drncat na nerovnostech. Nemám pravdu?
Napsal: 12.07.2007 22:30
od chmelko
jednoznačne všetko zostava tak na ramenach a na tlmičoch a kolo skáče tolko kolko to tí dvaja dokážu ukočírovat
Napsal: 12.07.2007 22:36
od Broňa
To by mohla být sranda jet po D1 150km/h, že jo?
Napsal: 18.08.2007 16:03
od pajazetec-se
Loni sem měnil tyčky stabilizátoru na tatkovým Berlingu. Byly to tyčky Febi a stály 640,-/kus. No a teď po roce začaly při přejezdu nerovností klepat. Najelo se na nich asi necelých 20000km. Což se mi zdá málo né?Tak sem zašel do prodejny Citroenu a tam mi řekli že origo stojí 1453,-/kus. Tak nevím jestli koupit origo nebo Moogy co tu někdo zminoval?
Napsal: 21.08.2007 09:47
od StreetPro
Ander píše:ty stabilizátory úplně vymontoval a jezdil bez nich!!!
každému soudruhu podle jeho vkusu

také není špatné odmontovat zadní tlumiče, auto je pak podstatně zábavnější v zatáčkách a taky chvilku ušetříš (než to rozbiješ)
proč myslíš, že se ty stabilizátory mění za tužší, když chceš zlepšit jízdní vlastnosti? také to ovlivnuje charakter nedotáčivost/přetáčivost auta... ale to tvého kamaráda asi nemusí trápit

))
Napsal: 05.09.2007 11:06
od gato
Máte prosím někdo delší zkušenosti s tyčkami zn. Delphi?
V Auto Kelly mi totiž řekli, že nejlepší jsou asi ty Moog, které zrovna nemají a budou mít až za tři týdny. Přemýšlím tedy, jak moc velký rozdíl mezi těmi značkami může být. Díky moc...
Napsal: 05.09.2007 11:44
od zirafak
gato píše:Máte prosím někdo delší zkušenosti s tyčkami zn. Delphi?
V Auto Kelly mi totiž řekli, že nejlepší jsou asi ty Moog, které zrovna nemají a budou mít až za tři týdny. Přemýšlím tedy, jak moc velký rozdíl mezi těmi značkami může být. Díky moc...
Daval som ich na auto rodicom a zatial drzia v pohode.
Mne zase odporucali od BILSTEIN-u,ale boli dost drahe
Napsal: 05.09.2007 11:56
od gato
Díky.
Já jen, že ty doporučované Moog stojí 580,-/ks a ty Delphi 548,-/ks, tedy cenový rozdíl téměř nulový. Proto zvažuji, zda stojí za to čekat ty tři týdny, než je dostanou. Pokud by byly o tolik kvalitnější, jak se dle hovoru s Auto Kelly zdálo, tak počkám, ale kde to zjistit....
Napsal: 06.09.2007 09:32
od couddy
Delphi. dobra. vydrzi dle cest. za ty prachy. ... ale uz se to resilo nahore vlakna.
Napsal: 06.09.2007 12:50
od gato
Když myslíš....
O tyčkách Moog tam dle mého soudu není vůbec nic kromě jedné poznámky týkajícící se toho, že nemáme dávat na své FF neoriginální díly.... Proto se na to ptám....
Ale díky moc za odpověď...

Napsal: 08.09.2007 18:37
od LordMiras
Me tycky menili pred tydnem a v podeli se budou sundavat a reklamovat protze uz klapou zase stala 800,-/kus najel jsem cca 1000km

Napsal: 15.09.2007 13:45
od chmelko
tak moj fofo vydržal na stabilizatoroch cca.50tis a začínaju sa ozývat, takže ma čaká výmena..

pozeram ale na katalog autokelly anerozumiem tam napríklad dovim cenam za delphi, ktoré som si vybral..jedna sa skoro o dvojnasobok, takže mám tomu rozumiet,že sa jedná o sadu? diky za rady

Napsal: 15.09.2007 15:23
od Fordik
Jak psal Zirafak - Bilstein není myslím nikdy chyba,ale jak tlumiče tak další věci od nich jsou dražší,ale platí se za kvalitu.
Napsal: 15.09.2007 20:22
od chmelko
šlo mi len o to, či mi niekto nieje schopny vysvetlit ten cenovy rozdiel medzi tými delphi..ak nie, tak tam v pondelok zavolam