Stránka 5 z 11

Napsal: 12.07.2007 22:19
od chmelko
to mi prijde akokeby keby mi začali potit okna kvoli opotrebovanemu pylocemu filtru tak ho zkratka odstranim aby mohol prudit rovno čerstvy vzduch :lol:
stabilizator je v podstate pokrutena tyč medzi ramenami a je tam na to, že tlačí kolo, ktore je odlahcene podstate váhou zataženej strany stale na vozovku

Napsal: 12.07.2007 22:27
od Broňa
Jestli to správně chápu tak to bylo jednak měkčí a taky muselo víc drncat na nerovnostech. Nemám pravdu?

Napsal: 12.07.2007 22:30
od chmelko
jednoznačne všetko zostava tak na ramenach a na tlmičoch a kolo skáče tolko kolko to tí dvaja dokážu ukočírovat

Napsal: 12.07.2007 22:36
od Broňa
To by mohla být sranda jet po D1 150km/h, že jo?

Napsal: 18.08.2007 16:03
od pajazetec-se
Loni sem měnil tyčky stabilizátoru na tatkovým Berlingu. Byly to tyčky Febi a stály 640,-/kus. No a teď po roce začaly při přejezdu nerovností klepat. Najelo se na nich asi necelých 20000km. Což se mi zdá málo né?Tak sem zašel do prodejny Citroenu a tam mi řekli že origo stojí 1453,-/kus. Tak nevím jestli koupit origo nebo Moogy co tu někdo zminoval?

Napsal: 21.08.2007 09:47
od StreetPro
Ander píše:ty stabilizátory úplně vymontoval a jezdil bez nich!!!
každému soudruhu podle jeho vkusu :-) také není špatné odmontovat zadní tlumiče, auto je pak podstatně zábavnější v zatáčkách a taky chvilku ušetříš (než to rozbiješ) :wink:
proč myslíš, že se ty stabilizátory mění za tužší, když chceš zlepšit jízdní vlastnosti? také to ovlivnuje charakter nedotáčivost/přetáčivost auta... ale to tvého kamaráda asi nemusí trápit :-)))

Napsal: 05.09.2007 11:06
od gato
Máte prosím někdo delší zkušenosti s tyčkami zn. Delphi?
V Auto Kelly mi totiž řekli, že nejlepší jsou asi ty Moog, které zrovna nemají a budou mít až za tři týdny. Přemýšlím tedy, jak moc velký rozdíl mezi těmi značkami může být. Díky moc...

Napsal: 05.09.2007 11:44
od zirafak
gato píše:Máte prosím někdo delší zkušenosti s tyčkami zn. Delphi?
V Auto Kelly mi totiž řekli, že nejlepší jsou asi ty Moog, které zrovna nemají a budou mít až za tři týdny. Přemýšlím tedy, jak moc velký rozdíl mezi těmi značkami může být. Díky moc...
Daval som ich na auto rodicom a zatial drzia v pohode.
Mne zase odporucali od BILSTEIN-u,ale boli dost drahe

Napsal: 05.09.2007 11:56
od gato
Díky.
Já jen, že ty doporučované Moog stojí 580,-/ks a ty Delphi 548,-/ks, tedy cenový rozdíl téměř nulový. Proto zvažuji, zda stojí za to čekat ty tři týdny, než je dostanou. Pokud by byly o tolik kvalitnější, jak se dle hovoru s Auto Kelly zdálo, tak počkám, ale kde to zjistit....

Napsal: 06.09.2007 09:32
od couddy
Delphi. dobra. vydrzi dle cest. za ty prachy. ... ale uz se to resilo nahore vlakna.

Napsal: 06.09.2007 12:50
od gato
Když myslíš.... 8O
O tyčkách Moog tam dle mého soudu není vůbec nic kromě jedné poznámky týkajícící se toho, že nemáme dávat na své FF neoriginální díly.... Proto se na to ptám.... :(
Ale díky moc za odpověď... :D

Napsal: 08.09.2007 18:37
od LordMiras
Me tycky menili pred tydnem a v podeli se budou sundavat a reklamovat protze uz klapou zase stala 800,-/kus najel jsem cca 1000km :evil:

Napsal: 15.09.2007 13:45
od chmelko
tak moj fofo vydržal na stabilizatoroch cca.50tis a začínaju sa ozývat, takže ma čaká výmena.. :? pozeram ale na katalog autokelly anerozumiem tam napríklad dovim cenam za delphi, ktoré som si vybral..jedna sa skoro o dvojnasobok, takže mám tomu rozumiet,že sa jedná o sadu? diky za rady :wink:

Napsal: 15.09.2007 15:23
od Fordik
Jak psal Zirafak - Bilstein není myslím nikdy chyba,ale jak tlumiče tak další věci od nich jsou dražší,ale platí se za kvalitu.

Napsal: 15.09.2007 20:22
od chmelko
šlo mi len o to, či mi niekto nieje schopny vysvetlit ten cenovy rozdiel medzi tými delphi..ak nie, tak tam v pondelok zavolam