Stránka 36 z 44
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 22.07.2015 15:14
od Johny181
Co odvětrání klikovky nekontroloval jsi?Podle mě nemůže samo auto jen přes volnoběžný ventil nastavit takové otáčky. Tam musí jít někama vzduch kama nemá.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 22.07.2015 17:00
od TristanCorbiere
Kde najdu ono odvetrani klikovky, prosim?
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 22.07.2015 18:27
od Bullitt
Johny181: přes ventil opravdu takové otáčky jednotka nastavit může, hlavně motoru bez zatížení (při vyřazení) stačí poměrně málo vzduchu pro vysoké otáčky. Navíc konstrukce ventilu a jeho řízení u 1.8 a 2.0 je jiné, než bylo dříve jen pro řízení volnoběhu - ventil se otevírá podle plynu(zatížení), jednotka tak má (bohužel) více kontroly nad padáním otáček (přidrží otáčky při přeřazení).
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 23.07.2015 10:39
od petulak
TristanCorbiere píše:Kde najdu ono odvetrani klikovky, prosim?
http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... T002383105
6A666
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 23.07.2015 10:55
od TristanCorbiere
Nejspis zkusim prvne resetovat ridici jednotku a pak to eventuelne budu resit dal...Auto mam cerstve a je mozne, ze byla menena baterie a tak doslo k jejimu resetovani "beze mne" a "prodavajici" se nestval se znovu nastavenim (10km jizda ruznych stylu

)/
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 23.07.2015 13:18
od stano.
Nie. Reset nepomoze. Bud je to odvetranie. Alebo cidlo polohy skrtiacej klapky (TPS) . Odpoj ho, ci to prestane. Pri odpojenom TPS to ale horsie ide za plynom a pri prudkej zmene polohy pedalu to moze trhat.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 23.07.2015 23:51
od BaRTik
Zdravím, před týdnem jsem si pořídil Focuse 1.8 16V. Naprostá spokojenost, ale samozřejmě jsem si všiml toho, že při řazení drží otáčky + nepatrně vyletí (cca 100 - 200 rpm). Po přečtění vlákna, jsem zjistil, že je to vlastnost. Taky jsem se dost divil, že při brzdění motorem pod 3000 rpm, mi palubák stejně ukazuje aktuální spotřebu víc než 0 a kolikrát je lepší vyřadit na N co se týče spotřeby paliva. Chci se zeptat jak tohle fixnout. Tzn, při řazení, aby okamžitě otáčky šli k volnoběhu a zároveň jak jde vyřešit to, aby při brždění motorem byla opravdu spotřeba 0l/100km.
EDIT: pokud vyřazím za jízdy (spojka + N) tak otáčky pomalu padají k cca 1200 rpm tam se chvíli drží a pak spadnou na cca 800 rpm, když vyřadím bez spojky tak se to chová stejně
Díky moc za rady

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 01:05
od Nonid
Brzdeni motorem mne osobne jde vzdycky ve spravnejch rychlostech na 5ku(tzn. na dalnici nebo okresce). Ostatni rychlosti jdou jenom po vystoupani otacek a pak zacatku brzdeni motorem. Takze na pade jdu ze ctyrky na trojku, pak dvojku, pak trojku a tadaa, motor brzdi. Ale pekne me to sere

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 09:23
od vitr73
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 09:45
od BaRTik
Byl jsem zvyklej z předchozích aut v podstatě jen brzdit motorem

jednak to šetří dost paliva a dost brzdy. Před obcí jsem prostě dal za 5, nohu z plynu, jel jsem za nula a u značky jsem mel 60 km/h tacho. Tohle když udělám ve Focusu, tak pořád cejtím, že je motor v "tahu", PP ukazuje čísla kolem 5l, takže je co se týče paliva lepší vyřadit a brzdit jak blázen :-/.
EDIT: samozřejmě mám otačky nad cca 1500 rpm, tzn mám tam třeba 4 nebo 3, ale motor furt táhne
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 10:00
od stano.
Podtlakove hadice a VENTIL
Sviecky/kable/cievka
Spinava klapka
Posunute rozvody. Hlavne vyfukova vacka.
Chybne cidlo teploty
A aj ked je toto vsetko ok, nebude ti to brzdit motorom, ked je este studeny kat alebo prilis prehriaty spalovaci priestor. To sa RJ rozhoduje...
Skodovky sice vzdy pisu nulu, ale nie vzdy je to naozaj tak.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 10:10
od pkadecka
Já palubák nemám, tak tyhle starosti neřeším. Motorem mi to brzdí, ale jestli málo nebo moc, to nevím, prostě to nějak brzdí a stejně dobržďuju brzdou, jako každej řidič.
Jeden známej dostal před pár lety firemního superba s 1.6 TDI (nějakej greenline) a stěžoval si, že oproti předchozí octavii s 1.9 TDI to motorem brzdí málo. Jsou to různý auta, jiná váha, jiná převodovka, jinej motor, tak se to prostě chová jinak. Časem si na nový auto zvykneš.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 12:48
od vitr73
no mne se zda ze focus ma spotrebu proti stejnejm obsahum daleko vyssi...uz jen prave kvuli tomu ze řj vypina uplne palivo jen kdyz se ji chce...a to ani neresim vetsi spotrebu tech jejich vychytavek.. cidlo tlaku na servocerpadle ..ma za ukol predat řj info v urcitejch pripadech ze ma zvetsit otacky..coz je taky zvysena spotreba(nedejboze kdyz odejde),dale nesmysl jako spinac na spojkovem pedalu...pokud hlasi (i vlivem jeho zavady) ze je spojka seslapnuta tak řj nesmi brzdit motorem a tudiz nevypina vubec palivo..zase vetsi spotreba...atd ..hold u tohohle auta se musi porad hlidat jestli vsechno funguje tak jak to ten hulic nejakeho svinstva ve fordu vymyslel...jinak to zere jako nemeckej tank u Kurska...a takovejch prekerek na tomhle stroji by se naslo daleko vic... no je to hold dan za to paradni svezeni v tom...kdyz to teda funguje...
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 12:55
od Nonid
Ale hovno, dyt to jezdi za min, jak vetsina 1.8cek s podobnym vykonem i kroutakem

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 24.07.2015 13:01
od vitr73
no to pochybuju..stara pamatecna toyota celica jela za stejne a to byl 150 konovej 2litr...laguna 2litr jela za min a to jsem ji nijak nesetril(teda jel jsem s ni stejne jako s timhle

)..sousdovi oktavka 2.0 benzin po meste taky jezdi stejne jako moje 1.8ka...a do 10L se vejde kdykoliv....ja myslim ze v ramci ekologie to na tomhle aute najak prehnali...