Stránka 5 z 6
Re: Originální alarm
Napsal: 29.03.2010 21:09
od tomv
já jsem zjistil, že mám alarm jednodušším způsobem-
sednite si do auta,dálkou ho zamknete (jenom na jednoduchý zámek, ne dvojtý zamykání) počkejte cca 30 vteřin než se alarm aktivuje a pak otevřete dveře, pokud začne houkat máte ho tam
jinak to že se alarm dá vypnout odemčením dveří řidiče je na h****
Stačilo to udělat tak jak u jinech alarmů - auto se musí nastartovat aby se alarm vypnul.
Re: Originální alarm
Napsal: 29.06.2010 12:57
od Lari
To mě jde alarm deaktivovat jen dálkou nebo zámkem kufru.U řidiče to minule žena vyzkoušela klíčem bez dálky a vzbudila celou ulicu...

Re: Originální alarm
Napsal: 30.06.2010 09:20
od Rumcajs1
Ta jsi si ten alarm stejně pořídil jen na Radku

Re: Originální alarm
Napsal: 30.06.2010 09:44
od Lari
Je fakt,že je jedinej zloděj,co ho spouští...

Re: Originální alarm
Napsal: 30.06.2010 11:31
od Kóťa
Aby Ti s miláčkem nejezdila jen tak,viď?Aby byla kontrola...

Re: Originální alarm
Napsal: 28.05.2011 20:31
od paashi
Staré téma, ale zkusím.
Zdědil jsem Mondeo MK1 s alarmem. Bylo mi řečeno, že při dlouhém odstavení vozidla (cca týden) se vybíjí baterka a že to "dělá" alarm. Po pár dnech zjišťuji, že na tom něco bude. Po zamknutí "na alarm" auto přátelsky blikne a stojí. Po chvíli (cca 30 minut) se ale dožaduje pozornosti houkáním (aktivovaný alarm bez zjevného cizího přičinění). Nabízelo se řešení - zamykat auto bez alarmu, ale k mému překvapení se stalo, že se i po takovémto zamknutí auto rozhoukalo (přestože měl být alarm vypnutý). Nemá s tím někdo zkušenosti? Jde o originál alarm Ford se snímači uvnitř. Prozatím to řeším odpojováním baterky, ale není to příliš komfortní...
Díky
Re: Originální alarm
Napsal: 28.05.2011 22:36
od Rumcajs1
To je divný
Jak to opravit, to neví, ale snad bych věděl jak to vyřadit. Stačí přerušit dráty např. od senzoru kapoty (pokud to má). Jakmile nedostane alarm informaci o tom, že je vše zamčeno, tak se ani neaktivuje (ale ani nebliknou bliknry při zamčení).
Nicméně, pokud je elektroinstalace v pořádku, tak by se během nějakýho týdne žádný vybíjení baterky konat nemělo.
Jo a ještě něco ... mně se taky sám spouštěl alarm, až asi po týdnu jsem zjistil, že mi běhá v autě myš

Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 00:27
od Yeshterr
Zřejmě nejstřeženější Forďácká myš v Jihlavě a širokém okolí
Já mám Cobru, jednou jsem nechal svítit lampičku na čtení a alarmu se nelíbil pokles napětí palubní sítě a tak začal taky po cca půl hodině vřeštět. A po odemčení na mě čtyřikrat zablikal-pokus o nastartování. Tudíž zkus s ampérmetrem najít co ti baterii vybíjí, tohle bude možná jen důsledek. Svého času byly velikými žrouty vypnutá autorádia Sony (přes paměťový žlutý kablík baštily i čtvrt Amperu!) a stejnětak i analogové hodiny (ty jsem odpojoval u dvou Renaultu, Peugeota a Favorita).
Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 09:14
od Kóťa
No jo,ale pokud je to origo,tak by to nemělo ve zdravém stavu brát takové proudy,aby to strhlo baterku.Faklt bych nejprve změřil odběr...Kam jdou kabely od origo alarmu?Do komfortní jednotky nebo to má něco svého?
Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 12:58
od Yeshterr
Právě, pokud je to ve zdravém stavu. Nejvíc se mi osvědčilo vše povypínat, odpojit jeden pól bateri, vložit ampérmetr a postupným taháním pojistek přijít na to, který okruh abnormálně odebírá a pak prověřit vše, co je na něm zapojené. A předtím povypínat vše, co by mohlo zkreslovat měření (např. lampičky přes dveřní kontakt, ventilátor, zařazená zpátečka) a třeba opravdu touto vylučovací metodou dospěješ k alarmu. Pokud bys prováděl měření např. Metexem, doporučuji jako první použít samostaný rozsah do 10A, pokud bude po odečtení hodnota dostatečně nízká, pak teprve přepnout na nižší rozsah, ať neodpálíš měřák.
Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 13:13
od tomv
paashi:
nevím jak u forda ( na mondeu mám origo alarm,ale bez vnitřních čidel), ale na octavii byl někde pod palubkou ovladač, kterým se nastavovala citlivost těch čidel. Když to nastavíš na moc, tak stačí aby kolem projelo auto a už se to spustí - to by mohly být ty poplachy bez příčiny.
Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 13:42
od paashi
Díky za rady, auto dlouho stálo, takže je možné, že baterka byla "měkká". Zatím je alarm v klidu, zkusím poměřit přes týden v práci. Mám tam i nějaké bočníky do 100 A, tak si můžu s odběrem hrát dosytosti. Potom podám zprávu.
O nastavení citlivosti nic nevím, ještě jsem si nesehnal schémata, ačkoliv k 2.5i asi ani neseženu (kniha Jak na to? obsahuje jen motory do 2.0, ačkoliv kromě motoru by to mělo být stejné).
Re: Originální alarm
Napsal: 29.05.2011 21:45
od Rumcajs1
U mondea žádné nastavení citlivosti není, jsou prostě jen zámky, lampička s ultrazvuky a GEM, nic víc.
Re: Originální alarm
Napsal: 08.06.2011 12:36
od Wizzy008
U kamarádova mk2 to dělal zlobivej spínač v řidičových dveřích, spouštěl náhodně alarm. A za jízdy blikal s vnitřním osvětlením

Re: Originální alarm
Napsal: 12.07.2011 11:05
od mawerick
Možná hloupá otázka ale zkusím to. To že mám mondeo cca 14 dní už jsem tu někde psal. Po prozkoumání pojistek jsem zjisti, že tam je osazena i pojistka od "sirény alarmu" a i od "alarmu" při tom červená kontrolka ketrá je mezi budíky (mám Convers+) nebliká ani nesvítí. Ultrazvuk. čidla v lampičce nemám. Jak tedy zjistit zda-li je v autě alarm? Zkoušel jsem ho "rozhoupat" a nic. To samé, jak zjistím přítomnost imobilizéru když mám "vystřelovák"? Tak a teď jsem za "máčo".
