Problém s otáčkami
-
Haygen 23
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.10.2016 16:58
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Problém s otáčkami
Zdravím pánové a dámy! Jsem vlastníkem FoFo 1.6i 74kw rv 2002.. Problém spočívá v tom že když více přidám plyn okamžitě mi vyskočí otáčky z 2500 dejme tomu na 3500 a to během sekundy..Když povolím plyn otáčky se stabilizují k normálu.. Vše se děje samozřejmě při jízdě.. Plus k tomu mi začne blbnout tacháč který z ničeho nic odejde a neukazuje rychlost do toho po chvilce se místo najetých km ukážou čárky a auto začne občas nepříjemě cukat
Nechal jsem udělat komplet rozvody vyměnit svíčky a auto to dělá pořád...Napadla mě klapka nebo špatná váha vzduchu..Opravdu si s tím nevím rady
.. Budu rád za každou odpověd a pomoc s řešením problémů..
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13609
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
1. Vydrana spojka, presmykuje (alebo tam mas 300 konovy motor
) Alebo mas jemne polozenu nohu na spojke. Toto nie je Favorit, nesmies mat "odlozenu" nohu na spojke!
2. Vymenit snimac rychlosti v prevodovke. Radost vytahovat jeho poistny kolik. Je tu k tomu vlakno, snimac a pomlcky na displeji, hladaj.
2. Vymenit snimac rychlosti v prevodovke. Radost vytahovat jeho poistny kolik. Je tu k tomu vlakno, snimac a pomlcky na displeji, hladaj.
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13529
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
to první vypadá na klouzající spojku a to druhé je čidlo rychlosti
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... BEe+spojka
http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... tachometru
jen trochu hledat na fóru, vše už tu je
jen trochu hledat na fóru, vše už tu je
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
Haygen 23
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.10.2016 16:58
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Problém s otáčkami
Hoši moc vám děkuju! O spojce vím že je na piču ale nikdy by mě nenapadlo že by to mohlo být tím.. Zabírá mi uplně u vrchu takže i ty rozjezdy jsou jak v autoškole.. A oprava nebo komplet výměna by mě přišla na 8000 jak mi bylo řečeno...Nicméně pročtu si to a ještě jednou velký dík

-
crash
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.07.2013 10:14
Re: Problém s otáčkami
Tak otacky jsou v normalu najel sem cca 600km.pri razeni uz padaji normalne.pri vyrazeni a dojezdu ke krizovatce uz neleti nahoru. Volnobeh nepada a drzi pekne na 900ot. Zatu dobu mito jednou zdechlo na krizovatce.pomohl reset ridici jednotky. No uvidise jak to dlouho vydrzi.ventil je nachystany doma prinejhorsim.radsi do toho ted rypat nebudu kdyz to funguje.
-
j.hung
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.08.2014 10:23
Re: Problém s otáčkami
Tak jsem též jakožto jeden z uživatelů FF MKI 1.8 povyměňoval a udělal co se dalo (volnoběžný ventil, podtlaková hadice, podtlaková hadička za klapkou k regulátoru, čištění klapky a váhy)...no bylo by to dobré, až na to, že mi občas otáčky při vyřazení na neutrál začnou stoupat do aleluja než zcela zastavím...no proč to sem píši, chci se zeptat, je možny aby byl KO případně i potenciometr na klapce? Protože zkusil jsem, zde zmíněný reset, že mám na prázdno v II. poloze stlačit pedál na podlahu a zpět a ono ehjle otáčky jsou v klidu. Jenže ujel jsem asi tak 1250km a problém byl před týdnem zpět. Po opětovném sešlápnutí do plna, zase otáčky jsou v pohodě (nyní najeto 400km). Ale míji mě, proč to funguje jen cca 1000km od resetu potenciometru, to by snad udělal po chvilce, kdyby byl KO ne? Díky předem za odpověď.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13609
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Mne to robil potenciometer.
-
Jirik 1.8
- Junior

- Příspěvky: 256
- Registrován: 20.02.2010 19:35
- Bydliště: Brno
Re: Problém s otáčkami
stano.: Kupoval jsi origo nebo druhovýrobu? Mám zřejmě stejný problém co kolega pod tebou, pač po tom sešlápnutí plynu do plna ve 2. poloze (bez nastartování) fordík najednou pěkně drží otáčky a nikam nelezou (ještě dneska mě to 2x za cestu lezlo až kamsi před resetem). Už jsem si na to zvykal (co nejdéle jsem jezdil se zařazeným RS), ale pokud by to vyřešil tento problém, jdu též do výměny.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13609
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Myslim, ze original. Nepamatam sa uz.
Mne tiez nahodne (niekedy 3000km nic, niekedy na 100km aj 2x) po vyradeni na neutral liezli otacky k obmedzovacu. Vycistenie nepomohlo. Az vymena. Odvtedy 3 ci 4 roky klud.
Mne tiez nahodne (niekedy 3000km nic, niekedy na 100km aj 2x) po vyradeni na neutral liezli otacky k obmedzovacu. Vycistenie nepomohlo. Az vymena. Odvtedy 3 ci 4 roky klud.
-
Jirik 1.8
- Junior

- Příspěvky: 256
- Registrován: 20.02.2010 19:35
- Bydliště: Brno
Re: Problém s otáčkami
stano.: Super dík, našel jsem Delphi okolo 490Kč, tak nevím zda kvalitou bude ok.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13609
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Ked sa pokazi, daj vediet. Aspon ostatni budu vediet, ci sa oplati priplatit za original, alebo nie 
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
ted jsem jeden z roku 99 rozloupnul..a stacilo zase napruzit ty 2 kontakty a uz zase funguje bez problemu...kuk okem jsem koukal na ty 2 odporove drahy a nic jim neni..zrejmne jsou tvrdsi nez ty plisky...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
zkoušel jsem 3 kusy.
1. starej - jelo + nežralo
2. novej - jelo + žralo jak gripen
3. novej - nejelo + nežralo
Jirik 1.8- takže kup origo.
1. starej - jelo + nežralo
2. novej - jelo + žralo jak gripen
3. novej - nejelo + nežralo
Jirik 1.8- takže kup origo.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
zkoušel jsem 3 kusy.
1. starej - jelo + nežralo
2. novej - jelo + žralo jak gripen
3. novej - nejelo + nežralo
Jirik 1.8- takže kup origo.
https://fordfans.cz/efi/efi.php?p=tps
1. starej - jelo + nežralo
2. novej - jelo + žralo jak gripen
3. novej - nejelo + nežralo
Jirik 1.8- takže kup origo.
https://fordfans.cz/efi/efi.php?p=tps
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
jj co je stare je vyzkousene
..prvni cellica 2.0 16v bez turba mela euro 1 a mela 156 koni..ta posledni uz mela euro3 a aby z ni vylakali 150 koni uz musela mit turbo...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

