Stránka 37 z 41

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 18.04.2016 20:36
od thunderace
Před výměnou silentbloků ti to taky vibrovalo na volnoběh? Jinak s tím vlnovcem to není s mojí hlavy. Někde jsem se tu dočetl že to je i v Etzoldovi. A mě stejně foukal, takže to bylo i tak potřeba :)

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.04.2016 21:59
od wankell4
Inak k tomu vibrovaniu, tiez sa vam rozvibruje auto ked pridate trosku plyn? Tak okolo cca 1100 otacok? Mne sa to trasie pri studenom motore vzdy - citit to v kabine a hlavne na volante. Ako sa motor zohrieva tak to prestava a ked je zohriaty tak na volnobehu o nom skoro ani nevediet. Ale ked trosku pridam plyn tak sa to znova rozvibruje. Ale len niekde medzi otackami asi okolo 1000 az 1200. Dalej uz nic necit. A silentbloky boli menene vsetky tri. Moze to sposobovat ten silentblok "kost" na prevodovke? Ze je tam nejaka tvrda guma a nou sa to prenasa?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.04.2016 22:00
od wankell4
Zabudol som - Focus Mk.1, r.v. 1999, 1,8 16V

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 23.05.2016 08:35
od Replast
Ahoj ve spolek, nejspíš se taky potýkám s volnoběžným ventilem ale ještě se chci přeptat, jestli vás nenapadne něco jiného.

Motor chytá dobře ale drží jak za tepla tak za studena cca 1200 otáček. Když vyřadím a po úplném zastavení vyskočí na 2000 chvíli tam drží a po cca 5 sekundách zase spadnou na 1200. Stejně tak jen stačí klepnout lehce do plynu a hned to skáče na 2000. Ventil jsem zkoušel odpojit za běhu zahřátého motoru a žádná změna otáček se nekonala. Vyčištění a reset ŘJ nepomohl, tak myslím, že bude po něm. Přišlo mi, že i při zavřeném ventilu nebyl úplně nadoraz a byla tam asi milimetr fuka, to je předpokládám špatně?

Focus 1.6 16V 2002

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 23.05.2016 10:36
od Tomin123
Sundej ho a obe dirky zaslep. Po nahozeni motoru to musi, po ubrani plynu, chcipnout.
Pokud to nechcipne a bude se to i treba jen prevalovat, tak ti nekde prisava vzduch a ventilem to neni. (= praskle hadice apod.)
Pokud to nekompromisne chcipne, tak to vypada na ten ventil.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 24.05.2016 19:13
od Replast
Díky za tip! :perfect: Máš pravdu, dnes jsem vyzkoušel. Po startu motor kloktal s ucpáním na nějakých 800, když jsem přišel k motoru, tak bylo slyšet syčení a ejhle, hadice v ohybu, která vede do motoru (ilustrační fotka http://imgur.com/30xTy8M) je naprasklá a přisává. Takže se nejdřív pustím do hadice a pak se uvidí. Jen ještě - na auta jsem levej - pod čím bych to měl hledat jako náhradní díl? Výměnu už holt přenechám někomu zručnějšímu, to už vůbec nevím jak.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 24.05.2016 19:24
od miki21

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 01.06.2016 21:16
od Lacika_Focus
Zdravím chlapi kúpil som FF 1.6 2004 a pri parkovaní som si všimol ak točím volantom, tak sa mi dvíhajú otáčky. Je to normálne, plánujem vyčistiť voľnobežný ventil a škrtiacu klapku - preventívne. Normálne otáčky nelietaju, ak mam volnobech, tak si drzia 850. Len pri točení volantom ako keby sa zvýšil odber el. prúdu. Máte s tým niekto skúsenosti? Nejaká rada?

Napsal: 01.06.2016 21:26
od Nonid
Mne tohle vymizelo(pravda, na 1.8ce) po vymene podtlakovejch hadic a vycisteni koster.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 01.06.2016 21:27
od Lacika_Focus
Podtlakové hadice čoho?

Napsal: 01.06.2016 21:31
od Nonid
U tebe jsou vpredu pod svodama, takovy Tcko

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 01.06.2016 21:38
od stano.
Ak poskocia na 1200otacok, to neries. Podtlaky skontrolovat mozes. Ale toto spravanie zalezi aj od teploty (jednak vonkajsej, a tiez ci je auto zahriate), od sirky pneu, typu pneu a pokladu (aky odpor to kladie pri vytacani), atd. Zbytocne s tym zabijes cas, nervy, peniaze, a vysledok nemusi byt ziadny.
Takze: podtlaky over - robi to paseku aj v inych situaciach. A toto neries.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 02.06.2016 13:03
od Lacika_Focus
Pri podtlakoch overiť, či sú prasknuté hadice???

Napsal: 02.06.2016 13:47
od Nonid
Nemusej bejt praskly, staci zjistit, jestli jdou v kolenech promacknout. Jestli jo, tak vymenit. Jsou z hodne tlusty gumy a tolej je zevnitr rozezira, takze se pak v kolenech propadaj pri silnejsim podtlaku a zpusobujou propadani otacek, pri prudcejsi jizde delaj bordel pri razeni a ve finale i pri zastaveni na semaforech.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 02.06.2016 14:24
od miki21
Když hýbeš volantem na místě, tak si jednotka přidá na otáčkách- to je normální... stejně tak jak sepne kompresor klimy.