Mohou být i jiné kombinace dobré, ale já zde píši svou vlastní zkušenost. Nástup brzdného účinku bude jiný, u některých ostřejší u druhých pozvolnější , ale výsledek bude stejný do zásahu ABS, kdy předimenzované brzdy jsou k ničemu a pak jde jen o frekvenci brždění a vadnutí brzd /jízda naloženého auta zatáčkama z kopce/. Jednotlivé účinnosti pak mají vliv na životnost kotouče a destiček. Maximální využití brzdného potenciálu brzd by stejně bylo znát při odpojení ABS za použití max. šířky pneumatiky pro lepší přenost brzdné síly na suchou vozovku , ale to by jsme odbočili do kategorie závodních aut. Podstata je, že hlavně po výměně kotoučů a destiček je jejich zajetí a pak teprve volba výrobce a sladění dílů pro jejich max životnost.
Mně se právě osvědčila souhra Bremba + Feroda, Meyle + Feroda a to i za rozumnou cenu všech 4 kotoučů a destiček za 5700 Kč.
Když bych měl popsat průběh brždění, tak při lehkém sešlápnutí, jako by šlo železo na železo, žádný zjevný nástup, jen mírnější zpomalení jízdy, oproti jiným autám, kde při sebemenším zavadění o brzdový pedál řidič líže přední sklo i s pasažérama.Tam bývá jízda neplynulá jakoby brzda - plyn, špatně se dávkuje brzdný účinek. Po sešlápnutí o něco více, již je znát, že na autě jsou opravdu brzdy namontovaný a to pak stačí jen nepatrně sešlápnout o něco více a brzdy jako by se do sebe zakously , přidá se brzdový asistent , buď mechanický nebo elektronický a kdo to nečeká, tak již cítí na prsách napnuté pásy. V této chvili jen záleží na kvalitě pneumatik a povrchu cesty, kdy zaúřaduje ABS.
