Acceleration reduced

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Marod22 » 06.05.2014 08:55

V12 píše:
Marod22 píše:...keď sa to spraví poriadne môže na nich najazdiť ďalších xy.
Len ked da tie vstrekovace do ineho motora. Na svojom 1.6 HDI s nimi uz moc nenajazdi - podla stavu tipujem, ze 200k uz ma. Proste toto je liatie prachov do kanala, ktore nic neprinesie.

Proste repasovat co najlacnejsie, alebo vstreky z buracky a sup s tym do vykupu. Pchat prachy do dolietaneho diesla je skratka nezmysel. Nikto pri predaji neoceni, ze su po repase, turbo bolo dane nove, atd. atd. Kazdeho zaujima vek a najazdene kilometre. A ked ich je vela, alebo je auto stare, tak smola - 3 tisic eciek a dost, dalej vlak nepremava. Pretoze v bazare vedla stoji take iste auto s 80k km na tacho a k tomu 2 a pol roka stare, navyse v plnej palbe a bazarnikovou dcerou ako bonus :bebng: a to vsetko za 4k EUR :nunu: (trochu prehanam, ale ide o princip)
Tak predpokladajme, že vstreky budú zrepasované dobre. Turbo sem už tiež dával, myslí si že húka, ale nehúka, olej nepúšťa, takže ok. Dvojhmota sa asi neprejavuje, na 1,6 vydrží pomerne dlho. S trochou šťastia na tom môže dať ďalších 100k. Toto určite stojí za to aby si ho nechal, pretože ako si písal, už teraz by ho tak či tak predal za pár šupek.

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 06.05.2014 09:51

Marod aspon niekto ma chape..:)...podla ford servisu a servisnej knizky km sedia...tak uz neviem ako inak by ich mohli stiahnut aby to nebolo vidno...na zrepasovanie vstrekov ten pan co u neho robim dava zaruku 100 000 km...znie to neuveritelne ale no skusim to...a ako som uz skor pisal vstreky som si poj.bal sam..poviem na rovinu rok aj nieco som tam pchal nekvalitnu naftu stiahnutu z traktora...dal som tam cistic po roku aj nieco a ten zabil vsetky diery ake bolo mozne zabit....tak velmi nemam na vyber ako to auto opravit....fakt su tu nazory niekedy ako ked sa rozpravaju deti v skole sak to nic mama mi kupi novy....ako som spominal 100 000km zaruka...tak zacnem tomu autu nakladat tak aby som videl ci su zrepasovane dobre a aby som mu tam mohol cim skor odniest....keby som snim nebol spokojny uz ho nemam....viem ze to budu len zrepasovane vstreky ale co uz...ak tam zacnem liat naftu vervu a bez ziadnych cisticov vydrzia...lebo som sa poucil a uz tam naftu z traktora nedam.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 06.05.2014 09:58

Marod22 píše:S trochou šťastia na tom môže dať ďalších 100k.
Prave toto je pruser - v pripade 1.6 TDCI sa neda spoliehat na stastie...
marosmanik25 píše:na zrepasovanie vstrekov ten pan co u neho robim dava zaruku 100 000 km
Papier znesie vsetko, takych repasnikov poznam. Milion papierov, garancii, par 1000 km po repase odislo piezo a vstrekovac ostal visiet otvoreny, motor plny nafty, ohnuta ojnica, poskodene ventily a repasnik vysmiaty - To viete, ked ste do toho naliali naftu z JRD. A dokaz mu, ze nema pravdu a Ty do toho lejes vyhradne MaxxMotion aditivovany 1 pixlou VIF-u na 1 nadrz. Nemas sance :evil:

V kazdom pripade to treba opravit, nech to neblbne, samozrejme co najlacnejsie a potom sa toho co najrychlejsie zbavit, kym to ma este nejaku hodnotu. Tiez mi zena huci do hlavy, ze je somarina sa zbavovat auta, ked som donho teraz strcil skoro 400 EUR. To auto je ale stary vrak, ma 9 rokov, zostatkovu hodnotu cosi viac nez smiesnu napriek iba 118k km. Ked ho predam teraz a kupim nieco ine, dostanem zan nech 3000 - 3500 EUR (vybava same zbytocnosti ako dazdovy senzor, stmievacie zrkadlo, elektricke nastavenie sedadiel, svietenie do zakruty atd., ale tempomat to nema. Aspon ze tam je ta automaticka klima, ktora na moje prekvapenie aj po 9 rokoch stale funguje). Ked ho budem predavat o rok, uz iba horko tazko 2 tisicky, po dalsom roku uz o tom ani nechcem premyslat. Dalsi moj voz uz musi byt zanovny, zaoberat sa stocenkami, alebo malo jazdenymi muzealnymi vykopavkami naozaj nema zmysel.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od foki » 06.05.2014 11:36

delal jsem tady nekomu mondeo , vadne cerpadlo sehnal jsem ho za 7000 , pani si ho za 6000 sehnala jinde s tim ze ma pul roku zaruku , namontovalo se a bylo to jeste horsi nez predtim , tak tam volala a on ze ji penize nevrati ale da ji jine , samozrejme opetovnou demontaz a montaz si platili takze ja jsem byl jen rad nicmene predtim jsem delal striky a kdyz jsem toto konzultoval s tim co je delal tak mi rekl ze pokud neni vycistena nadrz , trubky , novy filtr a laborovalo se s cerpadlem tak zaruka na striky pada , protoze pokud tankovali naftu z kanystrů a budou v tom pokracovat tak to odejde znovu .

kdyz jsem roztocil puvodni cerpadlo venku tak diky zvukum ktere vydavalo jsem preventivne demontoval nadrz a cistil vcetne noveho filtru jiz pri prvni vymene cerpadla
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

petrjaks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 08.12.2012 15:46

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od petrjaks » 09.05.2014 18:50

Dobrý den

mám Ford Focus II 1.8 TDCI 85K W stejný problém jako zde výše. chyby:ACCELERATION REDUCED, SYSTEM ENGINE FAULT. stalo se mi to při jízdě, ale auto pořád jede. Diagnostika nehlásí žádné závady. Udělal jsem test palubní desky, autobaterie hlásí 12.1 V. Takže baterie v pořádku, alternátor také dobíjí. Žádné kontrolky na palubní desce nesvítí. V testu všechny kontrolky svítí. Nemohu přijít na to čím je to způsobené.Děkuji za jakékoliv reakce a rady. Děkuji


Tady je foto z Diagnostiky



Obrázek

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 13.05.2014 07:26

Tak ešte stále som bez auta...akurát včera sa do toho pustil...vyčistil mi komplet nádrž, prečistil celú palivovú sústavu zasa s nejakým bordelom ale hadičky na odpad nafty netiekli späť do motora ale do nejakej bandasky...a povedal že toho bordelu tam bolo dosť.....ale hlavne že je to zatiaľ aspoň prečistené...dneska idu vstreky na stolicu, bude ich čistiť s ultrazvukom a nastavovať...ak budu zle tak poobjednáva súčiastky a urobí repas....jedno čo ma nepotešil, tak že to može byť ešte aj čerpadlo....bude testovať aj to....a ak to bude všetko ok...tak teoreticky dnes by som ho mal mať hotové..ak nie tak najneskor zajtra....jedno som rad že už ho konečne budem mať a už do neho nič inéako vervu nedám....takže sa chránte nafty z JRD a všelijakých čističov....inak to bude drahé..:)....beriem to s humorom a optimisticky..:)..
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 13.05.2014 09:07

Jj, vysporiadat sa s PJD byva niekedy kua drahe. Drahsie, nez manzelka, deti a k tomu milenka :mrgreen:
Nechapem ale jednu vec - vsade sa pise, ze pri commonrailoch treba davat strasny pozor na kvalitu nafty. Ako si mohol toto ignorovat ? Pretoze kvalitna nafta je pre CR zivotne dolezita, aby system dosiahol tlak 1600 barov (180 MPa), musia byt vsetky diely opracovavane s presnostiami na desattisiciny milimetra. Kazde zrniecko necistoty tieto lestene plochy poskodzuje, vysledok je potom hlasenie o nizkom tlaku paliva v raile, alebo kolaps celeho palivoveho systemu. Oprava potom stoji x nasobne viac, ako clovek usetri na JZD nafte ukradnutej z nadrze kombajna, ktory z 12 mesiacov jazdi tak mesiac a potom stoji.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 13.05.2014 09:23

V12 ako som vyssie pisal poucil som sa....bral som to na lahku vahu s myslou ze sa nic nemoze stat...ale predsa stalo sa....a teraz viem ze som nato doplatil a urobil chybu...musim sa stym vysporiadat dat to dokopy a jazdit dalej a dufat ze neodijde turbo alebo spojka....:)...ale co uz....teraz som si to az vsetko uvedomil...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 13.05.2014 10:07

Na 1.6HDI spojky moc neodchadzaju, od toho by mohol byt pokoj. To iste dvojhmota. Ale turbo...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 13.05.2014 10:24

Uvidime....ale repas turba sa da poriesit za 260 eur s dvoj rocnou zarukou...to by som tak tragicky nebral..a ked si poriesim moje co myslim ze je v dobrom stave tak do 200 eur bez problemov...ale jasne ze na fore budete o vsetkom informovany..:)...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 13.05.2014 13:23

Zaujimave, ze na turbo davaju casovu zaruku. Smrdi mi to neserioznostou. A ked sa nieco stane, repasnik opat vysmiaty : To preto, lebo ste nakladali studenemu motoru a po rally jazde nedochladzovali turbo. Bol by som zvedavy, ako by sa repasnik zatvaril pro pokuse o reklamaciu po roku a tristvrte a za ten cas s nabehom 160k km. Neverim, ze by to uznal. Cize opat reklamacia na papieri, ktorej sa realne nedovolas. Tym nechcem povedat, ze jeho praca je nekvalitna.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 13.05.2014 13:48

Ja viem to maš pravdu...ale teoreticky buďme natom, že rally nerobim...ak je studený motor mu nenakladam...ak mu naložim za tepla, nechám auto poklepať aj minútu (čo robím bežne)...olej mením každých 10000 km....tak aj ten repas buď môjho aktualného turba alebo toho repasovaného turba do tých 260 eur by mohol niečo vydržať...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 13.05.2014 16:19

Tak auto už je v mojich rukách..:)...vstreky vraj neboli repasované iba nastavované a čistené ultrazvukom na stolici....vymenený nejaký regulátor tlaku paliva a nový palivový filter + vyčistená komplet celá palivová sústava a dotyčny mi povedal, že taku čiernu naftu aka mu vyšla do bandasky po tom čistení ešte nevidel....tak neviem čo tým myslel..:)..povedal že som prišiel v hodine dvanástej a že včas....čerpadlo je v dobrom stave nedotklo sa ho to...takže tak...som rad že už ho mam späť a tankujem už len kvalitu....teraz vidím, že mi to zato nestojí za ušetrených par šupiek.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 14.05.2014 08:48

Jazdit jazdit jazdit, aby sa tie opravy zaplatili nizkou spotrebou. A v momente, ked sa zaplatia, sup s tym do vykupu, aby Ta opat na par desiatok tisic km nezruinovala nejaka dalsia draha zavada.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Libiq1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 118
Registrován: 03.07.2014 09:41
Bydliště: Hajany Brno - venkov

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od Libiq1 » 03.07.2014 09:48

chtěl bych se zeptat muže to byt baterkou i když sem jel po dalnici a zničeho nic mě to zdechlo a při pokusu o opětovné nastartování mě to dělalo a psalo to stejny co tady všichni pišou...?( od domu po umření sem ujel cca 20km tim mě napada že by mohl byt altik v haji?)
Ford Focus II combi Ghia 1.6tdci 80kw aka Pepik :-D

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti