Stránka 39 z 218

Napsal: 24.11.2007 23:12
od Jozkablack
Přes podběh 8O 8O 8O Tímto se omlouvám Fofu a jeho zroditelům :lol:

Napsal: 24.11.2007 23:16
od pelen
Zarovka se kdysi menila vetsinou za tmy, protoze se svitilo az za tmy. Ted se sice sviti i ve dne, ale ze nam nektera zarovka nesviti, to zjistime prakticky take az za tmy. Proto menime zarovku jen s hmatem, bez svetla. Pokud nemame k dispozici baterku a navic jeste zrcatko, abychom se podivali kde a jak je zajistena sponka drzici objimku zarovky, tak pak je jeji vymena otazka chvilky

žárovky

Napsal: 24.11.2007 23:22
od cage
Po tmě to je hnus velebnosti :D

Žárovky

Napsal: 24.11.2007 23:24
od Martin41
Když se tak zamýšlím nad tímto vláknem o tom, jaký je to průser vyněnit žárovku, napadá mně a někteří to tady vědí: navrhuje světlomet konstruktér výrobce světlometů, nebo konstruktér automobilky ?

žárovky

Napsal: 24.11.2007 23:26
od cage
Oni chtějí abys jezdil s každou prkotinou do servisu :D

Napsal: 24.11.2007 23:27
od Jozkablack
Jo je to hnus, když jsem to měnil prvně, byla tma....já nervózní, protože fofo jsem měl asi 3h a spěchal jsem dom, ale nechtěl jsem jet bez obou světel. Když jsem odjišťoval sponu držící objímku, omylem jsem jí vyndal celou a samozřejmě mi vypadla z ruky....najít jí mi trvalo dýl než všechno ostatní! :twisted:

žárovky

Napsal: 24.11.2007 23:31
od cage
Proto sebou vozím baterku, když vím že pojedu v noci,protože dělat něco po tmě na autě to je... :D :D :D

Napsal: 24.11.2007 23:37
od zewl
Jozkablack: ja pri prvni vymene zarovky tu sponu vyndal celou ven (nikam mi nespadla), protoze jsem myslel, ze tak to ma byt. A vratit tu sponu mi trvalo celou tu hodinu :evil: Proste sponu nesundavat :idea:

Napsal: 25.11.2007 00:02
od Blodiac
lucerny na petrolej už nejsou v módě? ;-)

Žárovky

Napsal: 25.11.2007 00:10
od Martin41
Auta neměly nikdy lucerny na petrolej.

Napsal: 25.11.2007 00:29
od Blodiac
opravdu? ja myslel jako pohotovostní přiruční svítilna

Ž

Napsal: 25.11.2007 00:36
od Martin41
Když, tak jedině kapesní karbidová svítilna :D :D :D

Napsal: 25.11.2007 10:54
od couddy
zewl píše:Miky: ja to samozrejme myslel v dobrem. Ja sam kdyz jsem menil poprve zarovku (nastesti prava strana), tak jsem u toho 2x porodil, 651x vyslovil nejake sproste slovo, vypadalo mi 144 vlasu (takze mi zbyvaji uz jenom 3) a trvalo mi to cca. hodinu. Potom, kdyz jsem menil druhou, tak uz to bylo rychlejsi a verim, ze dnes bych to zvladnul po tme za minutu :wink: Ale jak jsem psal, na zacatku jsem se z toho osypal :twisted:
Nevim, proc u toho tak nadavate, kdyz je to jednoduche :)

Napsal: 25.11.2007 15:33
od libe
Ono kdyz tam nevidis a nevis, jakym systemem je ta zarovka prichycena, tak je to na houbelec. Taky jsem lomcoval s konektorem a ne a ne to vytahnout az me pak napadlo podivat se na pravou stranu a videl uchyceni te pruzinky a byl jsem uz v obraze. Ale podarilo se mi sundat i nasadit kryt leveho svetla behem chvilky, poprve pri vymene parkovacky jsem odsroubovaval a hybal i s krytem baterky. :twisted:

Napsal: 25.11.2007 16:31
od pelen
Svetlomet navrhuje konstrukter svetlometu - pracovnici Visteonu NJ mi to potvrdi. Konstrukter auta jim da jen asi prostor, do ktereho se ma svetlomet vlezt a take tvar svetlometu (vnejsi), optimalni rozmer paraboly a zakriveni pripadne lom predniho skla uz musi vytvorit konstrukter svetlometu.
Logicke je, ze vsechno, co je v uzivatelske prirucce, dolevani paliva do nadrze, foukani kol, dolevani chladici kapaliny, kapaliny do ostrikovacu a vymeny zarovek, to vse by melo byt proveditelne pro normalni uzivatele, ne jen pro specialisty. :wink: