Stránka 37 z 44

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2015 15:33
od TristanCorbiere
Jestli dovolite, pro uplnost informace jsem zapomnel uvest, ze kdyz otacky vyleti nahoru k 4500, tak si pomaham k jejich poklesu vymackavanim spojky, to vzdy zabere a otacky jdou dolu...na temer volnobeh (1200)..

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2015 19:14
od petulak
Fotečky m 004.jpg
Fotečky m 005.jpg
Fotečky m 008.jpg
za, studena, a pak z kopce BEZ kvaltu.
tak to funguje mě. :mrgreen:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2015 19:16
od vitr73
mne takyyy.... :D

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2015 20:18
od BaRTik
Díky za rady a tipy, jak pojede auto na olej, tak na to všechno mrknem. Auto, né že vyloženě motorem nebrzdí, ale proste když dám nohu z plynu, jde pořád cejtit, že ten motor zabíra, né tolik jako pod plynem ale zabírá, jasně je to tím, že se nevypne vstřik paliva, ale toho bych právě chtěl docílit. Samozřejmě jsem si vědom toho, že i když PP ukazuje 0 (např u Fabie) tak skutečnost může bejt jiná, ale určitě né 5l jako u Focuse :-)

Jinak teda stím visením otáček + nepatrný zvednutí, to je teda běžná věc a nedá se to vyřešit ? U předchozích aut, jsem prostě sešlápnul spojku, hodil kvalt, pustil spojku a hned jsem šel po plynu, řadil jsem poměrně dost rychle. U Focuse musím řadit opravu pomalu respektive plynule, aby mi to neškublo. Tzn pustit rychle spojku neexistuje, což jsem u předchozích aut dělal běžně a škubání nikde.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2015 20:59
od vitr73
to je prave jedna z fordackejch teorii..ze podrzeni otacek ulehcuje razeni bez skubnuti...ale zapomneli dodat ze to taky usnadnuje zkurveni synchronu na prevodech... :bebng:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2015 15:44
od Johny181
Já to mám stejně jako Peťulák podle těch fotek, ale nemělo by to tak být.Při vyřazení za jízdy by auto mělo držet mírně zvýšené otáčky a né volnoběžné.Ze začátku jsem to tak i měl ale postupem času to došlo k tomu, že při vyřazení za jízdy otáčky spadnou na volnoběžné.Někdy když jedu menší rychlostí tak do 30km/hod tak otáčky při vyřazení vzrostou cca. na těch 1.tis tak jak by to mělo být za jízdy furt(kvůli posilovači řízení a brzd).Jenomže jak se auto rozjede trochu rychleji spadnou otáčky zas na úroveň volnoběhu stojícího auta tak jak to má i Peťulák.Pak když zase začnu brzdit tak při snížení rychlosti pod asi těch 30km/hod až do zastavení zase otáčky vzrostou na těch 1.tis a po úplném zastavení spadnou na úroveň volnoběhu.Jinak to kurvení synchronů už pozoruji na vlastní kůži.Když vytočím hodně 3 třeba k 5tis/ot a chci co nejrychleji zařadit 4. tak to jde přes zuby.Pro hladké přeřazení musím sešlápnout spojku a počkat až otáčky spadnou dolů pak je přeřazení bez problémů.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2015 21:46
od vitr73
tak tak..synchrony dostavaji v tomto silenem vynalezu zabrat...
..a ja nevidim stejne jako Petulak zadny duvod k tomu aby to za jizdy na neutral drzelo zvysene otacky...proc? aby to jeste vic zralo nez to zere? ..na posilovaci ani na dobijeni zadnej problem neschledavam tak neni duvod aby to tam cpalo vic benzinu nez je nutne..a zralo jeste vic ..kdyz uz to v podstate neumi normalne vypinat vstriky pri brzdeni motorem jako jakekoliv jine auto...

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2015 21:52
od vitr73
ale to ze tomu timhle nastavili vetsi spotrebu paliva a rychlejsi konec v prevodovce ale chapu...maj to spocitany ze to tech 10 let provozu nejdyl vydrzi a pak at to klidne klekne...vzdyt v kazdem "normalnim" statu neni nikdo kdo by chtel jezdit a jezdi v 10 let stare popelnici...to se da pochopit no ne? ..maj planovanou max vydrz 10 let a hotovo...to ze to nekdo drzi dele s tim taky pocitaji-zas maji dost penez na nahradnich dilech kdyz se to po 10 letech zacne stale dokola srat...a to se da taky pochopit no ne?
vsude je auto brane jako bezna spotrebni vec(stejne jako pracka nebo televize) s danou zivotnosti...akorad u nas a v jinejch "rozvojovejch" statech se stale zije s tim ze auto stare 20 let je porad skoro "nove".... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 12:26
od Bullitt
Moje zkušenosti:
1) spotřeba: s 2.0 jezdím dlouhodobě (stejná trasa) tak za 7,3 až 7,5 (tak asi 2/3 okresky, 1/3 město). Ani zvýšený podíl města spotřebu zásadně nezvýší. A to jezdím dost dynamicky, zkoušel jsem to víc šetřit, ale už nedokážu spotřebu stlačit pod 7,1-7,2, ale je to jízda s hodně lehkou nohou a to mi za to uštřené deci-dvě nestojí. Jeden poznatek - spotřebu (hlavně ve městě) docela snížila úprava sání (odstranění nádorů v sání a rovná klapka).
Třeba s Escortem Mk.V 1,6EFI/77kW jsem ani takovou spotřebu neměl (bežně přes 8-8,5, jen vyjímečně kolem 7 - dlouhý trasy na okreskách), ale hlavně ve městě to šlo přes 9 a to bylo auto o 300kg lehčí. Takže já si na spotřebu Focusu tak nestěžuju.

2) brzdění motorem: je to tak, ŘJ je naprogramovaná, že (kromě jiných podmínek) počáteční otáčky musí být nad 3000, aby se po pustění plynu zcela vypnulo vstřikování. Jenže většinou mám ty otáčky pod 3000 (tenhle motor není nutné točit) a při pustění plynu se vstřikování zcela nevypne - výsledek je vyšší spotřeba - nejenom, že není spotřeba nula, ale žere to ještě víc, než když vyřadím (s palubákem je to krásně vidět) a nevýrazné brzdění. Proto jsem s Focusem začal vyřazovat (je poznat větší opotřebení brzd).

3) otáčky: nejvíc mi pomohla už zmíněná úprava sání - odstranění nádorů v sacím kanále + rovná klapka, pak přiskrcení kanálku vzduchu pro volnoběžný ventil. Bohužel u 2.0 není možné přiškrtit více (pro lepší padání otáček), jinak chybí vzduch při velkém zatížení motoru (přes ventil jde nezanedbatelná část vzduchu do motoru).

Napsal: 26.07.2015 14:17
od Nonid
Nejaky vetsi info o tech upravach, popr. fotky? Tohle me zajima :)

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 18:05
od vitr73
to vsechno tu na foru je X krat.... :palec_nahoru:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 19:31
od petulak
minulej týden jsem se zase hrabal / jako vždycky/ v motoru.
vše jsem dal zpět / filtr,tps,klapku, atd./
druhej den ráno nastartuju, a, za studena menší ot./volnoběh/-asi cca200.
no,nic, celej den jezdím, ot. se chovaj normál, motor taky-atd.
večer čučím pod kapotu, a ejhle, konektor od voln. ventilu nezapojenej / zapoměl jsem/
a, pointa===
jak mám šroubek na dorazu klapky, vše obstaral.
z toho plyne=vzduch nemusí nutně jít přes voln. vent.
šroubek na voln. vent. mám dotaženej tak akorát.
dtt. po zapnutí světel + třeba klimy, ot. furt stejné/volnob./
takže, asi tak.
Fotečky m 001.jpg

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 19:48
od petulak
bullitt- (přes ventil jde nezanedbatelná část vzduchu do motoru).

a, to jsi zjistil, jak?
kuželka od otvoru se ti oddaluje cca. 4-6mm. naplno otevřenej vol.vent. a, tam tudy ti jde "nezadbet." sloupec vzduchu? při naplno otevřené klapce. 8O

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 19:58
od TristanCorbiere
kdyz otackypo vyrazeni na neutral vyleti nahoru k 4500, tak si pomaham k jejich poklesu vymackavanim spojky, to vzdy zabere a otacky jdou dolu...na temer volnobeh (1200)..napada nekoho neco? Prosim...

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2015 20:33
od Nonid
vitr73 píše:to vsechno tu na foru je X krat.... :palec_nahoru:
Asi joo, akorat jsem strasne linej to hledat a vlastne ani nemam moc casu na to :D